הרשמה

המפתחת Remedy מספקת פרטים ראשונים על כותר המולטיפלייר של Control

המשחק העונה לשם Condor מתקיים ביקום של Control ויתן לנו להילחם במפלצות ויצורים מוזרים ביחד עם חברים

לייב-סרביס היא לא מילה גסה

המפתחת Remedy אשר עומדת מאחורי משחקי ענק כמו Alan Wake 2 ו-Control סיפקה פרטים ראשונים על כותר המולטיפלייר שלה אשר ידוע נכון לכרגע בתור Condor. בדיווח השנתי של החברה נמסר כי המשחק הוא כותר ספין-אוף אשר יתקיים ביקום של Control וצפוי להיות משחק לייב-סרביס, עם תקציב של 25 מיליון יורו אשר יבנה על המנוע של המפתחת - Northlight. הוא התחיל את תהליך הפיתוח שלו באופן רשמי בסוף השנה שעברה, וצפוי להגיע לקונסולות ה-Xbox Series X/S, Playstation 5 ולמחשב האישי בתאריך לא ידוע.

מה בעצם אנחנו הולכים לעשות שם? מעריצי המשחק Control יזכרו טוב מאוד את מערכת הקרב של המשחק, אשר סיפקה לדמות הראשית שלה כוחות על טבעיים ונשקים חמים מול מגוון רחב של מפלצות ויצורים שונים, ולפי התיאור של החברה, נשמע שזה בדיוק מה שאנחנו הולכים לעשות - רק עם חברים. "אחרי פלישת ה-Hiss, הבית הישן ביותר נמצא תחת סגר: סיר רותח של כוחות על טבעיים מסוכנים. כלואים בפנים הם השרידים האחרונים של ה-FBC, שיצטרכו לעמוד מולם ולתפוס מחדש את השליטה. זמנים נואשים קוראים לפעולות נואשות. וכולם הכרחיים. בפנים, הם יתמודדו עם אויבים ומכשולים, אבל אם ישענו על הציוד שלהם, ואחד על השני, יהיה להם סיכוי להישרדות."

המפתחת גם ציינה כי המשחק לא יהיה חינמי, אלא יושק בתור כותר עם "מחיר קבוע מראש המבוסס על שירות". בגדול, הוא יעלה כמה שהם יראו לנכון בהתאם לכמות התוכן שהם יציעו, בין אם זה בהשקת המשחק ובעתיד שלה. "אלו משחקי פרמיום עם מחיר נמוך אבל זנב ארוך של הכנסות דרך עדכונים, הרחבות ומיקרו-רכישות." הסביר הסטודיו. "למשחקים כאלה, ההבדל המהותי הוא השירותים שניתנים לאחר ההשקה שאמורים להחזיק את השחקנים מעוניינים למשך שנים."

הרבה אנשים רואים במושג "לייב-סרביס" כמילה גסה, אבל הכל תלוי בצורה בה המפתחת ניגשת לכך ואיך היא עושה את זה. בסופו של דבר, אם המשחק טוב, והתוכן שמוצע לאחר ההשקה מספיק מעניין - השחקנים ימשיכו להגיע ולהשקיע את הזמן שלהם ואת הכסף, ויהיה מעניין לראות קודם כל איך השלד של Control יתורגם למשחק מולטיפלייר, ואז לראות איך המפתחת תצליח להשאיר אותנו נעולים ומחוייבים בתקופה שלאחר ההשקה. מה אתם חושבים על המידע החדש? ספרו לנו בתגובות!

גיא דהן - עורך ראשי

גיא דהן - עורך ראשי

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י