הרשמה

״ההצגה נמשכת״ - מבט אל המשחקים הגדולים של חודש מרץ

כתבת משחקי החודש עלתה לאוויר! בואו לקרוא על הצורות השונות בהן הארנק שלכם יסבול החודש!

הרונין עולה מחדש, פיץ׳ עולה לבמה, הדרקון של קאפקום פורש כנפיים וכל זה תוך כדי שאתם מסיימים את הסיפור שלכם ב-WWE

אנחנו עוד מתאוששים מחודש פברואר (ובמתאוששים אני מתכוון לעדיין משחק Final Fantasy VII Rebirth ועובד על הביקורת של המשחק), והנה הגיע לו חודש מרץ עם רשימת המשחקים שלו. פתיחת 2024 הייתה מהממת, הרבה מעבר למה שכולנו ציפינו: חודש ינואר היה היסטרי, חודש פברואר הביא לנו יופי של משחקים בתחילתו וסופו ועכשיו אנחנו נמצאים בחודש שמכיל עוד המון משחקים נהדרים. בואו נראה מה יש למרץ להציע לנו!

Unicorn Overlord - PS4, PS5, Xbox Series X|S, Nintendo Switch

הרשימה נפתחת עם משחק מאוד מיוחד: Unicorn Overlord מגיע אלינו החודש והוא מגיע עם פוטנציאל להיות סוס שחור במרוץ לתואר המשחק המפתיע של 2024. משחק הטקטיקה/תפקידים של Vanillaware ו-Sega מביא אותנו לעולם של יבשת Fevrith שנמצאת במלחמה כשעלינו תוטל המשימה לאסוף צבא ולכבוש מחדש את הממלכה שלנו מידי הגנרל ואלמור. לפי היוצרים של המשחק, המטרה שלהם הייתה ליצור גרסה מודרנית של משחקי הטקטיקה הקלאסיים משנות ה-90, וזה באמת ניכר במראה, המשחקיות שמשלבת בין קרבות סמי-אוטומטיים לתזוזה בשדה קרב וסיפור בומבסטי. המשחק הזה נראה נהדר והרבה אנשים תולים בו תקוות בכל הנוגע למשחקי טקטיקה שיגיעו השנה. אלא אם נקבל רימאסטר/רימייק של Final Fantasy Tactics.

המשחק צפוי לצאת ב-8 במרץ.

WWE 2K24 - PS5, Xbox Series X|S, PC

לסיים את הסיפור. זה כל מה שאני רוצה מרסלמניה הקרוב. לראות את קודי מביס את רומן ריינז ולוקח את החגורה שאבא שלו לא יכל להשיג. לגבי המשחק שמתבסס על שורת המחץ הזאת מאחד הפרומואים של קודי רודס, אין לי הרבה ציפיות. משחקי WWE 2K דיי חזרו לסטגנציה אחרי הטלטול שהם עברו ב-2K22, וזה דיי הגיוני: הם משחקים טוב, הם כיפיים למדי, מנגנון יצירת הדמויות הוא הכי טוב בעסק והמודים השונים מספקים אופציות משחק חודשים (וכפי ש-2K20 הציג לנו באופן אירוני, גם שנים קדימה). התוספות השנה יותר קשורות לחוויית המשחק וכמה שהיא קרובה למציאות: בין אם מדובר בהחלפת מהלומות באמצע הזירה, אנימציות מדויקות יותר, שילוב של סוגי קרבות חדשים כמו Gauntlet וצירוף של שופט אורח למשחק ועוד. רק בואו לא נזכיר את ברוק לזנר ווינס מקמהן.

המשחק צפוי לצאת ב-8 במרץ.

Contra: Operation Galuga - PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X|S, PC, Nintendo Switch

רררררטרו!

Contra: Operation Galuga הוא רימייק למשחק הראשון בסדרת קונטרה שיצא אי שם ל-NES ב-1987. המשחק שמפותח על ידי WayForward הנהדרים מוסיף עוד דמויות, סוגי אויבים, מגדיל קצת את כמות החיים והפסילות (כי אנחנו כבר לא ב-1987 והקונספט של "קשה כמו בארקייד" כבר לא קוסם לאנשים) ומוסיף יכולות חדשות כמו Overload שיאפשר לכם לוותר על הנשק שלכם כדי להשתמש ביכולת חזקה במיוחד (אני כבר צופה שזה יהיה שימושי מאוד אצל בוסים). למשחק יש דמו ב-Steam שאתם יכולים להוריד ובעוד שאני לא הכי עף על המראה (קצת מזכיר לי את הרימייק של Actraiser ולא במובן הטוב), אני בטוח שיש לנו קוראים שעצם העובדה שהזכרנו "קונטרה" עושה להם טוב.

המשחק צפוי לצאת ב-12 במרץ.

Alone in the Dark - PS5, Xbox Series X|S, PC

לבד בחושך היא סדרת משחקים עם היסטוריה מאוד מוזרה: מצד אחד יש לה אחיזה בלתי מעורערת בהיסטוריית משחקי האימה עם אחד המשחקים הראשונים לעשות את זה כמו שצריך. מצד שני... אין לסדרה הזאת הרבה משחקים טובים. המשחק החדש שמגיע אלינו החודש לוקח את המשחק המקורי - זה שאנשים זוכרים ומוקירים כשמדברים על Alone in the Dark - ומנסה להחזיר אותו לקדמת הבמה על ידי חיקוי המשחקיות והאסתטיקה מסדרת המשחקים שלקחה השראה ממנה: Resident Evil. איך שגלגל מסתובב. בכל מקרה, המשחק נראה לא רע בכלל, שזה שיפור מהמשחק הקודם בסדרה שעומד כרגע על 19 במטאקריטיק. ושיהיה לכולנו בהצלחה.

המשחק צפוי לצאת ב-20 במרץ.

Horizon Forbidden West Complete Edition - PC

סוני ממשיכה להתרחב אל תוך עולם המחשב האישי, כשהפעם אנחנו עומדים לראות את המשחק הבא בסדרת Horizon נוחת על המחשב האישי. למשחק הזה היה את חוסר המזל הגדול של לצאת באותה השנה של God of War Ragnarok, ואפילו אותו החודש עם Elden Ring, כך שאני בטוח שיש הרבה אנשים שפספסו את המשחק הזה. גרסת ה-PC הזאת תתמוך ב-DLSS 3, רזולוציות ביחס של Ultrawide, Super Ultrawide ואפילו Triple Monitor, תתמוך ב-Dualsense ותהייה אופציה לכמות פריימים לא נעולה. אני עדיין חושב שמדובר באחד המשחקים הכי טובים שקיימים כיום לפלטפורמות ה-PS כשנתתי למשחק את הציון 9.5 עם המלצה חמה לשחק בו. מוזמנים לקרוא את הביקורת כאן בקישור.

המשחק צפוי לצאת ב-21 במרץ.

Princess Peach: Showtime! - Nintendo Switch

ה-22 במרץ הוא חודש עמוס במיוחד כי מגיעים בו שלושה משחקים שבאמת שווה לדבר עליהם. הראשון הוא Princess Peach: Showtime, ההרפתקה החדשה של פיץ׳. משחק הפלטפורמה החדש ישים אותנו בנעליה של הנסיכה מממלכת הפטריות, כשהיא צריכה - בעל כורחה - לנסות ולהציל את תיאטרון החלומות שלה. המשחק החדש יאפשר לנו לשנות את הלבוש של פיץ׳ ובכך לתת לה יכולות שונות שיתאימו לשלב שהיא נמצאת בו, בין אם מדובר בנינג׳ה שנלחמת מהצללים או רקדנית על הקרח. בעוד שבהתחלה זה היה נראה שמדובר בפלטפורמר גנרי, הסקירות המוקדמות גרמו לי לחכות למשחק הזה בקוצר רוח. הוא באמת נראה מאוד מעניין ואולי אנחנו צפויים לקבל כאן את ההפתעה הגדולה של השנה. לפחות על ה-Switch.

המשחק צפוי לצאת ב-22 במרץ.

Dragon's Dogma 2 - PS5, Xbox Series X|S, PC

המשחק הקודם ברשימה היה אחד המשחקים המסקרנים של השנה. המשחק הבא הוא המשחק שאני הכי מחכה לו באופן אישי. המשחק הנוכחי הוא ה-משחק של חודש מרץ. Dragon's Dogma המקורי הוא בעיניי אחד המשחקים הכי לא מוערכים של תקופתו. משחק אקשן/תפקידים שמצליח לשלב בין שניהם בצורה נהדרת עם קומבט נהדר וסקילים מרשימים. יחד עם זאת, המשחק לא הצליח להתרומם אצל הרבה מעריצים וגם כיום הוא נחשב כסוג של נישה. זה נראה שכל זה השתנה עם Dragon's Dogma 2.

המשחק הבא בסדרת המשחקים של Capcom צובר כל-כך הרבה אהדה והייפ ולא קשה לראות למה: הגרפיקה המשופרת, העולם הגדול ומלא המפלצות, המפלצות עצמן שכל אחת מהן נראית יותר מאיימת מהשנייה, הקלאסים החדשים והמרגשים, מערכת הקרבות - כולם נראים פשוט פנטסטי. Dragon's Dogma 2 הוא ה-משחק של החודש בפער ואני פשוט מקווה שהוא יצטיין גם ברמת הסיפור והמשימות השונות. אני בהייפ לגביו, זה בטוח.

המשחק צפוי לצאת ב-22 במרץ.

Rise of the Ronin - PS5

יום כזה עמוס חייב להסתיים עם אחד המשחקים הכי מעניינים של התקופה האחרונה. Team Ninja לא מקבלים מספיק קרדיט על העבודה הנהדרת שהם עושים בשנים האחרונות. בין אם מדובר במשחקי Nioh ו-Wo Long: Fallen Dynasty הנהדרים, ואפילו Stranger of Paradise שגם אם לא היה מדהים, הוא היה יופי של ספין על הסיפור המקורי של Final Fantasy. עכשיו סוני הכניסה את היד עמוק לכיס והביאה לחברה היפנית את התקציב ליצור את משחק החלומות שלה והנה הוא כאן: Rise of the Ronin.

משחק האקשן החדש של Team Ninja עומד לקחת אותנו ליפן בסיום תקופת האדו, כשהדמות שאנחנו ניצור תצטרך לנווט את חיה כסמוראי בתקופת מלחמת האזרחים היפנית. המשחק שם דגש עצום על לחימה ושילוב בין קרבות עם חרבות לכלי תזוזה רבים וכלי נשק מערביים. עם כל הכבוד לכך שסוני הצהירה שלא יגיעו משחקים גדולים מדי בשנה הכלכלית הקרובה, אם כבר לסיים את השנה הזו איכשהו זה עם אחד המשחקים המסקרנים ביותר שלה בשנים האחרונות. זהו משחק שאני באופן אישי מאוד מחכה לו.

המשחק צפוי לצאת ב-22 במרץ.

South Park: Snow Day! - PS5, Xbox Series X|S, PC, Nintendo Switch

אני יכול להתחיל לפרט על משחק האקשן/תפקידים החדש של South Park מבית THQ Nordic ו-Question, אני גם יכול לומר לכם שהוא נראה מאוד מעניין, אבל בתכל'ס האנלוגיה הכי טובה שאני יכול לתת למשחק הזה היא מהסדרה עצמה. South Park התחילה מהמם. היא הביאה לנו בדיחות עוקצניות וגסות, ידעה לא לתת חשבון לאף אחד, לא מהפרוגרסיביים ולא מהשמרנים. היא צחקה על כל מה שהיה לא הגיוני... עד שהעונות המאוחרות הגיעו וכבר יכולתם לראות שזה נהייה סוג של ארץ נהדרת, בו הסדרה מנסה בכוח להשתלב ולהיות מגניבה. בשלב הזה - בעוד שאת "היוקרה שלה" אי אפשר לקחת - ההייפ סביב כל עונה כבר הלך ודעך.

זה המצב שאני, ואני מרגיש שגם רבים כמוני, מגיעים אליו עם Snow Day.

המשחק צפוי לצאת ב-26 במרץ.

Pepper Grinder - PC, Nintendo Switch

ונסיים עם Devolver שלא מפסיקים להפתיע עם רעיונות יצירתיים. Ahr Ech, הסטודיו תחתיהם שנמצא באורגון, מביא לנו את Pepper Grinder, משחק פלטפורמה עם טוויסט: הדמות שלכם משתמשת במקדחה ענקית איתה היא יכולה לקדוח דרך האדמה ולצאת ממנה כמו דולפין. כמו עם Contra, גם כאן יש דמו למשחק ותנו לי לומר לכם שזה משחק שבאמת שווה לכם לחכות לו. Pepper Grinder מרגיש כמו משחק ההמשך ל-DrillDozer שמעולם לא ידעתי שאני רוצה, כשהתנועה זורמת וכיפית, המשחק דורש למידה אבל מתגמל את השחקן עם בונוסים בשלבים והפרזנטציה מהממת לפי דעתי.

המשחק צפוי לצאת ב-28 במרץ.

זהו! זאת רשימת משחקי חודש מרץ! אשמח לשמוע כאן בתגובות למה אתם הכי מחכים החודש, כשאני כבר יכול לשתף אתכם שאני עובד על כמה ביקורות למשחקים מאוד מעניינים כמו Final Fantasy VII Rebirth, Balatro ועוד ביקורות חומרה והודעות נוספות! יהיה חודש מעניין החודש הזה, אני כבר מבטיח לכם.

נתראה בכתבת משחקי אפריל!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    14:46 03.03.2024 | שלום שלום (אורח)

    אני מתחיל כבר לקחת אישית את העובדה שVanillaware פשוט מסרבת להוציא את המשחקים שלה לPC... איך זה הגיוני אחרי ההצלחה של פרסונה ועוד כל כך הרבה משחקים אחרים?

  2. 2

    15:05 03.03.2024 | דור קציר - כתב תוכן דור קציר - כתב תוכן

    Dragon's Dogma 2 לרגע לא ירד מרמת איכות גבוהה בקטע חריג בכל הפעמים הרבות שהוא הוצג ואם הוא יגיע ככה הוא לחלוטין מעומד למשחק השנה. הייפ לא נורמאלי

  3. 3

    16:34 03.03.2024 | מחזק את דור קציר מחזק את דור קציר (אורח)

    מחזק את דור קציר - כתב תוכן
    אם עומד בהייפ יש מועמד רציני לכתר

  4. 4

    16:12 04.03.2024 | אורח אורח (אורח)

    מה בדבר snufkin melody of moominvalley?

  5. 5

       | פורסם ע"י