הרשמה

הגיע תורו: Horizon Forbidden West יושק למחשב האישי במרץ

סוף כל סוף הנה זה מגיע

אחרי תקופה מאוד קצרה של אקסלוסיביות על ה-Playstation, גרסאת המחשב האישי של Horizon Forbidden West מקבלת תאריך שחרור על המחשב וזמינה לרכישה מוקדמת

אני אגיע ישר לנקודה, גרסאת המחשב האישי של Horizon Forbidden West קיבלה תאריך יציאה רשמי והוא ה-21 במרץ. ידענו שהמשחק יגיע למחשב האישי בתחילת 2024 אבל התאריך לפתע מרגיש קרוב מתמיד (מי כמוני עוד לא חווה את המשחק ורק מחכה להתחיל אותו על המחשב?).

Sony פרסמה היום בבלוג שלה שהמשחק כבר זמין לרכישה מוקדמת ב-Steam ונכון לעכשיו המחיר שלו עומד על 240 שקלים יחד עם כלל התוספות שלו, כשתלבושות וחפצים קוסמטיים יהיו זמינים לאלו שמבצעים את ההזמנה המוקדמת. המשחק מקבל מספר פיצ'רים יחד עם השחרור שלו למחשב, בדגש על האפשרויות הגרפיות של המשחק כמו תמיכה בכמויות פריימים שונות ותמיכה בטכנולוגיות שמשפרות את הגרפיקה כמו DLSS 3 של Nvidia, טכנולוגיית FSR של AMD או XeSS של Intel ובנוסף יתמוך גם ברזולוציות רחבות כמו 21:9 או 32:9 ואפילו 48:9 עם תמיכה בתצוגה על 3 מוניטורים.

מחכים כמוני עד לשחרור של המשחק על המחשב? כבר שיחקתם אבל מתכננים לשחק ב-Forbidden West פעם נוספת על המחשב? מוזמנים לשתף אותנו בתגובות!

 

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

 

אור יהודה סגל - כתב תוכן

אור יהודה סגל - כתב תוכן

משחק על: PC, Nintendo Switch, Ps4, PsVita (ושאר שאריות של דורות קודמים)

בחיים לא תנצחו אותי ב: PVE, אין מצב שתנצחו אותי!

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Star Wars: Shadows Of The Empire

כשאני לא משחק אני: סטודנט להנדסה, צילום

מסר לעולם: UP, UP, DOWN, DOWN, LEFT, RIGHT, LEFT, RIGHT, B, A, START

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    23:18 25.01.2024 | elad9219 elad9219

    איזה כיף שכמעט כל המשחקים הטובים האקסלוסיביים של סוני יוצאים גם למחשב. היתרון היחיד של פליסטיישן ע''פ PC מבחינתי (חוץ מהמחיר כמובן) זה האקסלוסיביים המצוינים שיש להם, ועכשיו גם זה כבר פחות רלוונטי.

    נכון שאמנם עדיין המשחקים יוצאים קודם כל לפליסטיישן ורק אחרי זמן מסוים למחשב, אבל זה ממש לא מפריע לי, בד''כ אני גם ככה אוהב לחכות עם משחקים שייצאו DLC למיניהם ועדכונים של תיקוני באגים וכמובן מחיר שיורד ואני כמעט לא משחק במשחק ישר כשהוא יוצא לשוק, אז ממש אחלה.

  2. 2

    13:54 26.01.2024 | מנחם מנחם (אורח)

    מה לגבי Ghost of Tsushima?
    הוא יצא לפני המשחק הזה , למה הוא עדיין ממאן להשתחרר למחשב האישי?

  3. 3

    23:41 27.01.2024 | elad9219 elad9219

    ^זה לא אומר בהכרח ש-100% מהמשחקים לסוני יגיעו גם למחשב, אבל ראיתי דיווחים באינטרנט שכנראה Ghost of Tsushima כן ייצא השנה למחשב. הלוואי שזה יקרה.

  4. 4

       | פורסם ע"י