הרשמה

העולם של Horizon Forbidden West יהיה חי יותר מ-HZD

פרטים נוספים נחשפים לגבי Horizon Forbidden West ואנחנו כבר לא יכולים לחכות

עולם המשחק צפוי להיות חי ואמין יותר מהמשחק הקודם

העולם הפתוח של Horizon Zero Dawn היווה את אחת התכונות המרכזיות שלו. לא משנה אם טיילתם באזורים המושלגים יותר או באזורים מיושבים עם הרבה ירוק מסביב, העולם של HZD תמיד הרגיש כאילו הושקעה בו המון המון מחשבה כדי להפוך אותו לחלק אינטגרלי מהמשחק ולהימנע מקללת העולם הפתוח בה בכל מקום אליו את הולכת מציעים לך Side Quest עד שאת כבר לא זוכרת מה העלילה.

המפתחים של המשחק הבא בסדרה, Horizon Forbidden West, מעוניינים להמשיך את החוויה בקו הזה, אך להפוך את העולם עצמו להרבה יותר חי ודינאמי. בו דה וריס (Bo De Vries), מנהלת הקהילות של Guerilla Games, שפכה אור על הנושא בפוסט חדש של ה-Playstation Blog וסיפקה עוד פרטים לגבי העבודה של הסטודיו בכל הקשור לבניית העולם ושיפורו. גורם מפתח שאחראי לבניית העולם הפתוח בצורה שתאפשר הרמוניה בין הסיפור, המשימות הצדדיות והנטייה לחקר של השחקן הוא עבודה משותפת של צוותי הפיתוח עצמם - פיתוח הנרטיב, עיצוב המשימות ועיצוב הסביבה - כולם עובדים יחד על מנת להפוך את העולם של HFW להרמוני, את השבטים השונים בו לכאלו שאפשר להבדיל ביניהם כך שתוכלו לזהות בכל פעם את המקום בו אתם נמצאים, ואף לתת לכל אחד מהם התנהגויות ותרבויות ייחודיות.

"כל פרט שאנחנו מעצבים וכותבים נועד כדי לבסס אמינות, ליצור סביבה אותנטית דרך סיפור המועבר בצורה ויזואלית", מסבירה דה וריס. "למשל, שבט ה-Nora חיים באופן די מבודד ב-Sacred Land, מה שמקשה על התקשורת שלהם עם שאר העולם. כתוצאה מכך הם פחות מתקדמים טכנולוגית משאר השבטים ויותר זהירים בכל הקשור לאנשים זרים המגיעים לפתח דלתם. היישוב שלהם מורכב בעיקר משילובים של עצים וחבלים, ובאופן כללי ריהוט מינימלי שמכיל רק את מה שממש חייבים בשביל לנהל את חיי היומיום."

אספן סוגן (Espen Sogn), מפתח מוביל בצוות עיצוב העולם והסביבה ב-Guerrila Games, מדגיש כי להשיג את האיזון הנכון בין הוספת פריטים קטנים מדויקים לבין הצורך לא להעמיס על השחקן יכול להיות קשוח מאוד, אבל הרווח בתוצאה ללא רבב שווה את הכל. לצורך כך, נוספו מערכות שונות למשחק על מנת להפוך אותו לריאליסטי יותר. "כל NPC שאינו אויב במשחק הזה, הוא חלק מה-Crowd System שלנו", אומר סוגן. "בתוך המערכת הזו אנחנו יכולים ליצור דפוסי הליכה, תגובות לסיטואציות ואנימציות אחרות. יש לנו גם מערכת Attitude שאחראית על האישיות של ה-NPC - מה שאומר שאנחנו יכולים ליצור דמויות אינדיבידואליות וייחודיות שיתנהגו כמו אנשים אמיתיים".

כרגע, תאריך היציאה של Horizon Forbbiden West נדחה ל-18 בפברואר 2022. לדעתי האישית, וסלחו לי על הפסימיות - אנחנו עשויים לראות דחייה נוספת לקראת חלון היציאה הזה. למרות זאת אני לא יכולה לחכות להשקתו על גבי ה-PS4 ו-PS5.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

גל כהן-ויינשטיין - כתבת תוכן

גל כהן-ויינשטיין - כתבת תוכן

משחקת על: PS4, 3DS

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Mario Kart

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Assassin's creed II, Pokemon Emerald

כשאני לא משחקת אני: מתלוננת שאין לי זמן לשחק;

מסר לעולם: אם אתה חושב שאתה יכול לעשות את זה טוב יותר, תוכיח

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י