הרשמה

ה-Steam Deck OLED הוכרז, ישפר את איכות המסך והסוללה

תראו מה זה, Valve עושה פה נינטנדו ומוציאה גרסת OLED ל-Steam Deck!

המכשיר החדש משפר כמעט כל אלמנט מהמכשיר המקורי שמעתה ייקרא Steam Deck LCD

זה היה צפוי לא? חברת Valve הכריזה היום על האיטרציה הבאה של קונסולת ה-PC הניידת שלה: ה-Steam Deck OLED. המכשיר החדש של Valve יעלה 680 דולר בגרסת ה-1TB שלו, ו-550 דולר בגרסת ה-512GB שלו, יגיע כאמור עם מסך משופר בטכנולוגיית OLED ותמיכה מלאה ב-HDR. אבל הקונסולה החדשה עומדת לעשות הרבה יותר מאשר רק לתת לנו תמונה יפה יותר - מסתבר שהוא מתקן כמעט כל בעיה שהייתה עם המכשיר המקורי (כולל הביצועים באיזשהו מובן).

מסך ה-OLED החדש יהיה טיפה גדול יותר, 7.4 אינץ והבהירות שלו תגיע ל-1000 ניטים שזה מדהים. קצב הריענון של המסך יהיה 90Hz עכשיו, במה שיאפשר לשחקנים מרווח יותר גדול בשינויים של קצב הריענון של המסך. המכשיר גם יגיע עם כרטיס רשת טוב יותר שגם יתמוך ב-WiFi 6E, באסים משופרים ברמקולים של המכשיר וירידה קלה במשקל של המכשיר שעכשיו יהיה 640 גרם. אבל שני השיפורים הגדולים ביותר מגיעים בגזרת הסוללה והביצועים.

המכשיר החדש יכיל סוללה של 50Wh ויחד עם צ'יפ משופר והעובדה שמסך ה-OLED שואב פחות כוח מהסוללה, שחקנים יכולים לצפות לשיפור של בין 30 ל-50 אחוז בחיי הסוללה שלכם. השימוש בזיכרון RAM משופר גם יעזור למשחקים שמתבססים על סטרימינג של מידע כמו Forza למשל, לרוץ בצורה טובה יותר על המכשיר. רשימת השיפורים המלאה (כולל גרסת 1TB חדשה) מופיעה באתר.

אז מה זה אומר לגבי המודל הישן? הוא ייקרא מהיום Steam Deck LCD והוא יהיה זול יותר כשהגרסה היקרה ביותר תעלה 450 דולר. אני חייב להזכיר משהו מאוד חשוב: גרסאות ה-512GB וה-64GB יפסיקו להימכר בגרסת ה-LCD, כך שאם אתם עוד מוצאים אותם בשוק ורוצים אותם, זה הזמן לקנות. מצד שני אני לא רואה סיבה לא ללכת לפחות על גרסת ה-512GB של ה-OLED שתהייה זמינה כבר ב-16 בנובמבר להזמנה מהאתר של Valve (כמובן לא בישראל).

מה אתם חושבים על המכשיר החדש של Valve? הולכים לשדרג? נשארים עם המודל הקיים/ה-ROG Ally? שתפו אותנו!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    21:04 09.11.2023 | נתי נתי (אורח)

    ואיפה ה- Lenovo Legion Go במשוואה? אני מרוצה מה- ROG Ally שלי אבל אני חושב שאם הייתי מחליף כרגע זה היה לליגיון ולא לסטים החדש

  2. 2

    13:17 10.11.2023 | שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס) שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

    לא בטוח שהייתי מחליף לליג'ן - אני אחכה שיגיע אלינו עותק לסיקור מלנובו, אבל אני מנסה להבין איזה יתרון ה-Legion Go נותן על פני ה-ROG Ally שהוא באמת משמעותי. זה אותו מעבד, המסך יותר גדול, אבל כל המכשיר יותר גדול וכבד יותר וגם בלי VRR שזה מבחינתי ה-סיבה לקנות את ה-Ally, השלטים הנשלפים זה נחמד אבל אני מנסה להבין אם למעט מצב ה-FPS זה לא פשוט גימיק ועוד.

    אני חייב לנסות אותו בעצמו.

  3. 3

       | פורסם ע"י