הרשמה

סיכום כל ההכרזות מאירוע ה-Nintendo Direct של ספטמבר 2023!

דקה לפני שסוני תופסת את הבמה מאוחר יותר, Nintendo מציגה דיירקט חדש ואיתו הכרזות חדשות ומרגשות.

כאילו שהקיץ האחרון לא היה קשה מספיק, הגיע הזמן לסתיו וחורף עמוסים לא פחות!

אם יש משהו ש-Nintendo מודעים אליו טוב במיוחד הוא שהיה לנו קיץ חם במיוחד, ואני לא מדבר על מזג האוויר הלוהט (בלשון המעטה) שהיה לנו השנה, אני מדבר כמובן על כל הלהיטים המטורפים שיצאו בחודשים האחרונים. אוגוסט האחרון היה עמוס במיוחד (אם אנחנו רק מתחילים לספור את השעות שלקח לנו לסיים את Baldur's Gate 3 המצויין), ספטמבר התחיל עם פיצוץ לא קטן בדמות Starfield והיום אנחנו מקבלים כבר מנה דגושה של כל טוב מ-Nintendo, אז מה קיבלנו היום?

Splatoon 3: Side Order

הדיירקט מתחיל בהצגה של התוכן הבא שיגיע ל-Splatoon 3 במסגרת ה-Expansion Pass ויקרא Side Order, הטריילר גם מציג מעט מהמשחקיות שלו ואנחנו צפויים לקבל את ה-dlc במהלך האביב הקרוב.

Mario vs. Donkey Kong

משחק חדש (וראשון מאז 2016) בסדרת Mario vs. Donkey Kong הוכרז והציג גם לא מעט משחקיות.ֲֲֲֲֲֲֲֲֲֲֲֲ הטריילר מציג את הפלטפורמינג במקומות שונים, את האפשרויות שניתן לסיים בהן שלבים שונים (ומה שמרגיש כמו תוכן נוסף שיכול לבוא ל-Mario Maker 2 בעתיד) ובנוסף יהיה ניתן לשחק את המשחק בקו אופ! המשחק עתיד להגיע ל-Switch ב-16 לפברואר, 2024!

Prince of Persia The Lost Crown

בזמן שהרימייק ל-Sands of Time ממשיך להידחות על עתיד לא ברור במיוחד, אנחנו מקבלים טריילר חדש עבור המשחק החדש בסדרה , The Lost Crown, המשחק עתיד להגיע לקונסולה הניידת של Nintendo ב-18 לינואר, 2024.

Horizon Chase 2

משחק הארקייד מהאייפון מגיע ל-Nintendo Switch ומקבל טריילר הצגה ראשון עם מעט משחקיות והצגת פיצ'רים, המשחק כבר זמין להורדה ב-Nintendo Eshop.

Super Crazy Rhythm Castle

בזמן שאני מחכה לדברים אחרים מ-Konami (בתקווה יותר מאוחר החודש), אנחנו מקבלים טריילר חדש למשחק הבא (והמאודֲֲֲֲֲֲֲֲֲֲֲֲ חמוד אני חייב לציין) של המפיצה, המשחק יתמוך בקואופ של עד 4 שחקנים והוא עתיד להגיע אלינו ב-14 לנובמבר!

SPYxANYA: Operation Memories

שנה שעברה קיבלנו גל מרשים של אנימות שהיו פופולריות במיוחד, ביניהן SPYxFAMILY שעקבה אחרי משפחה מפוברקת עם ילדה בשם אניה (Anya) שמסוגלת לקרוא מחשבות. היום קיבלנו טריילר שמכריז על משחק ראשון שיהיה מבוסס על הסדרה ונותן לנו לשחק בתור אניה, המשחק עתיד להגיע ל-Nintendo Switch בשנה הבאה וניתן כבר לעשות לו Wishlist בחנות של Nintendo.

Super Mario RPG

אחרי ש-Nintendo כבר הכריזה על הרימייק למשחק ה-RPG היחיד והפופולרי במיוחד בסדרת Mario, היום אנחנו מקבלים טריילר שמציג מעט מהגיימפליי המחודש של הקלאסיקה האהובה יחד עם תאריך יציאה קרוב במיוחד, ה-17 לנובמבר. המשחק כבר זמין להזמנה מוקדמת בחנות של Nintendo.

Another Code: Recollection

המשחק Trace Memory מה-Nintendo DS חוזר אלינו בתור Another Code: Recollection. המשחק הוא משחק פאזל הרפתקאות שלוקח אותנו למסע של אשלי אחר חיפוש אביה האבוד. ההמשך של המשחק Another Code R מגיע גם כן בפעם הראשונה על המערב וכל זה עתיד לצאת ב-19 לינואר, 2024.

Princess Peach: Showtime!

סוף סוף הנסיכה פיץ' (Peach) מקבלת את אור הזרקורים שמגיע לה ומקבלת את המשחק שלה. המשחק החדש שהוכרז הינו משחק פלטפורמה ואנחנו מקבלים לא מעט הצגת משחקיות, כולל האפשרות של הנסיכה לשנות את עצמה (קצת כמו קירבי ברמה מסויימת) ומציג לנו כמה מהיכולות שלה, ביניהן Swordfighter Peach, Detective Peach, Patisserie Peach ועוד. המשחק עתיד לנחות על ה-Switch ב-22 למרץ, 2024.

SaGa Emerald Beyond

סדרת הבת של Final Fantasy, Saga חוזרת אלינו עם משחק חדש בסדרה, SaGa Emerald Beyond. המשחק עוקב אחר 6 גיבורים שונים (שניתן לבחור ביניהם) ולחקור כ-17 עולמות שונים כאשר לכל דמות יש מטרות משלה במשחק תפקידים מבוסס תורות. המשחק עתיד לצאת ל-Switch במהלך שנת 2024.

Tomb Raider I-III Remastered

בין הסדרות הפופולריות שאיך כשהוא עדיין לא קיבלו רימאסטר, סוף כל סוף מקבלת רימאסטר לשלושת המשחקים הקלאסיים בסדרה שלה, Tom Raider הקלאסיים חוזרים לחיינו עם טקסטורות מחודשות ומודלים משופרים, עם אפשרות להחליף בין הגרפיקה הקלאסית לגרפיקה המשופרת. המשחק ינחת על ה-Switchֲֲֲֲֲֲֲֲ ב-14 לפברואר, 2024.

Detective Pikachu Returns

הבלש האהוב על כולנו, פיקאצ'ו,ֲֲֲֲֲֲ חוזר בריים סיטי (Ryme City), בחיפוש אחר אביו של טים (Tim) כאשר נוכל לתשאל אנשים שונים ופיקאצ'ו יתחקר פוקימונים שונים ויעזר בהם על מנת למצוא רמזים שונים. המשחק עתיד להגיע ל-Switch ב-6 לאוקטובר!

Trombone Champ

מדי פעם Nintendo מזכירה לנו שבשלטי ג'וי קון ישנן טכנולוגיות שונות שניתן לבצע בהן שימוש ורק Nintendo טורחת להוציא משחקים שגם מבצעים בהן שימוש. המשחק Trombone Champ הוא משחק קצב שמבצע שימוש ב-Gyro Controls ובמצלמות IR Motion שמותקנות בתחתית הג'וי קון, המשחק יכיל כ-50 קטעי מוזיקה שונים מסגנונות שונים ויהיה ניתן לשחק אותו עם עד 4 שחקנים. המשחק יהיה זמין כבר היום בחנות הדיגיטלית של Nintendo.

Battle Crush

משחק טופ דאון באטל רויאל חדש הוכרז ויגיע ל-Nintendo Switch במהלך 2024 המפתחת תפתח בטא בין ה-23 ל-30 באוקטובר.

Wartales

משחק התפקידים מבוסס התורות Wartales מגיע סוף סוף ל-Switch וזמין כבר עכשיו להורדה בחנות של Nintendo.

Contra: Operation Galuga

אני אומנם מחכה להכרזות אחרות מ-Konami אבל הנה סדרת משחקים אחת שעושה חזרה לחיים כבר השנה והיא סדרת Contra, המשחק החדש בסדרה הותיקה הוכרז ויגיע במהלך 2024 ל-Switch.

Unicorn Overlord

אל תתנו לשם של המשחק הזה לבלבל אתכם, לכל חובבי ה-jrpg הטקטיים בקהל, שימו לב להכרזה הזאת: משחק חדש מבית Atlus, היוצרים של 13 Sentinels: Aegis ו-Odin Sphere (כן כן גם של Persona אבל זה פחות רלוונטי למשחק הזה לצערי), מגיע משחק תפקידים חדש והוא נראה מצויין! המשחק עתיד לצאת ב-8 למרץ, 2024.

Luigi's Mansion 2 HD

אחרי קרוב לעשור מצאת המשחק המקורי, Luigis Mansion 2 עושה את דרכו מה-Nintendo 3DS הישר אל ה-Switch יחד עם גרפיקה משופרת ועם תמיכה במצב משחק מרובה משתתפים עד 4 שחקנים, המשחק עתיד לצאת בקיץ 2024.

F-ZERO 99

אני חייב לציין שאם יש משחק שאני עדיין מוצא את עצמי מדי פעם חוזר אליו מרוב שהוא ממכר, זה Tetris 99, אבל למה לעצור רק בטטריס כשאפשר להכניס גם את ז'אנרת המרוצים לסוגת הבאטל רויאל? משחק המרוצים הקלאסי F-ZERO מגיע ל-Switch בתור משחק באטל רויאל יחד עם המסלולים הקלאסיים מה-SNES ועם מכניקות חדשות. המשחק זמין כבר היום להורדה בחנות של Nintendo.

Bandle Tale: A League of Legends Story

משחק חדש בעולם המתרחב של League of Legends מהיוצרים של Graveyard Kepper,ֲֲֲֲ  מגיע משחק טופ דאון תפקידים שמתרחש בעיר באנדל (Bandle), יחד עם דמויות שונות מהמשחק ה-MOBA המוכר והאהוב. המשחק עתיד להגיע במהלך השנה הבאה.

Song of Nunu: A League of Legends Story

ועוד לפני שאנחנו עוזבים את העולם של LoL, משחק הרפתקאות חדש, שחקו בתור נונו (Nunu) וווילאמפ (Willump) בהפתקאה בפריילורד (Freiljord) היפה והמרתקת. המשחק עתיד לצאת ב-1 לנובמבר!

WarioWare: Move It!

מהמשחקים שהגדירו את ה-Nintendo DS בצורה הטובה ביותר ניתן למצוא את WarioWare שכלל הרבה מאוד mini games ואחרי שהמשחק חזר ל-Switch, היום אנחנו מקבלים הכרזה על משחק WarioWare חדש העונה לשם Move It! המשחק יכיל mini games חדשים ויאפשר משחק מרובה משתתפים עד 4 שחקנים. המשחק עתיד לצאת ב-3 לנובמבר!

Eiyuden Chronicle: Hundred Heroes

המשחק החדש מהיוצר של סדרת משחקי Suikoden המיתולוגית מקבל טריילר חדש עם הצגה של הדמויות השונות וגם הצגת משחקיות. המשחק שהוכרז במקור ב-E3 2021 ונדחה מחלון היציאה המקורי שלו, מקבל תאריך יציאה חדש ב-23 לאפריל, 2024.

Eastward: Octopia

המשחק Eastward מקבל הרחבה חדשהֲֲֲֲ בשם Octopia, אפשר לראות שאנחנו חוזרים לשחק בסם (Sam) וג'ון (John) בהרפתקאה בכפר חדש עם חוויות חדשות. ההרחבה עתידה לצאת במהלך החורף הקרוב.

Wargroove 2

משחק ההמשך של Wargroove מבית Chucklefish מקבל טריילר חדש ממש לפני היציאה ב-5 לאוקטובר.

Dave the Diver

דייג במהלך היום ומנהל מסעדת סושי במהלך הלילה, הלהיט החדש של הקיץ Dave the Diver שיצא ביוני האחרון למחשב, עתיד לנחות על ה-Switch ב-26 לאוקטובר!

Mario Kart 8 Deluxe - Booster Course Pass Wave 6

המסלול האחרון של ה-Booster Course Pass יהיה Daisy Ciruit מ-Mario Kart Wii, אנחנו גם נקבל את Diddy Kong, Funky Kong, Pauline ו-Peachette וכל זה יגיע אלינו במהלך תקופת החגים הקרובה.

Among Us

טריילר קצר עם הצצה ממש קלה למפה החדשה של Among Us שתקרא The Fungle והיא עתידה לנחות יחד עם ה-crew במהלך חודש אוקטובר הקרוב.

Paper Mario: The Thousand-Year Door Remake

אם יש משהו ש-Nintendo מראה ממנו לא מעט בשנים האחרונים במה שקשור ל-Mario, זה המון אהבה למשחקי תפקידים בסדרה, אז אחרי שראינו מוקדם יותר טריילר לרימייק המיוחל של Mario RPG, עכשיו אנחנו מקבלים הכרזה כי המשחק הקלאסי בסדרת Paper Mario, The Thousand-year Door מקבל רימייק ועתיד להגיע במהלך 2024.

(הערת עורך: אני לא יודע את נפשי מרוב אושר. באמת. אני הייתי עם דמעות מההכרזה הזאת. ה-Switch עושה את כל מה שחלמתי שקונסולה של נינטנדו תעשה)

ובזאת הגענו לסוף הדיירקט של ספטמבר. מה דעתכם על מה שראינו היום? מחכים למשהו ספציפי? מוזמנים לשתף אותנו בתגובות!

אור יהודה סגל - כתב תוכן

אור יהודה סגל - כתב תוכן

משחק על: PC, Nintendo Switch, Ps4, PsVita (ושאר שאריות של דורות קודמים)

בחיים לא תנצחו אותי ב: PVE, אין מצב שתנצחו אותי!

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Star Wars: Shadows Of The Empire

כשאני לא משחק אני: סטודנט להנדסה, צילום

מסר לעולם: UP, UP, DOWN, DOWN, LEFT, RIGHT, LEFT, RIGHT, B, A, START

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    02:18 15.09.2023 | מסע נוסטלגי מסע נוסטלגי (אורח)

    תודה רבה על הסיקור המושקע, אבל היה ממש מאכזב ציפיתי לרמז לסוויץ 2 או לפחות שיזרקו מילה להוגוורטס לגאסי (לוודא שהם לא דוחים אותו שוב)

    ואגב הוגוורטס לגאסי השבוע יצאה הודעה שהחברה מתחילה לפתח את החלק הבא

  2. 2

    23:44 15.09.2023 | GavrielSason GavrielSason

    מריו נגד דונקי קונג הוא רימייק של המשחק לgba, לא משחק חדש

  3. 3

       | פורסם ע"י