הרשמה

טיזר גיימפליי חדש ל-Hellboy מכיל קולות מהעבר

ונותן משמעות חדשה למושג ׳פוסט מורטום׳

קומיקס זה שם המשחק

לאחר טריילר הכרזה מעניין מאוד בטקס פרסי המשחקים של 2022, המפתחת של המשחק ״Hellboy - Web of Wyrd״ שמרה על שקט תעשייתי כמעט מוחלט. עכשיו, יותר מחצי שנה אחרי ההכרז המקורית, אנחנו זוכים לכמה פרטי מידע נוספים לגבי המשחק המסקרן, ולטיזר גיימפליי בנוסף. לאלו מכם שפחות מכירים, ״Hellboy - Web of Wyrd״ הוא משחק המבוסס על סדרת הקומיקס המוכרת ״הלבוי״ של מייק מיגנולה (Mike Mignola) אשר פורסמה ע״י Dark Horse Comics, ובמרכזה עומד הלבוי - צאצא של שד ובת אנוש שזומן לכדור הארץ, ועובד כבלש וחוקר מטעם ״הלשכה לחקר והגנה מפני העל טבעי״ של ארה״ב. 

העלילה של ״Web of Wyrd״ היא סיפור מקורי שנכתב במיוחד ע״י מיגנולה עצמו, ונסוב סביב משימה חדשה מהלשכה - להתחקות אחר סוכן הלשכה שנעלם מבלי להשאיר זכר במהלך החקירה של אחוזת ״בית הפרפר״, אחוזה מסתורית שנגועה בכוחות כישוף, לאתר ולהציל אותו. האחוזה מתבררת כשער ששולח את הלבוי אל הווירד - מימד קדמוני אפוף סודות וישויות על טבעיות, שם יצטרך להביס לגיונות של שדים בכדי לצאת עם ידו הסלעית על העליונה. המשחק צפוי להיות משחק אקשן - מכות בפורמט Roguelite, וכפי שראינו מהטריילר הקודם, לעשות שימוש כבד בטכנולוגיית Cell Shading כדי לשוות למשחק מראה קרוב לסגנון הקומיקס המקורי של מיגנולה. כפי שניתן לראות בטריילר החדש, הסגנון יוצר עיצוב אומנותי ייחודי, אפילו ביחס למשחקים אחרים המשתמשים בסגנון Cell Shading כמו סדרת משחקי Borderland או The Wolf Among Us ו-Dishonored, סגנון שככל הנראה יקרוץ מאוד לחובבי הקומיקס, אך ללא ספק דורש הסתגלות מצד הקהל הרחב.

פרט מידע נוסף שקיבלנו הוא שמי שיתרום את קולו לדמות של הלבוי הוא לא אחר מאשר לאנס רדיק (Lance Reddick) - המוכר לנו כשומר של מלון קונטיננטל בסרט ג׳ון וויק, קומנדר זאבאלה ב - Destiny 2 וסיילנס המסתורי ב - Horizon Zero Dawn, וכידוע נפטר במרץ האחרון. פטירתו של רדיק ללא ספק העלתה סימני שאלה רבים בנוגע לעתידו של הפרויקט, שעלול היה להזדקק למדובב ראשי חדש. אולם, טריילר הגיימפליי שיצא כעת באורך דקה, מציג לנו בנוסף למבט החטוף על מערכת הקרב גם כמה משורותיו של הלבוי עצמו בקולו של הכוכב המנוח. הדבר מעיד על כך שעבודת התרגום ככל הנראה נגמרה בטרם מותו, ושבאופן כמעט וודאי נזכה לשמוע אותו פעם נוספת, במה שיהפוך לפרויקט האחרון שעשה בחייו. 

המשחק מיועד לצאת למחשב האישי, וכן לקונסולות הדור הנוכחי והקודם כולל הסוויץ׳, אך תאריך יציאה רשמי טרם נמסר.
שמחים לשמוע את קולו של רדיק מהעולם שמעבר? מוטרדים מהעיצוב יוצא הדופן של המשחק? שבעים להפליא ממשחקי Roguelite? ספרו לו מה אתם חושבים בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

אור ארז - כתב תוכן

אור ארז - כתב תוכן

משחק על: PC, PS5

בחיים לא תנצחו אותי ב: Dark Souls 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Rayman 2 - The Great Escape

כשאני לא משחק אני: עובד, קורא ספרים, או לומד עובדות מעניינות ולא חשובות

מסר לעולם: אין דבר כזה מבוגר מדי למשחקים, לכיף אין גיל :)

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    14:07 16.07.2023 | siegfried siegfried

    אני מאוד אוהב את הcel-shading, הלוואי ועוד משחקים ישתמשו בסטייל הזה. ממה שראיתי בטריילר אני קצת מודאג מהמשחקיות, היא קצת מזכירה את dark souls ולדעתי משהו בסגנון beat 'em up קלאסי היה מתאים יותר.

  2. 2

    23:09 16.07.2023 | אור ארז - כתב תוכן אור ארז - כתב תוכן

    אני לחלוטין יכול לראות למה אתה מתכוון, אבל אני כן חושב שתנועת ההתחמקות הצידה כאן יותר זורמת מאשר הגלגול בדארק סולז. החלום מבחינתי הוא מערכת קרב שדומה קצת ל DMC אבל איטית יותר, כשהדגש הוא לא על גיוון במתקפות אלא דיוק בפגיעה בנקודות חיוניות. מאוד אהבתי את החדשנות שבסגנון העיצובי, אבל מה שראינו עד כה כן מעלה לי חשש שזה ישפיע לרעה על זוויות המצלמה בקרבות

  3. 3

       | פורסם ע"י