הרשמה

ל-Guerilla Games יש "16 תוכניות" עבור סדרת משחקי Horizon

זה בהחלט הרבה מאוד Horizon בעתיד שלנו

במאי הסטודיו אישר כי סדרת Horizon תמשיך "להרבה מאוד זמן"

כן, קראתם את זה נכון. אם חשבתם של-Assassin's Creed יש הרבה משחקים שנמצאים בפיתוח במקביל, לסטודיו Guerrilla Games יש "16 תוכניות" לעתיד של סדרת Horizon הבלעדית על קונסולות הפלייסטיישן, כך נמסר מבמאי החברה ג'אן-בארט וואן ביק (Jan-Bart van Beek).

במהלך כנס המפתחים Develop:Brighton, וואן ביק סיפר כי היקום של משחקי Horizon ימשיך להרבה יותר מעוד משחק אחד, וחשף שלסטודיו יש "16 תוכניות שמתגבשות", כולל משחקים נוספים בסדרה. שימו לב כי הוא השתמש במונח "תוכניות ולא "משחקים", מה שכנראה מרמז על הרחבה של היקום שהיא מעבר לכותרים נוספים בסדרה. זה יכול להיות הרחבה, כמו Burning Shores שהושק באפריל עבור Forbidden West, ומבחינתנו זה יכול להיות דברים כמו ספרים, משחקי לוח או אפילו הסדרה שנמצאת בפיתוח אצל נטפליקס. "אנחנו מתכננים להמשיך להרבה מאוד זמן", הוא הוסיף.

"כמו שאנשים כבר בטח יודעים, אנחנו גם עובדים על משחק מולטיפלייר. מדובר בשינוי אדיר עבור הסטודיו, כמעט ברמה של לעבוד על המשחק הראשון בסדרה. לבנות חוויה שמיועדת לשני שחקנים הוא אתגר חדש לחלוטין עבור הסטודיו שלנו", והוסיף כי הצוות נרכש מאוד לעבוד על הפרוייקט הזה. על כותר המולטיפלייר של המשחק סיפרנו לכם אי שם בסוף 2022, שם נרמז כי מדובר על משחק שמזכיר יותר את כותרי Monster Hunter, ויתן לנו לצוד רובוטים ענקיים בעולם פתוח ביחד עם עוד חבר.

זה נשמע שהחברה מחוייבת מאוד להשאיר את הזיכיון של Horizon בחיים עד כמה שאפשר, ובין אם מדובר בהחלטה שלה או של גורמים מעליה, זה אומר שהסטודיו יהיה מוגבל מאוד באפשרויות שלו לעבוד על דברים נוספים בעתיד. למרות שמדובר בחברה גדולה, 16 תוכניות לתכנים חדשים ביקום הזה נשמע כמו המון עבודה והמון הורייזון לשנים הבאות, ואנחנו רק מקווים שהאיכות תישאר כפי שהתרגלנו לקבל מהסטודיו האהוב הזה עד היום. מה אתם חושבים על ההצהרה הזו? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

גיא דהן - עורך ראשי

גיא דהן - עורך ראשי

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    23:28 13.07.2023 | elad9219 elad9219

    אחלה משחק, אני כבר הרבה זמן ב- Zero Dawn ב-PC.
    כבר אין באמת כמעט משחקים אקסלוסיבים לסוני. אמנם הם יוצאים קודם כל לפליסטיישן, אבל די ברור שיגיעו בשלב כלשהו למחשב, אולי אפילו כרימאסטר או כגרסה משופרת אחרת, ככה שמבחינתי זה עוד יותר טוב.
    Horizon, GOW, Uncharted, The Last of Us, Spiderman והכל כמעט.

  2. 2

    15:20 15.07.2023 | מיכאל מיכאל (אורח)

    רק חבל שחוץ מעולם יפה המשחקים יוצאים כל כך בינוניים.

  3. 3

       | פורסם ע"י