הרשמה

ה"אבא" של סדרת Halo עובר לנטפליקס לבנות משחק AAA חדש

ענקית התוכן נטפליקס ממשיכה את הכניסה שלה לעולם הגיימינג, והשיגה את אחד השמות הגדולים בתעשייה למשחק הקונסולות הראשון שלה

בהתחלה הייתה להם את הסקרנות שלנו, ועכשיו גם את תשומת הלב

חברת נטפליקס (Netflix) הכריזה על הכניסה שלה לשוק הגיימינג כבר בשנה שעברה, אך עד עכשיו התרכזה בעיקר במשחקי מובייל. לקראת סוף השנה פתחה החברה סטודיו עצמאי משלה, ואפילו רכשה מספר מפתחות שעבדו בעבר על כותרים שזכו להכרה גם מעבר לתחום המובייל כמו OXENFREE, אך עד לעכשיו לא ידענו האם תצא מממסך הטלפון ותנסה להגיע גם לתחום הקונסולות. הגיוס הבא שלהם עונה על השאלה.

ג'וזף סטייטן (Joseph Staten) עבד במשך שנים כאחד השמות, אם לא השם הכי בולט של Bungie, והיה אחד הארכיטקטים הבולטים בבניית סדרות משחקים כמו Halo ו-Destiny עד שעבר ל-Microsoft שם עבד ככותב ראשי במשחק ReCore ואפילו כמנהל הקריאטיב של Halo Infinite. כעת סטייטן מביא את הכשרון הענק שלו לבניית IP חדש לנטפליקס, שצפוי להיות משחק AAA. סטייטן הזכיר את המושג מולטי-פלטפורם, מה שגורם לנו להגיד בוודאות שנטפליקס מתכוונת עם המשחק הזה לפרוץ אל עבר שוק הקונסולות והמחשב.

סטייטן הוכיח מספר פעמים את הכשרון שלו בבניית סיפורים, תשתיות לסדרות ענק והכרת דמויות אייקוניות שנכנסו ללב של מיליוני מעריצים. אנחנו מאוד סקרנים לראות מה הוא יכול לעשות עם התקציב של נטפליקס ולאן שירות הסטרימינג יגיע עם הכשרון שלו - ולאן הוא מתכוון להגיע. מתרגשים מהרעיון? האם אנחנו בדרך ל-Game Pass של נטפליקס? כתבו לנו בתגובות.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י