הרשמה

העונה החמישית של Halo Infinite היא מכתב אהבה למעריצים

קורטנה הייתה גאה במפתחים של המשחק

הופעה של ה-Flood, חזרתם של מודים אהובים והאפשרות להשתמש ב-AI לעיצוב שלבים ב-Forge הם רק חלק ממה שחותם את הקאמבק של המשחק

באמצע חודש אוגוסט קרה משהו כמעט בלתי אפשרי בתחום משחקי המולטיפלייר: אחרי יותר משנה שהיה על ערש דווי, החלו להופיע בכל פינה באינטרנט עדויות שמצב המולטיפלייר החינמי של Halo Infinite עושה קאמבק. סוקרנתי לבדוק האם באמת מדובר בעובדות בשטח ולא איזה קמפיין שיווק מיוחד, וגילתי שהמשחק נמצא במצב פשוט פנטסטי. כעת, העונה החמישית של המשחק הושקה, והיא ללא ספק חתמה את הקאמבק עם כמויות שחקנים אדירות שנהרו לעברו והפכו את הזמן שלוקח למצוא בו למגוכח נוכח העובדה שהוא כמעט בן שנתיים. מעבר לכך, היא גם מבטיחה הרבה מאוד דברים חדשים-ישנים, ואנחנו כאן כדי לעבור עליהם.

נתחיל בבשורה שככל הנראה תיתן חיים למשחק במשך שנים: לסדרת משחקי היילו מצב בניית מפות מושקע במיוחד בשם Forge, שמאפשר לקהילה להגיע להישגים מוגזמים מאוד בדמות מפות שלא מביישות מפות רשמיות. בעונה הנוכחית המצב קיבל גם אפשרות להשתמש באויבים עם AI מהקמפיין, ובעצם מאפשר לקהילה לבנות משימות יחיד בעצמם. כבר עכשיו החלו קבוצות שידועות ברמה הגבוהה שלהן לנסות לשחזר משימות אייקוניות מהסדרה, ואין לי ספק שאנחנו בדרך לראות כמה משימות חדשות וישנות שיהיה תענוג לשחק לבד או עם חברים. 

האוייבים האלה לא הגיעו לחינם, וישמשו גם את המפות הרשמיות של המשחק במצב ה-Firefight שמצטרף לשאר המודים באמצע העונה. המצב הוא משחק השרדות שבו נלחם ביחד עם שאר האנשים בקבוצה כנגד גלים של אויבים, והיה פופולארי במיוחד במשחקים הקודמים בסדרה. המצב צפוי להיות זמין בלא פחות מ-9 מפות, כולל אחת חדשה המגיעה יישרות משלב ה-House of Reckoning האהוב מהקמפיין. העונה הנוכחית גם הביאה שתי מפות קטנות חדשות לגמרי, בשם Prism ו-Forbidden. הראשונה היא מכרה קריסטלים מהמם שעושה המון כבוד לאחד הנשקים המוכרים ביותר מהסדרה, Needler. המפה השניה גם תקרוץ למעריצים הוותיקים, עם ארכיטקטורה דומה מאוד ל-Delta Halo מהמשחק השני בסדרה. עוד מצב משחק חדש ישן שכבר אפשר לשחק במפות האלו הוא Extraction. המצב דומה מאוד ל-King of the hill, רק שבמקום שתצטרכו להשאר במעגל מסוים ולהגן עליו, אחרי שתטעינו את המכשיר תוכלו ללכת לאן שתרצו במפה להגן עליו מפני האויבים שינסו לטעון בעצמם את המכשיר. לאחר בערך חצי דקה של הטענה הקבוצה שהצליחה מקבלת נקודה, והמנצחת היא הראשונה שמגיעה ל-4 נקודות. 

מבחינת העיצובים, קשה לבחור מה הסיפור המרכזי. ה-Flood נמצאים בכל פינה בעונה החדשה כחלקים לעיצוב הספרטן שלכם אותם אפשר להשיג ב-Battle pass הנוכחי או בחנות. גם חלק מהנשקים זכו לגרסת Flood משלהם, כולל השוטגאן שאותו תקבלו במידה ותרכשו את הBattle pass. להמשך הנוסטלגיה, מצב המולטיפלייר מקבל שתי חליפות של הדמות הראשית מהסדרה, מאסטר צ'יף, אך את שתיהן תצטרכו לעבוד קשה כדי להשיג. הראשונה, שהיא הגרסה של צ'יף מהמשחק הראשון, תיהיה זמינה לקנייה בחנות כך שכדי להשיג אותה תצטרכו לעבוד במציאות. השנייה היא החליפה של צ'יף מהמשחק הנוכחי, אותה משיגים רק מי שהגיע לדרגת ה-Hero במולטיפלייר. אני עם מעל ל-200 שעות על המצב ונמצא כרגע רק קצת מעבר לחצי הדרך לשם - כך שבמידה ותראו את צ'יף במשחק תדעו לברוח.

כבר לא מדובר בסתם להראות סימני חיים. הלובי של המשחק הגיע גם במחשב למספרי שחקנים שלא היה בהם יותר משנה וחצי, ואין שום ספק שכשיתחלו לזרום חוויות הסינגל-פלייר שיצרו בForge המשחק יעלה עוד יותר.

איזה משחק מולטיפלייר הייתם שמחים לראות חוזר? כתבו לנו בתגובות שזה Plants vs. Zombies: Garden Warfare בבקשה.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י