הרשמה

כל ההכרזות מאירוע ה-Pokemon Presents לשנת 2023!

מעטות הצגות המשחקים שאשכרה מעודדות אותנו לישון.

אז מה חברת הפוקימונים בחרה להציג לנו באירוע המסורתי?

האירוע המסורתי שמתרחש כמעט כל Pokemon Day (ה-27 בפברואר, תאריך יציאת שני המשחקים הראשונים בסדרה) הגיע לסיומו ועכשיו רק נותר לנו לסכם מה היה לנו שם!

Pokemon Trading Card Game Classic

סט קלפים חדש עם תחושת פרימיום נחשף באירוע. הסט החדש יחזיר גם את הקלפים המקוריים והאגדיים של הדור הראשון.

Pokemon Concierge

סדרה חדשה של Pokemon שמכינה לא אחרת מאשר Netflix נחשפה באירוע. טיזר חדש של הסדרה הציג לנו את אנימציית ה-Stop Motion שתלווה את הסדרה החדשה.

Pokemon Unite

דמויות חדשות מצטרפות למשחק ה-MOBA של פוקימון. Zacian, הכלב האגדי של משחקי דור 8 מגיע למשחק יחד עם מוד מיוחד שיאפשר לשחקנים להשיג אותו.

Pokemon Cafe Remix

פוקימונים מדור 9 החדש יגיעו למשחק הפאזלים החמוד של פוקימון, יחד עם לבוש מיוחד לגרנינג'ה שילביש אותו כשף. המשחק זמין למובייל ול-Switch.

Pokemon Sleep

טוב, זה היה צריך להגיע מתישהו: Pokemon Sleep הוכרז רשמית. האפליקציה המוזרה והמסקרנת של חברת הפוקימונים תגיע אלינו השנה ותאפשר לנו להשתמש בשעות השינה שלנו כדי לחוות חוויית משחק פוקימון חדשה לגמרי. המשחק יגיע לאנדרואיד ולמכשירי iOS.

יחד עם האפליקציה הוכרז גם +Pokemon Go Plus, מכשיר חדש שיתממשק עם Pokemon GO ו-Pokemon Sleep ויאפשר לנו לשחק Pokemon GO בצורה יעילה יותר יחד עם האופציה לאפשר לפיקאצ'ו להעיר אותנו. המכשיר החדש יהיה זמין ביולי הקרוב.

Pokemon Scarlet and Violet

שרשרת עדכונים למשחקי הפוקימון החדשים ששוחררו בנובמבר שעבר: שני פוקימונים מיוחדים הוכרזו באירוע: Iron Leaves, גרסת פרדוקס ל-Virizion מדור 5 תהייה זמינה ב- Violet ו-Walking Wake, גרסת פרדוקס ל-Suicune מדור 2 תהייה זמינה ב-Scarlet. שני הפוקימון יהיו זמינים כבר היום.

The Hidden Treasure of Area Zero

האירוע הסתיים עם הכרזה על ה-DLC של משחקי הפוקימון החדשים. כמו עם המשחקים של דור 8, גם משחקי דור 9 יקבלו DLC בשני חלקים: The Teal Mask יגיע בסתיו של 2023, כשהחלק השני, The Indigo Disk יגיע בחורף. ה-DLC יביא איתו סיפורים חדשים ופוקימונים חדשים למחוז פלדיאה, כשהשוס הבאמת גדול הוא החזרה של זבסטרייקה, אחד מהפוקימונים האהובים עליי ביותר מדור 5 (לא אמרתי שזה שוס לכולם, אני פשוט מת על הפוקימון הזה).

אלו היו ההכרזות! נאחל לכל הקוראים יום פוקימון שמח וכרגיל נשמח לשמוע אם היו הכרזות שעניינו אתכם, האם התאכזבתם מהאירוע ועוד!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    21:32 27.02.2023 | מסע נוסטלגי מסע נוסטלגי (אורח)

    וואו הכרזה בלי שום משחק זה ממש מוזר, כי אם לא תהיה קונסולה חדשה שנה וחי הקרובות הם הכניסו את עצמם לפלונטר כי הם הרגילו את הקהל להמון משחקים ראשיים או רימאסטרים (היתה ציפייה למשהו בגזרת שחור לבן) ולכן בעצם הם אומרים שלא יהיו משחקים עד הקונסולה הבאה ? או שהם יכריזו על עוד משחק לפני שהסוויץ יורדת מהבמה ? בקיצור הם בונים על זה שהסדרה החדשה תחזיק את המותג ??? בקיצור אני מבולבל ולא יודע למה לצפות

  2. 2

    11:38 28.02.2023 | רמי רמי (אורח)

    כל הדיירקט הזה חרטא ולדעתי זה ימשיך ככה..
    כבר היה דיווח שחברת נינטנדו, גיים פריק ופוקימון וכל שאר החברות המקבילות.. עובדות על משחקים לדור הבא של הקונסולה שתגיע תוך שנה / שנתיים גג.
    דור עשר יהיה מושקע מאוד ולדעתי אש יחזור עם פיקאצו בעונה העשירית.
    כל הציפיות שלי כרגע זה לקונסולה הבא של נינטנדו.
    המשחקים הבאים יהיו מפותחים מ-0 לגמריי – כל הגרפיקה והפיתוח הכל חדש לגמריי.

  3. 3

    12:39 01.03.2023 | מישהוא מישהוא (אורח)

    אז הם עוקבים אחרי ההרגלי השינה שלנו ? (וכנראה גם מוכרים את המידע לחברות אחרות) ובתמורה נותנים לנו אנימציות של פוקימונים ישנים ?

  4. 4

    17:40 01.03.2023 | אנון אנון (אורח)

    פוקימון סליפ הבטיחו לנו הרבה לפני שיצא פוקימון לטס גו פיקאצ'ו
    טוב שנזכרו

  5. 5

       | פורסם ע"י