הרשמה

"חומר דוב" מקבל את הכותרת המתורגמת של העשור, ומשחק אינטרנט חינמי!

הברחת קוקאין שהסתבכה אפילו יותר מ.. אמ.. זה מזכיר לי את אמ....

ולא, אי אפשר לשחק אותו בפלייסטיישן 5

תראו, יכול להיות שהצטרפנו מאוחר לחגיגה על הסרט הזה, אבל ל"חומר דוב" (Cocaine Bear) יש גם את הכותרת המתורגמת הכי טובה שראיתי לאחרונה (למרות שגם האנגלית לא רעה בכלל) וגם את הרלוונטיות החסרת תקדים שסם הקוקאין תפס בארץ ממש לאחרונה. עכשיו, במסגרת פתיחת מכירת הכרטיסים - הוא גם מקבל משחק.

במשחק הקצר והחמוד (אך מוגבל לגיל 18 יש לציין) תשחקו בתור דוב במשקל 500 קילו שכמו בסרט, מסתובב מתודלק בסמים ביער מלא מטיילים וחבילות קוקאין שצנחו ממטוס אשר הבריח אותן. המשחק דומה לפאק-מן, רק שתמיד תכלו לאכול את המטיילים המסתובבים במפה, ותמיד תצטרכו להתדלק את הדוב בקוקאין דרך ערימות שנפלו או תיקים גדולים הנמצאים בפינות המפה שימריצו אתכם למהירות מקסימלית איתה תוכלו לאכול יותר מטיילים בזמן קצר יותר. כל שלב בנוי מ-3 זירות דומות, ומסתיים בקטע קצר מהטריילר של הסרט שלמען האמת לא פוגע ממש בחוויה אלא מוסיף לאווירה הכיפית באופן ביזארי של הסרט. המשחק זמין בלחיצה על הקישור הזה.

אמנם לא נדרג אותו בציון, אך המשחק נחמד ביותר ומשמש כאחלה של דרך לשווק את הסרט שיוצא ממש ב23 בפברואר(שבוע הבא). ביקורת תעלה כאן בהתאם כמובן, ועד אז כתבו לנו בתגובות לאיזה תוצאה הצלחתם להגיע במשחק,  השיא שלי עומד על 19,840.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

 

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י