הרשמה

פורסמה תמונה ראשונה של ליידי גאגא ב"ג'וקר: טירוף לשניים"

ליידי גאגא אמנם עדיין ד"ר קווינזל בתמונה שפורסמה, אבל כבר אפשר לראות שהיא ליטל מונסטר

יותר מידי רגש בשביל פוקר פייס

ב-2019, במאי סדרת "בדרך לחתונה עוצרים בוואגס" טוד פיליפס (Todd Phillips) הדהים את העולם עם "ג'וקר". הסרט לא היה דומה לשום סרט גיבורי על שראינו לפני, והצליח לכבוש את המבקרים, הקופות ואפילו את טקס פרסי האוסקר שם זכה, ובצדק מוחלט, חואקין פיניקס (Joaquin Phoenix) על ההופעה שלו כנבל האייקוני של באטמן. על הסרט השני, "ג'וקר: טירוף לשניים" (Joker: Folie a Deux) ידועים לנו כרגע רק שלושה דברים - השם, תאריך היציאה ואת העובדה שלפיליפס וחואקין תצטרף הזמרת/שחקנית ליידי גאגא (Stefani Joanne Angelina Germanotta) בתור הארלי קווין. כעת מצטרפת לרשימה הקטנה הזו גם תמונה ראשונה מתוך הסרט.

בתמונה רואים בברור את תחילת הקשר בין ד"ר קווינזל, שלעתיד תהפוך להארלי קווין, לבין הג'וקר בזמן שהוא כלוא במוסד ארקהם. בניגוד לסוף של "הג'וקר", שם פיניקס היה בלי איפור פנים - כאן הוא בברור חי את חייו כג'וקר. אחת השמועות החזקות לגבי הסרט הוא שהוא עומד להיות מחזמר המסופר מעינייה של ד"ר קווינזל על התפתחות ה-Bad Romance בינה לבין ג'וקר, ומהתמונה אפשר לגמרי להסיק שזה הכיוון. גאגא מקבלת את רוב הפריים, וכמובן שהבחירה בשחקנית/זמרת משחקת לטובת התאוריה.

הסרט צפוי לצאת ב-4 באוקטובר 2024 לבתי הקולנוע, ואנחנו פשוט שמחים שזכינו לחיות באותה תקופה שליידי גאגא קיבלה את התפקיד של הארלי קווין, ועוד בסרט כזה. מחכים לסרט? חושבים שהוא באמת על הנתיב המהיר להיות מחזמר? כתבו לנו בתגובות.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    23:14 20.02.2023 | Raper1 Raper1

    מחזמר?? מה מחזמר?? טוב אני כבר מעכשיו יודע שהסרט השני יהיה בבירור פחות טוב מהראשון. לא מבין למה להרוס דבר שהיה טוב ....

  2. 2

       | פורסם ע"י