הרשמה

טריילר חדש ל-Witchfire חושף עוד מהמשחקיות ותמיכה ב-DLSS 3.0

מכשפים, מפלצות, שדים וטכנולוגיית AI

"DLSS 3.0 מאפשר לנו לעשות משהו שהיה נראה לנו כמו חלום עד עכשיו: FPS גבוה מבלי להתפשר על המראה של המשחק"

Witchfire, משחק האקשן המסקרן של החברה הפולנית The Astronauts, קיבל השבוע טריילר חדש שחושף לנו עוד קצת מהמשחקיות של משחק ה-Rogue-lite/יריות החדש שלהם. הטריילר החדש שם דגש על הנשקים השונים והנזק שהם יכולים לגרום וגם הביא איתו הכרזה קטנה: המשחק יתמוך ב-DLSS 3.0 כבר בהשקתו. הדור הבא של טכנולוגיית ה-Upscale של Nvidia שתגיע עם כרטיסי ה-RTX 40 שלהם, אמור להביא איתו קפיצת מדרגה בוויזואליות והמראה של המשחקים יחד עם שיפור אף יותר גדול בביצועים.

אדריאן חמילארץ, הבמאי של המשחק, גם הביע את דעתו על החשיבות של DLSS לפיתוח שלהם: "אתה פותח את המשחק וישר שם את כל ההגדרות הגרפיות על המקסימום. זה כיף לכמה זמן אבל אז, בעיקר אם מדובר במשחק אקשן, אתה מבין ש-FPS הוא המלך. בשלב הזה אתה מתחיל להוריד את ההגדרות אחד אחד עד שאתה מגיע לביצועים חלקים ומה ש-DLSS 3.0 מאפשר לנו לעשות הוא משהו שהיה נראה לנו כמו חלום עד עכשיו: FPS גבוה מבלי להתפשר על המראה של המשחק. מבחינתנו [שילוב של הטכנולוגיה במשחק] היה מובן מאליו, במיוחד למשחק כמו Witchfire שמשלב בין אקשן ליופי".

עוד אין תאריך יציאה למשחק האקשן אבל נשמח לשמוע מה אתם חושבים עליו!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י