הרשמה

חברת ASUS חושפת את ליין הניידים והמסכים שלה לשנה הקרובה ב-CES 2023

הניידים הראשונים שלה מסדרת ה-RTX 40 ומסך עם קצב ריענון של 540 הרץ

ליין המוצרים החדש של ASUS ROG נחשף והוא עומד להיות ממוקד ביצועים לחלוטין

Republic of Gamers (ROG), מותג המשחקים של ASUS, הכריז השבוע על מוצרים ממוקדי ביצועים במהלך אירוע ההשקה הווירטואלי For They Who Dare: Maxed Out לקראת CES 2023. במהלך האירוע, הוצגו חלק מהניידים החדשים של החברה (שגם יביאו אותה רשמית לסדרת ה-RTX 40 וכמה מסכים באמת פסיכיים). בין החידושים השונים ש-ROG הציגה היה אפשר למצוא את מחשבי ה-Strix Scar ו-Strix G החדשים שחוזרים לתצורת 18 אינץ' במסך נייד.

המחשבים שמגיעים גם עם מסכי 16 ו-17 אינץ', יגיעו עם מעבדים שיכולים להגיע עד ל-Ryzen 9 Zen 4 של AMD ומעבדי Core i9 HX מהדור ה-13 של אינטל, כשבגזרה הגרפית הם יכילו לראשונה כרטיסי מסך מסדרת GeForce RTX 40 למחשבים ניידים של NVIDIA כשכרגיל עם מותגי החברה, יגיעו בשילוב עם MUX Switch שיאפשר חיבור לכרטיס מסך חיצוני וטכנולוגיית NVIDIA Advanced Optimus כדי לספק ביצועים שלפי החברה "טרם נראו במחשבים ניידים". אגב, גם סדרת ה-ROG Flow המשלבת בין ניידים לבין טאבלטים תקבל שדרוג עם מעבדים חזקים יותר וכרטיסי מסך חדשים. ASUS ישראל דאגו גם לספק לנו את טווח המחירים של הניידים הללו וכמו שאתם יכולים לצפות - המחיר יהיה גבוה: מחשבי ה-SCAR 16 ו-SCAR 18 יתחילו מ-13,500 ש"ח, כשה-Strix G יתחיל מאזור ה-6000 ש"ח עבור גרסת ה-16 אינץ'.

בנוסף למוצרים כמו ה-ROG Rapture GT-BE98 שיהיה "הנתב הראשון לתמוך ב-WiFi 7 בארבעה ערוצים", כלשון החברה, ושיתוף הפעולה של ROG עם Aim Labs, מוצר אחד שתפס לנו את העין הוא מסך ה-ROG Swift Pro PG248QP שהולך להיות מסך G-Sync עם זמן תגובה של 540 הרץ. אין לנו מושג מי ביקש את זה או איך הם בכלל הצליחו ליצור מסך עם קצב ריענון כל-כך גבוה, אבל אתם חייבים להודות שזה משהו מושלם להצגה באירוע כמו CES.

מה אתם חושבים על ליין המוצרים של החברה? שתפו אותנו!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    21:16 10.01.2023 | elad9219 elad9219

    מסך עם 540Hz? מטורף, לא חשבתי שיכולים כיום להתקרב לזה מבחינה טכנולוגית.
    מעבר לזה שהמחיר שלו יהיה אסטרונומי, המחשב שצריך לקנות כדי לנצל את זה, וגם כנראה הגדרות גרפיות שצריך מאוד להוריד כדי להגיע ל-FPS כזה, מעניין אותי איך באמת התחושה לשחק בקצב ריענון כזה וכמה זה שונה מ-144Hz למשל, והאם תמיד יהיה טוב לשפר עוד את קצב הרענון, או שהעין האנושית כבר לא תוכל לשים לב להבדל בשלב מסוים.

    באופן כללי המחירים היום של חומרת גיימינג מדאיגים מאוד, זה כבר הופך לתחום לעשירים עוד רגע, בדגש על כרטיסי מסך. (לפני 6 שנים רכשתי את ה-1080GTX ב-2,850 ש''ח וזה היה כרטיס הדגל של NVIDIA. היום כרטיס שנחשב יחסית לבינוני יעלה כפול בערך, וכרטיס הדגל כמו 4090 קרוב ל-10,000 ש''ח! מישהו התחרפן לגמרי והעולם שותק)

  2. 2

       | פורסם ע"י