הרשמה

אבודים בחלל: Starfield יושק בחצי הראשון של 2023, והמעריצים חושבים שהם יודעים את תאריך היציאה המדויק

חצי שנה מעכשיו, אתם מוכנים?

ההרפקתה הבאה של Bethesda נמצאת ממש מעבר לפינה

אין ספק שאחד מהמשחקים המצופים ביותר לשנת 2023 הוא Starfield, כותר ה-RPG/עולם פתוח הבא של Bethesda. להזכירכם, המשחק האחרון שקיבלנו מהמפיצה שהיה בסגנון הזה היה Fallout 4 בשנת 2015, כך שניתן להבין למה ההייפ על המשחק די גבוה. המתנו הרבה מאוד זמן כדי לקבל את ההרפתקה הבאה שלנו מהאנשים שהביאו לנו סדרות מעולות כמו Elder Scrolls ו-Fallout, וכעת נראה שהמסע בחלל ש-Bethesda מתכננת לנו יהיה קרוב יותר ממה שציפינו.

עמוד התמיכה הרשמי של Bethesda התעדכן לאחרונה והוסיף קטגוריה שקשורה ל-Starfield, שם ניתן למצוא תשובות לשאלות בנושאים שונים כמו תמיכה במשתמש שלכם או תמיכה שקשורה לנושאים בתוך המשחק עצמו. הוא עדיין דל למדי, בעיקר בהתחשב בעובדה שאנחנו עוד לא יודעים על המשחק יותר מדי מידע בשביל שיהיו לנו שאלות מעמיקות לגבי העלילה או העולם שלו, אבל שאלה אחת שמופיעה בצד העמוד מתייחסת לתאריך היציאה של המשחק והתשובה שנמסרה ע"י המפיצה היא: "Starfield צפוי לצאת בלעדית למחשב האישי ולקונסולות ה-Xbox בחצי הראשון של 2023".

זה אומר שמעכשיו ועד חודש יוני, כל עוד Bethesda לא תחליט לדחות אותו שוב, אנחנו צפויים לראות את יציאתו של Starfield לאור באופן רשמי וסופי. בעקבות האישור מצידה של המפיצה, קהילת המעריצים התחילה בספקולציות לגבי תאריך יציאה מדוייק, ותאריכים שונים נזרקו לאוויר כמו ה-12 באפריל, היום הבינלאומי לטיסות חלל אנושיות, או ה-23 במרץ, התאריך בו ארה"ב השיקה את טיסת החלל הראשונה שלה שהכילה שני טייסים. בהתחשב בעובדה שלא מדובר בהמתנה ארוכה מדי, אנחנו מאמינים שתשובה רשמית לשאלה תגיע בקרוב מאוד.

מה אתם חושבים על Starfield? מצפים לשחק בו? חושבים שהוא יהיה ה-Skyrim הבא? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

גיא דהן - עורך ראשי

גיא דהן - עורך ראשי

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    10:11 05.01.2023 | ב ב (אורח)

    אני? מצפה לשחק ב-Starfield? מה פתאום... אני נושם Starfield, חולם Starfield, זה מה שמחזיק לי את הראש למעלה בעבודה, בחיי. לא מעניין אותי אם המשחק יקבל 2 מתוך 100 בכל אתרי הביקורות ושכל האינטרנט המטומטם ימשיך לכסח את Bethesda כהרגלו, אני כל כך צריך כבר משחק חדש שלהם לנעוץ בו שיניים לעוד כמה מעות שעות ולשכוח מצרות היום היום.

  2. 2

    10:18 05.01.2023 | בני בני (אורח)

    הידעתם? המקור לשם bethesda הוא בעברית: "בית חסדא" שזה אחד האתרים הארכיאולוגיים בירושלים.

  3. 3

    10:28 05.01.2023 | ב ב (אורח)

    וואלה?! אני מעריץ שלהם עוד מ-94/95 כשהתחלתי לשחק ב-Elder Scrolls Arena וכמה שהתלהבתי מקפיצת המדרגה שהייתה Daggerfall בזמנו ועד עכשיו לא ידעתי שהמקור הוא בעברית ״בית חסדא״ שפירושו ״בית חסד״. מגניב, טוב לדעת. תודה בני :)

  4. 4

       | פורסם ע"י