הרשמה

רגע רגע: האם הטריילר לאנטמן ענה על אחת השאלות הבוערות ביותר ב-MCU?

יותר ממה שנראה לעין

אז זה לא היה סתם קריוקי

הטריילר של אנטמן והצרעה: קוונטומניה גרר אחריו המון תשומת לב לא מפתיעה. כסרט הראשון בשלב החמישי של היקום הקולנועי של מארוול, סגירת הטרילוגיה של אנטמן והופעתו הראשונה במסך הגדול של הנבל הגדול הבא ביקום - קאנג, הוא קיבל את כל אור הזרקורים שהיה צפוי לו. מה שלא היה צפוי בכלל הוא שהטריילר כנראה יענה על שאלה שמעסיקה את מעריצי היקום כבר יותר משנה.

נתחיל בתעלומה. סצנת הפוסט קרדיט של שאנג-צ'י (Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings) התעסקה בטבעות איתן חולק גיבור העל את כותרת הסרט. על הטבעות, שמקורן היה מסתורי לכל הנוכחים בשיחה, שכללה גם את ברוס באנר, קפטן מארוול ואיך לא - את וונג, נאמר שהן עתיקות יומין ואפילו יותר מעניין, משמשות כדרך לשליחת הודעות למקום כלשהו. בחזרה לטריילר של אנטמן, וכבר אפשר לשים לב לקשר שנבנה פה. קאנג הוא נבל שמתעסק בזמן וביקומים מקבלים, אחד האלמנטים המרכזיים בדמות הוא שהוא תופס את הזמן כמעגל - מה שמוקרן בכל עיצוב הקשור אליו בטריילר. מהחלליות, לדלתות והכי חשוב - הטבעות שמקיפות אותו לא מעט פעמים. הטבעות נראות דומות באופן חריג לטבעות של שאנג-צ'י והרבה מעריצים כבר ממהרים לקבוע את העובדה שהן שייכות לקאנג. בנוסף נראה שכל העלילה של אנטמן תתחיל משליחת מסר, בדיוק כמו שהטבעות מכוונות לעשות, אל עבר ממלכת הקוונטום, דבר שג'נט חששה ממנו מאוד.

עם כל זה לא מספיק, הקשר בין שאנג-צ'י לקאנג התהדק לאחרונה כשדסטין דניאל קרטון (Destin Daniel Cretton) אשר ביים את שאנג-צ'י קיבל גם את הבימוי של סרט הנוקמים הבא: Avengers: The Kang Dynasty. חושבים שאנטמן ישחזר את הקרב המפתיע שלו באנטמן הראשון מול פאלקון, הפעם עם שאנג-צ'י? כתבו לנו בתגובות.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

 

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י