הרשמה

מי הפסיד 100 אלף דולר במכירה פומבית מפוברקת של קוד המקור של GTA V?

החיפוש הראשון להגדרה של המושג "ניצול הזדמנויות" בגוגל

והוא אפילו לא קיבל שניצלים וצ'יפס....

רצינו להגיד שכבר אין לנו מילים לגבי הדלפת ההענק של GTA 6, אבל אז הגיעה אחת התפניות הכי מעניינות באירוע המתגלגל הזה. בזמן שהרשת כולה גועשת, הסרטונים משתוללים בכל מקום, ו-Rockstar והמדליף teapotuberhacker נלחמים כאילו אין מחר, ניצל את הסיטואציה משתמש או משתמשת אנונימיים שסידרו לעצמם בתוך כל הבאלגן דירה בירוחם.

בתחילת היום, כמו שכבר דיווחנו, פרסם המדליף את המייל והטלגרם שלו בכוונה שעובדים מרוקסטאר יפנו אליו למשא ומתן. לאחר כמה שעות הציע המדליף למכירה קבצים מ-GTA 6 ואת ה-Source code ל-GTA V, מה שככל הנראה סימן שהמשא ומתן לא צלח על הדברים האלה, בניגוד ל-Source code של משחק ההמשך אותו הוא שמר אצלו. על ההזדמנות לקניית הקוד עטו כמה אנשים, כשהבולט מביניהם הציע סכום לא קטן בכלל של 100 אלף דולר. הקונה היה מאושר מההישג שלו, שכאמור שליטה ב-Source code של GTA V פירושה שליטה על מצב האונליין ופירצה ליצירת צ'יטים שרוקסטאר לא יוכלו לתקן ובכך לשבור את המצב לגמרי. מה שהקונה לא למד כנראה הוא את הלקח שכולנו לומדים בכיתה ח' - מה שבא בקלות הולך בקלות.

לאחר כחצי שעה בה כל הרשת התעסקה רק בעסקת הענק, שלרגע נראתה גדולה הרבה יותר מהעסקה המתרחשת בין Microsoft ל-Activision,כתב המדליף שלא הוא ביצע את העסקה, כלומר הכסף לא הגיע אליו - אלא למתחזה שניצל את הסיטואציה. כזאת עלילה אף אחד לא יכל לכתוב.

היום המשוגע הזה השפיע על כל כך הרבה אנשים, וחשוב לציין שבכלל באמריקה הוא נחשב כיום שבת. מדובר באחד מסופי השבוע הכי פחות רגועים בתולדות רוקסטאר, ולנו רק נשאר להנות מכל הסיפורים שנלווים מזה. מה החלק האהוב עליכם בנתיים מהסאגה? מצפים כבר לראות לאן נגיע מחר? כתבו לנו בתגובות.

 

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

 

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    11:42 19.09.2022 | nakiii nakiii

    נשמע מופרך לחלוטין מהתחלה ועד עתה

  2. 2

       | פורסם ע"י