הרשמה

המדליף של GTA 6 פותח מכירה פומבית של הקבצים, Take-Two סוגרים פורומים

מ ל ח מ ה

לפרשיית ההדלפות של GTA 6 יש התפתחויות עלילתיות שלא היו מביישות את Red Dead Redemption 2

טוב, זה כבר יותר מידי מעניין.

בפינה הימנית, עם קטלוג משחקים מהמרשימים אי פעם ותקציב משפטי שכנראה לא יבייש גם את נשיא ארצות הברית - רוקסטאר (Rockstar) וחברת האב שלה Take Two. בפינה השמאלית, עם ככל הנראה ניסיון פריצה מוצלח לחברת Uber וביטחון עצמי שיחצה את המאה גלקסיות שיש בסטארפילד - המדליף teapotuberhacker. כצפוי, שני הצדדים התעוררו ליום מלחמה של ממש, רק שאנחנו לא חושבים שאף אחד מהם צפה מה יהיו הפעולות של השני, ובכל מקרה - אנחנו ממש לא צפינו.

נתחיל מהאזרח הקטן, שלמען האמת כרגע ידו לגמרי על העליונה. למרות שבתחילת היום ניסה המדליף לפנות ישירות לרוקסטאר ואפילו שיתף את המייל שלו כדי שעובדים של החברה יצרו איתו קשר לגבי אותם קודים שבבעלותו, הוא החל נכון לצהרי היום בארצות הברית להציע למכירה פומבית את ה-Source code של GTV V, קבצים מהמשחק וגם ממשחק ההמשך GTA VI. מי שחולם לשים את ידו על אחד מהדברים צריך להתחיל לגייס כסף, כי המדליף לא מוכן לקחת ברצינות הצעות של מתחת לחמש ספרות. מה שלא מוצע למכירה הוא ה-Source code של המשחק הבא בסדרה, שכרגע הוא שומר לעצמו. המשמעות של הדלפת קוד כזה היא שלהאקרים יהיה פשוט מדי למצוא צ'יטים למצב האונליין הסופר פופולארי של המשחק - ובכך לחסל את המצב ואת הפן העסקי שלו מצד רוקסטאר. כמה שמסתמן כמו מלחמה על הפרנסה - הצד השני לא נח לרגע, ובאופן מצחיק אפילו הפיל חשבון טוויטר ממנו התכוונו לקחת את התמונה שבה פרסם המדליף על המכירה הפומבית. אך עורכי הדין של רוקסטאר ממש לא עוצרים בחשבונות טוויטר - הם יורים לכל כיוון אפשרי.

מהסרטונים שדלפו ליוטיוב ועד פוסטים ציבוריים שכבר צברו עשרות אלפי לייקים ושיתופים, רוקסטאר מוחקת כל זכר להדלפה, וגולת הכותר - סגירה זמנית של עמוד ה-Reddit הרשמי של GTA 6. גם פורומים שעוסקים במשחק נסגרים, ככל הנראה כדי למגר את האפשרות של המדליף לפרסם את המכירה הפומבית שלו.

מרוב שהסיטואציה מטורללת, תיאוריות קונספירציה מטורללות לא איחרו להגיע. בפורומים של רוקסטאר מתחזקת הטענה שמדובר בתהליך שיווקי בכלל של החברה, למרות שנראה שזה קצת תלוש מהמציאות בלשון המעטה. חושבים שה-Source code יודלף? אם כן, ניתן לצפות לדחייה של שנים במשחק הבא, ולכן כבר נשאל לאילו משחקים אתם מצפים לראות עד ש-GTA VI ייצא? כתבו לנו בתגובות.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

 

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י