הרשמה

המשחק Splatoon 3 יביא נשקים חדשים, זירות חדשות ומצב סיפור חדש לחלוטין

כל כך הרבה חדשות, אין מספיק דיו כדי לכתוב את כולן

החזרה של ה-Splafest, מצב סיפור חדש, קטאנה-דיו ועוד הכרזות נהדרות מהדיירקט של נינטנדו!

הדיירקט של Splatoon 3 הסתיים לא מזמן והוא הביא איתו המון חדשות לגבי המשחק שצפוי להגיע אלינו בתחילת ספטמבר. בלי לבזבז יותר מדי זמן, בואו נתחיל לעבור על החדשות המרכזיות הנוגעות למשחק החדש ולאזור החדש שנהייה בו: Splatsville. כיאה למסורת של משחקי Splatoon, ה-Splatfest האחרון קובע גם את הטון של המשחק הבא, ובגלל שבמשחק הקודם, כאוס ניצח את הסדר, המשחק הבא מתמקד באנרכיה ויציג לנו זירות חדשות שמדגישות זאת כמו Undertow Spillway ו-Scorch Gorge שנראות נטושות והרוסות.

המשחק החדש מביא איתו גם נשקים חדשים ומעניינים, כשזה נראה שהמשחק שם דגש מאוד חזק על נשקים קרים כמו הכניסה של ה-Splatana, חרב שעושה המון נזק לאויבים שמולה מטווח קרוב (נהדר לשחקנים כמוני שאוהבים להפתיע מהצדדים), או ה-Tri-Stringer שהוא בעצם קשת שיורה שלושה חיצי דיו ואפשר לטעון אותה לירייה סופר חזקה. המשחק גם הציג עם נשקים מיוחדים מעניינים כמו ה-Tacticooler שיאפשר לכם לתת חיזוקים לחבריכם לצוות.

Splatoon 3 יאפשר קאסטומיזציה רחבה יותר לדמויות שלכם עם לוקר מיוחד שיכיל חפצים שתוכלו לקנות, תלבושות מיוחדות ואפילו היכולת לשנות את תנועת הניצחון של הדמות שלכם אחרי הקרב. המשחק גם ישפר את מנגנון הוספת החברים למשחק שלכם בעזרת מנגנון ה-Ghosts שיאפשר לכם לקפוץ למשחק של חבר או להזמין אותם לשחק איתכם וכמו כן יכיל גם מנגנון Replay שיאפשר לכם לשדר מחדש את המשחקים שלכם ואפילו להעלות אותם כדי שעוד אנשים יוכלו לצפות בהם.

המשחק גם יקבל מצב סיפור חדש בשם Return of the Mammalians. הסיפור יעקוב אחרי הדמות החדשה שלנו, Agent 3, כשהיא נאלצת להילחם ב-Octarians, צבא של תמנונים שמאוד דומים לאלו מהמשחק הקודם... רק שלהם יש שיער. משום מה. בדיוק כמו שני מצבי הסיפור הקודמים, גם כאן השלבים השונים יכילו הפתעות שונות, אתגרי פלטפורמה ויריות ויהוו יופי של דרך ללמוד את הנשקים השונים ולהתמקצע בתנועה ברחבי הזירות השונות.

חובבי Salmon Run ישמחו לגלות שהמוד חוזר ובגדול עם בוסים חדשים ומאיימים כמו ה-Slammin’ Lid שהוא סוג של צלחת מעופפת שיכולה להגן על הסלמונים הקטנים בזמן שהם מפריעים לכם להשיג את ביצי הזהב וה-Big Shot שיורה פצצות ענקיות. המשחק גם מציג את ה-King Salmonid שיוכל להפתיע את השחקנים השונים כבוס סופר חזק בסוף כל ריצה ואם כל זה לא הספיק, איוונטים מיוחדים בשם Big Runs יגיעו פעם בכמה זמן כששם דגי הסלמון יתקפו את העיר שלכם בכל הכוח.

ובמעבר חד, מוד חדש לחלוטין הוצג עבור Splatoon 3: מצב המשחק Tableturf Battle הוא משחק קלפים 1 על 1 שבו תוכלו לאסוף קלפים שונים עם כוחות וצורות שונות ולהילחם בסוג של מיני Turf War מול שחקן אחר במטרה לצבוע כמה שיותר מהזירה בצבע שלכם. לפי הדיירקט יהיו מעל 150 קלפים שיהיה ניתן לאסוף בתוך המשחק כשאני מניח שעדכונים יגיעו בהמשך. אם כבר הזכרתי עדכונים: המשחק ימשיך לקבל עדכוני נשקים ולפעמים זירות כל כמה חודשים (שלושה חודשים ליתר דיוק, אבל אני לא יודע כמה הם יהיו ברזל עם המספר הזה) למשך שנתיים כשגם DLC "גדול" בתשלום יגיע בהמשך (בהתחשב בעבר הוא כנראה יהיה סיפורי).

ולסיום, הצמד המוזיקלי של המשחק הזה נחשף... או שמא עליי לומר: השלישייה. Deep Cut הוא ההרכב המוזיקלי החדש של המשחק והוא זה שיוביל את ה-Splatfests שחוזרים במשחק הזה. אתם רוצים עוד פרטים על ה-Splatfests? מוזמנים לקרוא את הכתבה המלאה על ה-Splatfest הראשון ועל החידושים באיוונט החגיגי והנהדר של Splatoon 3.

המשחק צפוי לצאת ב-9 בספטמבר לקונסולת ה-Nintendo Switch. תוכלו לצפות בדיירקט המלא כאן למטה.

אני לא יכול לחכות למשחק הזה. מה איתכם? אשמח לשמוע מה אתם חשבתם על הדיירקט!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

שמואל מקונן - עורך ראשי

שמואל מקונן - עורך ראשי

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י