הרשמה

נתוני הצפייה של Ms. Marvel נמוכים משמעותית מסדרות אחרות של מארוול

לעומת סדרות כמו לוקי ומון נייט, מס. מארוול זוכה להתחלה צולעת

למרות המספרים הנמוכים, לא הכל רע

לפי דיווח, נראה ש-Ms. Marvel, הסדרה החדשה מבית היוצר של Marvel, סובלת מנתוני צפייה נמוכים למדי בארה"ב. הסדרה שעלתה בשבוע שעבר, ה-8 ביוני בדיסני+ מבוססת על קמאלה קהאן (Kamala Khan), נערה חולמנית ומעריצה מושבעת של הנוקמים שבמקרה מגלה שיש לה כוחות על טבעיים. הדמות מגולמת ע"י אימן וולאני (Iman Vellani), והסדרה משמשת כהכנה לקראת הופעתה של הדמות בסרט The Marvels לצידה של קפטן מארוול בגילומה של ברי לארסון (Brie Larson).

לפי עמוד הטוויטר Samba TV, אשר מספק נתוני צפייה לסדרות פופולאריות בארה"ב, הרייטינג ש-Ms. Marvel גרף מגיע לכמות של 775 אלף צופים, והמספר הזה מתייחס לחמשת הימים הראשונים בהם הסדרה נמצאת באוויר.מרשים, לא? טוב, אם אתם משווים את זה לסדרות אחרות של מארוול - אז ממש לא. הסדרה שהביאה הכי הרבה צופים בחמישה ימים היא Loki, עם 2.5 מיליון צפיות, אחריו ניתן למצוא את Falcon and the Winter Soldier ו-Moon Knight עם כמות של 1.8 מיליון, ואת WandaVision עם 1.6 מיליון. אפשר להגיד שהמספרים היחסית נמוכים נובעים מהעובדה שקמאלה היא דמות לא כל כך מוכרת, אבל את אותו הדבר ניתן להגיד על מון נייט ושפע הדמויות שלו, והוא דווקא זכה לכמות צפיות מרשימה.

עם זאת, הקהל שבעיקר צפה ב-Ms. Marvel הם אנשים בגילאים 20-24, שכאשר הוכרזה הסדרה, היה די ברור שהם קהל היעד עבורה. אז למרות שהמספרים נמוכים, Marvel מכוונת לקהל אחר וזו כנראה הסיבה לכך. סיבה נוספת שאפשר לקשר כאן היא שהסדרה יצאה בזמן קצת בעייתי - מס. מארוול צריכה להתמודד בימים אלו עם השקת העונה הרביעית של Stranger Things, העונה השלישית של The Boys ועם Obi-Wan Kenobi. כל סדרה ברשימה הזו מביאה איתה קהל מעריצים נאמן, מה שנותן פייט רציני לסדרה הטרייה שעד כה זכתה לשני פרקים בלבד.

מה אתם חושבים על Ms. Marvel? חושבים שהמספרים יעלו? ולאיזו סדרה אתם הכי מצפים? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

גיא דהן - עורך ראשי

גיא דהן - עורך ראשי

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    17:53 19.06.2022 | זה היה צפוי זה היה צפוי (אורח)

    סדרה שלא מצליחה להעלות טיפה של עניין בשומעים עליה, מותר למארוול ללמוד מעט מהביקורות לסדרות הקודמות שלה

  2. 2

       | פורסם ע"י