הרשמה

שמועה: Joker 2 יהיה מחזמר, ליידי גאגא תצטרף בתור הארלי קווין

העניינים הפכו למשוגעים מהר מאוד

ליידי גאגא בתור הארלי קווין? הסרט יהיה מחזמר? הנה כל מה שאנחנו יודעים

רק לפני שבוע הוכרז באתר הזה ע"י עבדכם הנאמן שטוד פיליפס וחואקין פיניקס כבר בתכנונים מתקדמים לקראת סרט ההמשך לסרט ג'וקר. כזכור, פיליפס העלה בחשבון האינסטגרם שלו תמונה של פיניקס קורא מחוברת שעל שמה נכתב מה שנדמה להיות השם של הסרט השני של הג'וקר "Joker: Folie a deux" (בתרגום חופשי "שגעון לשניים"). אחרי שהעליתי פה ספקולציה שבזמנו הייתה נראית לי כמו חלום מופרך לפיה ייתכן ונראה דמות מוכרת נוספת שחולקת עם הג'וקר את אותם תסמינים פסיכוטיים - נראה שהקורא המסור טוד פיליפס החליט שחלומות מטרתם להתגשם.

אם כן, ההכרזה החדשה לא רק משערת שהסרט השני של הג'וקר יהיה בסגנון של מחזמר, אלא מציינת שליידי גאגא (Lady Gaga), היא ולא אחרת, תגלם ככל הנראה את שותפתו למערכת היחסים הכי לא יציבה שקיימת הלא היא - הארלי קווין (Harley Quinn). כן, מותר לכם לצרוח מהתרגשות. כרגע הכל בגדר שמועות או ספקולציות אבל אין ספק שאם אתרים רציניים כמו The Hollywood Reporter (ואנחנו כמובן) מדווחים על זה כנראה שיש דברים בגו.

בהתאם לדיווח, ליידי גאגא תגלם גרסה מאוד שונה של הארלי קווין ממה שראינו, נניח, ממרגו רובי (Margot Robbie). זה כמובן דבר די מתבקש. נזכיר שהסרט הראשון של הג'וקר לא היה דומה בשום אופן לאף סרט קומיקס אחר שראינו (למעשה לקרוא לג'וקר סרט קומיקס קצת חוטא למציאות), ומה שחואקין פיניקס הציג לנו היה ג'וקר שונה, משונה ומחריד להפליא. אז כן, ככל הנראה שנראה הארלי קצת שונה (אולי הארלי ששרה? ייתכן) אבל זה לא הכל כי נראה שהסרט השני הולך להיות שונה מאוד בסגנונו מהסרט הראשון.

תמונה

קרדיט: BossLogic

כאמור, ההשערה שעלתה היא שהסרט השני יהיה בסגנון מחזמר. בהנחה שההפקה רוצה את ליידי גאגא, שנזכיר למי שלא חי בכדור הארץ שהיא זמרת, בתפקיד של הארלי קווין, זו השערה די הגיונית. סרטים מוזיקליים אגב, לא חייבים להיות קורני שמחה ואור. יש לא מעט סרטים ומחזות זמר בתיאטרון שיכולים להיות סופר אפלים ומצמררים (אם לא ראיתם את סוויני טוד אז בריצה לטוס לראות אותו). בידיים של טוד פיליפס אני מניח שהכיוון ישאר אפל ומצמרר, רק עם שירים.

כמי שקורא את הקומיקסים של באטמן באדיקות, ששיחק בסדרה של Batman: Arkham ואפילו זוכר את הדמות מהסדרה המצוירת - זכורות לי אינספור פעמים שהג'וקר היה שר שירים (עם תוכן שנוי במחלוקת בואו נגיד). למעשה, באחד הקומיקסים הכי מפורסמים של הג'וקר "The Killing Joke" הוא בערך חצי מהסיפור שר שירים לג'יימס גורדון. תנו לי להבטיח לכם דבר אחד - אם הג'וקר שר זה לא בהכרח חדשות טובות לאף אחד. 

בסוף חשוב לזכור שלפי הדיווחים לא לגאגא ולא לפיניקס יש חוזים חתומים לגילום הדמויות האלו אבל סביר מאוד להניח (בקשר לפיניקס לפחות) שזה די עניין סגור. בהנחה שהפקת הסרט בחיתוליה ככל הנראה נקבל עוד ועוד פרטים בהמשך. אנחנו נהיה פה להתרגש ולדווח כמובן.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י