הרשמה

שמועה: משחק Fire Emblem חדש קרוב להכרזה, מוכן כבר למעלה משנה

בנוסף, תמונות חדשות של המשחק צצו ברשת

הגימיק המרכזי של המשחק יהיה היכולת של הדמות הראשית "להביא דמויות ממשחקי FE מהעבר"

חרושת השמועות לקראת דיירקט שאולי יגיע אלינו החודש לא מפסיקה, כשהשמועה הגדולה ביותר נחתה אתמול: לפי אמילי רוג'רס, מדליפה ידועה בתחום של משחקי נינטנדו, משחקֲ Fire Emblem חדש עומד להיות מוכרז ממש בקרוב. המשחק החדש הוא לא רימייק או רימאסטר של משחק ישן, אלא משחק עם סיפור חדש לחלוטין ויעקוב אחרי דמות עם שיער כחול ואדום. הגימיק המרכזי של המשחק יהיה היכולת של הדמות הראשית "להביא דמויות ממשחקי FE מהעבר", כדי לעזור לכם בקרב.

המשחק החדש פותח על ידי Intelligent Games בשילוב עם Koei Tecmo (זו שאחראית על רוב משחקי ה-Musou שאתם משחקים) ו-Gust, מחלקה בבעלות Koei Tecmo. לפי רוג'רס, המשחק יהווה שיפור גרפי על פני Three Houses ומגיע לכבוד חגיגות 30 שנים לסדרת Fire Emblem. הסיבה שכתבתי קודם לכן "פותח", היא כי לפי ההדלפה, המשחק מוכן כבר יותר משנה. בנוסף לכל אלו, משתמש ברדיט בשם miasmadelta פרסם לאחרונה את מה שהוא טוען כתמונות "מבילד ישן של המשחק" וציין כי חלק מהחומרים במשחק נלקחו ממשחק ה-Fire Emblem המבוטל ל-Wii. מוזמנים לראות את התמונות המדוברות כאן למטה:

כרגיל, כמו עם כל כתבה שמתחילה אתמול במילה "שמועה", שווה לקחת את כל מה שאתם קוראים פה בעירבון מוגבל, אבל אם זה נכון, אלו חדשות מאוד מרגשות למעריצי Fire Emblem שכבר מקבלים משחק חדש בדמות Fire Emblem Warriors: Three Hopes שמגיע בסוף החודש.

חושבים שיש אמת בשמועות? ההדלפה אמיתית? שתפו אותנו!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

שמואל מקונן - עורך ראשי

שמואל מקונן - עורך ראשי

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י