הרשמה

מבולבלים? גם אנחנו - אז בואו נעשה סדר לגבי מנוי ה-PS Plus החדש!

שמואל עושה לנו קצת סדר לגבי מנוי ה-PS Plus החדש שמגיע אלינו ביוני הקרוב!

כל הדרגות, כל המחירים, וכל המידע שיש לנו בצורה הכי נוחה שיש

אני רואה הרבה בלבול ברשתות החברתיות לגבי מנוי ה-PS Plus החדש, אז חשבתי לעצמי: למה לא לאגד את כל הפרטים החשובים בנוגע לשירות החדש הזה לכתבה אחת שתתן לכם את המחירים של כל הדרגות בארץ ובארה"ב, מה כל דרגה נותנת, מה ההבדלים בין ה-Premium ל-Deluxe, האם אפשר לעבור בין הדרגות השונות בקלות ועוד. חשוב לי לציין שיש עוד המון שאנחנו לא יודעים לגבי השירות החדש, אבל תהיו בטוחים שאחרי הכתבה הזו, דברים יהיו קצת יותר ברורים. אגב, הדגשתי בכתבה דברים שחשבתי שיהיו חשובים לגבי המנוי, אז הקריאה שלכם תוכל להיות נוחה יותר.

דרגה 1: PS Plus Essential. מחיר: 244 ש"ח בשנה, $59.99 בארה"ב.

אנחנו לא הולכים להתעכב על דרגת המחיר הראשונה יותר מדי, בעיקר כי מדובר בשירות המוכר והאהוב (סוג של) שכולנו כבר התרגלנו אליו. ה-PS Plus Essential יקנה למנויים שלו את הפיצ'רים הבאים:

  • גישה לשירותי האונליין של ה-PlayStation
  • שני משחקים להורדה בחינם בכל חודש (לפחות)
  • הנחות נוספות למשחקים
  • גישה לשירות שמירות המשחקים בענן

כל מי שברשותו מנוי קיים של PS Plus אוטומטית ייכנס לדרגת המחיר הזאת של שירות ה-PS Plus החדש. כמו בשאר הדרגות שאליהן תיכנסו אוטומטית, כמות הזמן שתישאר לכם בשירות לא תשתנה (אם היה לכם PS Plus לעוד שנתיים, יהיה לכם PS Plus Essential לעוד שנתיים). יאללה לדרגה הבאה.

דרגה 2: PS Plus Extra. מחיר: 405 ש"ח בשנה, $99.99 בארה"ב.

דרגת המחיר החדשה הראשונה. שירות ה-PS Plus Extra הולך לקחת את ה-PS Plus Collection החמוד שנוצר עבור ה-PS5 לאקסטרים כשהוא הולך לספק ספרייה של כמה מאות משחקי PS4 ו-PS5 לרווחת מנויי השירות (סוני כרגע מדברת על כ-400 משחקים). בנוסף, כל המשחקים שיגיעו לדרגת המחיר הזו יהיו זמינים להורדה ישירות למכשיר, אז אנחנו מקווים שכבר רכשתם SSD מהיר לקונסולת ה-PS5 שלכם. את רשימת המשחקים החלקית שפורסמה תוכלו למצוא בכתבה שעלתה כאן באתר אתמול. בנוסף, שירות +Ubisoft יגיע למנויי השירות ללא תוספת תשלום.

משהו שסוני כבר ציינה וחשוב לי להבהיר: יהיה ניתן לשדרג כל דרגה לדרגה שמעליה, כשהמשתמש פשוט ישלם את ההפרש לפי כמות הזמן שנשארה לו במנוי. כלומר, אם ניקח את המחירים הישראליים להשוואה: אם שילמתם 244 ש"ח למנוי לשנה ובאותו היום רציתם לשדרג, השדרוג יעלה לכם כ-161 ש"ח. אם נשארה לכם חצי שנה למנוי ה-PS Plus Essential, תשלמו כ-80 ש"ח על השדרוג וכו'. זה לא מדויק וכנראה שנקבל הבהרה נוספת של סוני ושל ישפאר בנושא (בדגש על אנשים עם מנוי לכמה שנים קדימה), אבל זה בעיקרון איך שזה יעבוד.

דרגה 3: PS Plus Deluxe\Premium. מחיר: 465 ש"ח בשנה, $119.99 בארה"ב.

הדרגה היקרה מכולן וגם השונה מכולן אם ברשותכם מנוי ישראלי. ה-PS Plus Deluxe וה-PS Plus Premium נותנים שני שירותים דומים אבל עם הבדלים מהותיים בגזרה אחת. נתחיל מהדברים הדומים בין שני השירותים:

  • קטלוג משחקי PSX, PS2 ו-PSP להורדה וסטרימינג (ב-Premium)
  • רימאסטרים למשחקים קלאסיים על ה-PS4
  • הקטלוג ככל הנראה יתמוך בפיצ'רים כמו Save States, ביצועים טובים יותר ועוד
  • גרסאות ניסיון למשחקים מסוימים שישתנו כל כמה זמן כדי לתת אופציה לשחקנים לנסות את המשחק לפני שהם קונים

כל אלו מגיעים לשני השירותים - ה-Premium וה-Deluxe. ההבדל נעוץ בסוגריים שרשמתי בנקודה הראשונה: בנוסף לכל אלו, שירות ה-Premium גם ייספק את הפיצ'ר הבא:

  • קטלוג של כ-340 משחקי PS3 למשחק בסטרימינג על ה-PS4, PS5 וה-PC.

זהו פיצ'ר שלא קיים במנוי ה-Deluxe שיהיה זמין במדינות בהן אין שירות סטרימינג פעיל כמו ה-PS Now, וכן, ישראל היא אחת מהמדינות הללו. משתמשים ישראליים שירצו לרכוש את המנוי יצטרכו לדעת שאת משחקי ה-PS3 הם לא יוכלו לשחק עליו, אבל שוב - כל משחק שניתן להורדה, בין אם מדובר על משחקים קלאסיים או הרימאסטרים, יהיה זמין במסגרת דרגת המנוי האחרונה. ודבר אחרון: מי שברשותו מנויי PS Now ו-PS Plus ייכנס ישירות לדרגת ה-Premium ללא תוספת תשלום. סוני כבר ביטלה את האופציה לקנות מנויים ל-PS Now, אז אם הספקתם לקנות כאלה, כל הכבוד!

זהו, אלו הדרגות השונות לשירות שיגיע לאסיה בשבוע הבא ואלינו ב-22 ביוני. יהיה מעניין לראות מה הולכים להיות משחקי יוני של ה-PS Plus והאם סוני הולכת לתת משחק ממש גדול כדי לפצות את אלו שלא יוכלו או ירצו לשדרג את המנוי שלהם ל-Extra או Premium\Deluxe.

אתם עומדים לשדרג את המנוי שלכם? שתפו אותנו בתגובות כאן למטה!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

שמואל מקונן - עורך ראשי

שמואל מקונן - עורך ראשי

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    06:29 18.05.2022 | מנחם מנחם (אורח)

    כתבה מאוד מפורטת ומובנת. כל הכבוד על ההשקעה.
    רק שאלה אחת שלא הבנתי, לגבי משחקים חדשים שיוצאים באיזה מנוי נקבל אותם?
    נגיד ושיחקתי בכל המשחקים שעניינו אותי מהרשימה הבאמת גדולה, איזה מנוי כדאי לי לעשות?

  2. 2

       | פורסם ע"י