הרשמה

הרימייק ל-Prince of Persia עבר בחזרה לסטודיו המקורי

וכמובן נדחה למועד לא ידוע

אחרי יותר מחצי שנה של שקט, אנחנו מקבלים עדכון כי הרימייק של Prince of Persia עבר לידיים של Ubisoft Montreal

אקח אתכם חזרה בזמן לספטמבר 2020: אחרי מספר הדלפות, במהלך אירוע ה-Ubisoft Forward, הסטודיואים Ubisoft Mumbai ו-Ubisoft Pune היו אמונים על הפיתוח של הרימייק, בזמן שאנשים התרגשו לקראת עצם היציאה של המשחק, הטריילר שהוצג באירוע השאיר מעריצים רבים עם תקוות ליותר. במהלך השנה שחלפה מאז ההכרזה, קיבלנו מספר הכרזות חוזרות על הדחייה של המשחק (בדומה למשחקים אחרים, גם בגלל הקורונה), כשבאוקטובר קיבלנו הודעה שמאשרת שהמשחק עדיין נמצא בפיתוח פעיל. חצי שנה לאחר מכן ואנחנו נמצאים כאן עם הודעה חדשה.

בהודעה בדף הרשמי של Prince of Persia נכתב כך: "הפיתוח של Prince of Persia: The Sands of Time Remake יעבור לידי Ubisoft Montreal, המקום שבו הטרילוגיה האפית של Sands of Time נולדה. החלטה זו היא צעד חשוב עבור הצוות, הכל יבנה על העבודה שהצוותים ב-Ubisoft Pune ו-Ubisoft Mumbai ביצעו, וייקחו את הזמן שהם ידרשו על מנת להתמקד מחדש על היקף המשחק על מנת לספק את חוויית המשחק הטובה ביותר עבור הרימייק לקלאסיקה הפופולרית כאשר תהיה מוכנה. אנחנו מעוניינים להודות לכולם על התמיכה המתמדת והסבלנות במהלך הפיתוח. תהיו בטוחים שאנחנו נדאג לעדכן את כולם על הליך הפיתוח בעתיד."

והנה לכם החדשות, הרימייק המצופה נדחה פעם נוספת, האם אתם עדיין מחכים למשחק? האם אתם מקווים שהוא יראה טוב יותר מאיך שנראה כאשר הוצג בספטמבר 2020? מוזמנים לשתף אותנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

אור יהודה סגל - כתב תוכן

אור יהודה סגל - כתב תוכן

משחק על: PC, Nintendo Switch, Ps4, PsVita (ושאר שאריות של דורות קודמים)

בחיים לא תנצחו אותי ב: PVE, אין מצב שתנצחו אותי!

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Star Wars: Shadows Of The Empire

כשאני לא משחק אני: סטודנט להנדסה, צילום

מסר לעולם: UP, UP, DOWN, DOWN, LEFT, RIGHT, LEFT, RIGHT, B, A, START

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י