הרשמה

"לגיהנום וחזרה" - מבט אל המשחקים הגדולים של חודש מאי

עוד חודש הגיע אלינו ויחד איתו - סיכום המשחקים החודשי של שמואל! בואו לקרוא מה תוכלו לשחק החודש!

אה היום יום הפועלים? יפה, אז הגיע הזמן להפסיק לעבוד ולשחק קצת ב-Trek to Yom, לא?

באמת שחיפשתי מה לומר על חודש מאי. חיפשתי משחקים מעניינים מאוד, פורטים מעניינים שאולי יגיעו, משחקים חדשים ומרתקים שצפוים לתפוס אתכם... אבל בסופו של דבר חזרתי לאותו המשחק שוב ושוב. שלא תבינו לא נכון: יש החודש משחקים ששווה לדבר עליהם, אבל בניגוד לחודשים הקודמים (ובמיוחד תחילת השנה), חודש מאי מצטייר כאחד החודשים היותר יבשים בגיימינג ב-2022 (בייחוד אחרי הדחייה של Forspoken לסוף השנה). אבל העובדה שאין המון משחקים מעניינים לא תפריע לי לתת לכם את רשימת משחקי החודש ששווה לכם לבדוק (Vgames לא עושים חצי עבודה, כאמור). בואו נראה מה תוכלו לשחק בחודש הקרוב!

Trek to Yomi - PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X|S, PC

כמו שהכותרת מרמזת, זהו המשחק הכי גדול והכי מעניין החודש בעיניי - והוא גם יוצא בתחילת החודש, כך שלא נצטרך לחכות לו יותר מדי! באיזשהו מקום, Trek to Yomi הוא מה ש-Ghost of Tsushima ניסה לעשות ברמה הסינמטית, רק לאקסטרים. המשחק שמפותח על ידי Flying Wild Hog (אותם החבר'ה של Shadow Warrior 3), הוא משחק אקשן דו-ממדי ששם אותנו בסנדליו של הירוקי - סמוראי צעיר שנאלץ ללכת לגיהנום וחזרה על מנת לנקום את הרס הכפר שלו.

אני שמח מאוד לומר שהייתה לנו את הפריבילגיה לשחק במשחק מוקדם הודות למפתחים של המשחק ולצוות היח"צ שלהם, ואחרי משחק בשני הפרקים הראשונים של המשחק אני בהחלט יכול לומר שהמשחק מרגיש כמו משחק Beat 'em up סופר מעניין והכי חשוב: עם פוטנציאל לשלב בצורה טובה בין משחקיות לסינמטיות. אה והדיבוב היה פשוט מצוין, אז אני לא יכול לחכות ולראות אילו עוד דמויות מעניינות יצטרפו למשחק (חברים ואויבים כאחד. מוזמנים לקרוא את הרשמים המלאים שלי מהמשחק כאן!

המשחק צפוי לצאת ב-5 במאי.

Eiyuden Chronicle: Rising - PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X|S, PC, Nintendo Switch

אין מנוס מלומר זאת: מדובר בסך הכל במתאבן לפני המנה העיקרית שתגיע אלינו שנה הבאה. Eiyuden Chronicle: Rising הוא משחק אקשן/תפקידים דו-ממדי ששם אותנו בעולם של Eiyuden Chronicle: Hundred Heroes, משחק התפקידים המצופה של שנת 2023. המשחק המקדים ייתן לנו הצצה לדמויות השונות שנפגוש, יאפשר לנו לשלב בין משחקיות אקשן ועליית רמות לבין בניית עיירה ושדרוג הנשקים והחפצים שלנו וכל זאת על מנת להכין אותנו למשחק ההמשך הרוחני ל-Suikoden 2 שיגיע אלינו בשנה הבאה. בואו נקווה שהמשחק הזה ישאיר אותנו עם טעם של עוד ולא עם חששות לעתיד.

המשחק צפוי לצאת ב-10 במאי.

Evil Dead: The Game - PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X|S, PC

אש וויליאמס חוזר אלינו עם עוד הרפתקה מטורפת ומשונה במיוחד.  Evil Dead: The Game הוא משחק אימה/הישרדות א-סימטרי, כלומר בנוסף למצב שחקן יחיד, יהיה מצב משחק שישים אותנו בנעליהם של כמה דמויות עם קלאסים שונים כשיהיה עליהם לשרוד מול מפלצת שתשוחק על ידי המחשב או אפילו שחקן אחר. אני לא יודע מה דעתי לגבי הפורמט הזה, ולא שיחקתי בבטא של המשחק... מה שכן, דור שלנו שיחק וכתבה מלאה שלו תעלה בקרוב לאתר. אני פשוט מקווה שהמשחק יהיה... גרובי.

המשחק צפוי לצאת ב-13 במאי.

Sniper Elite 5 - PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X|S, PC

לקח לי שנייה להיזכר שסדרת המשחקים הזאת עוד מוציאה משחקים חדשים וזה לא עוד הוצאה מחודשת של משחק ישן. Sniper Elite כבר נהיית וואחד סדרה, עם לא פחות מעשרה משחקים (אם אתם מחשיבים את משחקי הספינאוף, Zombie Army), כשברוב המשחקים הקונספט מאוד פשוט וברור: אתם צלף מומחה שעליו מוטלות משימות התגנבות וחיסול, כשהשחקן מקבל ניקוד על היעילות שלו, היצירתיות שלו והריגות מוצלחות במהלך כל משימה. המשחק הזה מחזיר אותנו לנעליו של קארל פיירבורן, אז אנחנו נוכל לחזור ולצלוף בנאצים! פאן! המשחק גם יאפשר לכם לעשות אותו עם עוד חבר במצב Co-op. דאבל פאן!

המשחק צפוי לצאת ב-26 במאי.

Kao the Kangaroo - PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X|S, PC, Nintendo Switch

טוב, אני לא אשקר לכם: בעיניי זה משחק שאמור ללכת לרשימת "הנה עוד משחקים שכדאי לכם לשים לב אליהם החודש", אבל זה נראה שאדם ברדוגו מקבוצת הפייסבוק 1Up Club אוהב אותו, אז ניתן לו את המקום פה ברשימת משחקי החודש. למי שלא מכיר, Kao the Kangaro היא סדרת משחקים שהחלה על המחשב האישי ועל ה-Sega Dreamcast אי שם בתחילת שנות ה-2000. המשחק החדש שיוצא היום הינו ריבוט לכל המותג והמשחק הראשון שיוצא בסדרה מאז 2005. משחק פלטפורמה תלת-ממדי זה תמיד משהו שכיף לי לדבר עליו, ויש סיכוי לא רע שאני אנסה את המשחק בעצמי כשהוא ייצא. מי יודע אדם - אולי נמצא המשחק שיעביר לך את הזמן עד Xenoblade Chronicles 3.

המשחק צפוי לצאת ב-27 במאי.

אם כבר הזכרתי את החלק הזה בביקורת - הנה עוד משחקים שכדאי לכם לשים לב אליהם החודש:

  • Salt and Sacrifice מקבל גרסת PS5, שיהיה נחמד לבדוק ב-10 במאי.
  • Vampire: The Masquerade – Swansong, משחק התפקידים שמתפקד כפריקוול למשחק הערפדים הבא מגיע אלינו ב-19 במאי.
  • המשחק + Pac-Man Museum נוחת על כל הקונסולות ב-27 במאי.

טוב זהו, סיימנו עם חודש מאי. כרגיל, אם יש משחקים שפספסתי, אתם יותר ממוזמנים לבוא ולספר לי בתגובות ולשתף אותי במשחקים שאתם הכי מחכים להם. חודש יוני הולך להיות חודש מעניין במיוחד לא רק בגלל המשחקים שלו (היריב הכי גדול של פיפ"א מאז תקופת ה-Wii מגיע אלינו), אלא גם כי מדובר ביוני ויוני זה זמן מסיבות העיתונאים. אבל לאט לאט - קודם נסיים את חודש מאי ומשחקיו. 

נתראה ביוני!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    19:14 01.05.2022 | hg545454 hg545454

    איזה מזל שיש את גיים פאס ככה שאני לא חייב לקנות את trek to yomi

  2. 2

    22:49 01.05.2022 | elad9219 elad9219

    תודה רבה.
    אישית, אני מאוד מחכה ל- Sniper Elite 5. סדרת משחקים מצוינת.

  3. 3

    12:18 02.05.2022 | R_man R_man

    Salt and Sacrifice all the way

  4. 4

    00:36 10.05.2022 | גיא גיא (אורח)

    אני עדין נהנה מ ELDEN RING :-) לא בא לי שום משחק אחר :-)

  5. 5

       | פורסם ע"י