הרשמה

העונה החדשה של Rainbow Six: Siege נחשפה יחד עם שינויים משמעותיים למשחק

העדכון הזה יזכר לעוד הרבה זמן!

העונה החדשה של Rainbow Six: Siege מתקרבת אלינו בצעדי ענק! מה צפוי לנו בה?

הנה לכם עובדה שאנשים מודעים אליה היטב: כרגע הקורונה משפיעה על לא מעט אספקטים מסביב לעולם, והרבה תחומים נפגעו כתוצאה מההתפרצות של המגפה, כשאחד מהם הוא כמובן עולם הגיימינג. כמעט ולא עבר חודש בשנה האחרונה מבלי ששמשחקים או תוכן מתוכנן למשחקים קיימים, לא נדחים בכמה חודשים או אפילו לשנה הבאה כתוצאה מכך. לשמחתנו, אתמול קיבלנו הצגה לעונה הקרובה של Rainbow Six: Siege, ובעוד שאנחנו כבר יודעים שסאם פישר מגיע, מה עוד מגיע לנו?

סאם פישר מגיע למשחק

אז כמובן שהחדשות הבאמת גדולות הן שסאם פישר האגדי מגיע ל-Rainbow Six: Siege תחת השם Zero. אז מה הוא מסוגל לעשות? סאם הולך להיות יחסית זריז וקליל עם שריון ומהירות בינוניים (Medium), הוא מקבל נשק ייחודי מהמשחקים של Splinter Cell, ה-SC 3000K Assault Rifle, אבל כמובן כמו כל נשק אחר במשחק, יהיה ניתן לשנות את הכוונת שלו. בנוסף לנשק המוכר, הוא יוכל להשתמש גם ב-MP7, והנשק המשני שלו יהיה ה-5.7 USG יחד עם משתיק קול.

הגאדג'ט של סאם יהיה אקדח שיקרא Argus Launcher. לנשק יש כוונת לייזר בדמות 3 האורות הירוקות (כי ברור שיש לו את הלייזר הזה), והוא יהיה מסוגל לירות את הקלעים מהנשק לתוך משטחים שבירים ומתוחזקים, הקלעים יחדרו למשטחים ויצרו מצלמה משני צידי המשטח. בנוסף ליכולת התצפית, כל קלע יהיה מסוגל לירות פעם אחת לייזר על מנת להרוס גאדג'ט של היריב או לגרום לנזק קל עבורו. הגאדג'ט מפיק צליל כך שהאויב יוכל לדעת כי הוא נורה, הוא יכול להיהרס ביריות אקדח ובנוסף לכך הוא יהרס בשימוש על משטחים מחושמלים, ג'אמרים לא יתנו לקליעים לעבוד והגאדג'טים של Wamai ו-Jager יהרסו אותם אם יעופו בטווח הקליטה שלהם.

המפה Chalet מקבלת מקצה שיפורים

אז המפה המוכרת מהמשחק מקבלת עיצוב מחדש, מעבר לעיצובים פנימיים חדשים לחלוטין, המכניקה של המפה שונתה כמעט לחלוטין. לדוגמא, החלון באזור המטבח וחלונות בקומה השנייה הוסרו וניתן כעת לעלות על הגג (משהו שהיה בלתי אפשרי עד כה). עם זאת, שני השינויים המרכזיים ביותר הם השינוי של האזור שצריך לשמור עליו כאשר בוחרים במטבח (לא מגנים יותר על החדר פרסים, אלא על החדר אוכל) והתוספת של חלון מעל המוסך.

שינויי אופטיקה והוספת נגישויות

שתי כוונות יקבלו שינוי קל, הכוונת ההולוגרפית והנקודה האדומה. בנוסף יתווספו שתי כוונות עם רמות הגדלה שונות, האחת של 1.5x והשניה 2.0x. ה-ACOG תקבל שינוי קל מזום של 2.0x ל-2.5x, בנוסף, כוונת עם הגדלה של 3.0x תהיה זמינה על נשקים כמו DMR. כל זה נועד על מנת לעודד קסטומיזציה של נשקים והתנסות עם נשקים שונים בתוך המשחק.
בעדכון הקרוב המשחק יקבל פיצ'ר חדש בהגדרות שיקרא Accessibility, מתוך התפריט יהיה ניתן לבחור בין אפשרויות הקשורות בעיוורון צבעים, לשנות את הצבע של הכוונת לצבע שנוח לשחקן ואת חוזק הצבע.

Reinforcement Pool

נכון לעכשיו, לכל אופרטור בהגנה יש שני ביצורים עבור קירות, אך החל מהעונה הקרובה, במקום שלכל שחקן יהיו את הביצורים, יהיה מצבור כללי של חיזוקים עבור כלל הקבוצה. אז מה זה בעצם אומר? קחו לדוגמא מקרה בו שחקן עזב משחק באמצע, במקום שיהיו 10 ביצורים, עכשיו יש רק 8. לכן, במקום שיקרה מצב בו יש מחסור לקבוצה, יש מצבור כללי של כל הקבוצה של כ-10 ביצורים בתחילת כל סיבוב.

Ping 2.0

במצב הנוכחי במשחק יש אפשרות לעשות פינג, אבל כל פינג הוא בצבע צהוב (אלא אם כן סימנת יריב, ואז החץ יהיה אדום). מהעונה הקרובה ניתן יהיה לעשות פינג לגאדג'טים והפינג יציג אייקון שיראה בדיוק באיזה גאדג'ט מדובר. מדובר ב-Game Changer מאחר ופינג של חלק מהגאדג'טים גם יגלה בדיוק מי האופרטורים שיש לקבוצת ההגנה, בנוסף יהיה ניתן לעשות פינג לגאדג'טים של הקבוצה עצמה, זאת כביכול על מנת ששאר הקבוצה תדע שיש גאדג'ט שנמצא במקום מסויים. מעל פינגים כללים יהיו מספרים בין 1 ל-5 שיראו מי ביצע את הפינג, המספרים האלו יוחלטו בתחילת כל משחק.

Secondary Breacher

בחירת האופרטורים למהלך ההתקפה יכלול לרוב לפחות אופרטור אחד שיש לו יכולת פריצה כבדה (בין היתר Thermite, Ace, Hibana). אך נכון לעונה החדשה חלק מהאופרטורים יקבלו גם מטען פריצה. תפקודו של המטען יהיה חלש יותר והחור שהוא יצור יהיה קטן יותר, אבל עדיין מספיק גדול על מנת שיהיה אפשר לקפוץ דרכו, או להיכנס בהתכופפות דרכו. ההפעלה של הגאדג'ט תהיה אוטומטית ותיקח זמן, על מנת שהקבוצה המגנה תוכל להיערך מפני הפריצה. הדבר מוביל גם לשינוי הבא- הפתחים על הגג יהיו באופן אוטומטי בתחילת כל סיבוב מחוזקים, הדבר יאפשר צורת משחק חדשה שבה קבוצת ההגנה יכולה להחליט שהיא מגנה על האזורים בהם נמצא הפתח עם למשל הגאדג'ט של Kaid.

ה-EMP של Thatcher מקבל מקצה שיפורים

בעונה הקרובה, הצורה שבה רימון ה-EMP עובד הולכת לקבל שינוי. כרגע במשחק, כאשר Thatcher זורק את רימון ה-EMP שלו, חלק מהגאדג'טים של האויב נהרסים וחלקם מפסיקים לעבוד למספר שניות. מהעונה הקרובה, במקום שהגאדג'טים יהרסו, הם יפסיקו לעבוד לפרק זמן מוקצב במקום לההרס. דברים כמו Bandit Tricking ישתנו, וצורת המשחק של Thatcher תשתנה גם היא, כי מעכשיו הוא לא פשוט יזרוק את ה-EMP וימשיך הלאה כי העבודה הסתיימה.

Map Ban

בעונה הקרובה במצב ה-Ranked וה-Unranked יהיה ניתן לבחור איזו מפה מקבלת Ban, זאת על מנת למנוע כמה שיותר תסכול משחקנים שעלולים לשחק במפה שהם לא מעוניינים לשחק בה, דבר שלפעמים מביא להתנהגות רעילה או ליציאה באמצע המשחק. בכל תחילת משחק יהיו 3 מפות רנדומליות  מהמפות שזמינות למצב משחק וכל קבוצה תוכל להצביע על Ban לאחת מהמפות. בסוף, המפה שלא קיבלה Ban על ידי אחת הקבוצות תהיה מפת המשחק, אם נשארו 2, אז אחת מהן תבחר באופן רנדומלי.

Match Replay Alpha

Match Replay הינה מערכת שמאפשרת להקליט את המשחקים האחרונים שהשחקן שיחק, הפיצ'ר יאפשר לשחקן לשמור עד כ-12 משחקים באופן מקומי והפיצ'ר ימצא בתפריט חדש שיקרא Watch. הצפייה תתחיל מהפרספקטיבה של צופה, כך שיהיה אפשר לראות את המפה והשחקנים מנקודת מבט עילית, אבל הפרט הכי מעניין הוא שיהיה אפשר לראות את המשחק מנקודת המבט של כל שחקן במשחק, לא משנה מאיזה קבוצה הוא. המערכת תגיע בהתחלה ל- Test Servers לבדיקה מאחר והיא עדיין אינה גמורה.

ופה בעצם הגענו לסוף התוספות החדשות למשחק, שתי תוספות שמגיעות ל-Rainbow Six: Siege מחוץ למשחק היא האפשרות לבצע מעקב אחר הנתונים של השחקן ב-My Siege Stats וזה ימצא באתר הרשמי של המשחק. התוספת השניה נקראית Squad Finder והיא שירות חדש עבור שחקנים שמחפשים קבוצה לשחק איתה את המשחק, התוספת זמינה כבר עכשיו באתר הרשמי של המשחק.
וזהו, אלו הם כל העדכונים והשינויים לקראת העונה הקרובה של Rainbow Six: Siege, שרתי הבדיקה נמצאים כבר באוויר, אז שחקנים שכבר רכשו את המשחק יוכלו להתחיל לשחק בשרת הניסוי כבר עכשיו. האם אתם מתרגשים לקראת העדכון הקרוב של המשחק? האם משהו מעצבן אתכם בו? מוזמנים לשתף אותנו בתגובות!

אור יהודה סגל - כתב תוכן

אור יהודה סגל - כתב תוכן

משחק על: PC, Nintendo Switch, Ps4, PsVita (ושאר שאריות של דורות קודמים)

בחיים לא תנצחו אותי ב: PVE, אין מצב שתנצחו אותי!

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Star Wars: Shadows Of The Empire

כשאני לא משחק אני: סטודנט להנדסה, צילום

מסר לעולם: UP, UP, DOWN, DOWN, LEFT, RIGHT, LEFT, RIGHT, B, A, START

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י