הרשמה

תוסיפו לווצ'ליסט: A Plague Tale יהפוך לסדרת טלוויזיה

עוד עיבוד טלוויזיוני מצטרף לאוסף

תכינו את הבגט ואת הלפיד

משחק האימה A Plague Tale: Innocence יקבל אדפטציה לסדרת טלווזיה. הסדרה תעקוב אחרי הסיפור של שני אחים בצרפת של המאה ה-14 מוכת מגפת המווות השחור, וצבאות של עכברושים נושאי המגפה. המשחק יצא בשנת 2019 לקונסולות השונות וזכה לשבחים ולמועמדויות למשחק השנה. הבמאי הצרפתי מת'או טורי (Mathieu Turi), אשר לא זר לז'אנר ועבד על סרטי האימה Meander ו-Hostile, קושר להפקת הסדרה. אין מידע נוסף על תחילת ההפקה או ליהוקים, אך נראה כי צילום הסדרה ובימויה על ידי במאי צרפתי יעניקו לצופים ולמעריצי הסדרה חוויה אוטנטית שתשמר את תחושות המשחק.

המשחק מתווסף לשורה של משחקים שקיבלו או יקבלו עיבוד טלוויזיוני או קולנועי ויגיעו למסכים בקרוב. למקרה שגם אתם טבעתם בגל הנוכחי של העיבודים, באנו לעשות לכם קצת סדר The Last of Us נמצא בשלבי צילום ותעלה לשידור ככה"נ במהלך 2023 ב-HBO MAX, הוכרזה סדרת לייב אקשן של Assassin's Creedֲ שתשודר בנטפליקס Tekken מקבל עיבוד מצויר שיתמקד בסיפורו של ג'ין (Jin) ויעלה לנטפליקס במהלך השנה הקרובה, סרט שמבוסס על המשחק Borderlands נמצא בשלבי הפקה עם קאסט כוכבים מרשים וסדרה על Resident Evil שתעלה ב-14 ביולי בנטפליקס. אבל נטפליקס לא עוצרת כאן ויש לה בקנה עיבודיים מצוירים למספר משחקים מובילים ביניהם Cyberpunk: Edgehunters שתבוסס על העולם של Cybrepunk 2077, סדרה מבוססת על המשחק Splinter Cell, סדרה המבוססת על Tomb Raider, וסדרה המבוססת על Devil May Cry מהיוצר של סדרת Castlevania.

וכמובן, איך אפשר לשכוח את העיבודים ששוחררו ונחלו הצלחה כמו שתי עונות של The Witcher והסרט המצויר The Witcher: Nightmare of the wolf שעלו לנטפליקס, הסדרה עתירת השבחים Arcane שמבוססת על המשחק Leauge of Legends, הסדרה המצויירת הקצרה של Cuphead והסרט Uncharted שמשודר בימים אלו בבתי הקולנוע בישראל, וסרט ההמשך לשובר הקופות המפתיע Sonic שיגיע לבתי הקולנוע בתחילת החודש הבא. חושבים שהטרנד החדש של הוליווד יחלוף במהרה כמו טירוף הערפדים וסרטי הדיסוטופיה, או שאתם שמחים שעיבודים של משחקי מופת עלילתיים ימשיכו להנגיש את עצמם לקהל הרחב? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

שיר כהן - כתבת תוכן

שיר כהן - כתבת תוכן

משחקת על: PS4

בחיים לא תנצחו אותי ב: Icy Tower

המשחק שהגדיר לי את הילדות: ג'אז הארנב

כשאני לא משחקת אני: סטודנטית עייפה

מסר לעולם: עדיף כישלון מפואר מחלומות במגירה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י