הרשמה

סמואל ל. ג'קסון הביע עניין לחזור לתפקיד מייס ווינדו ב-The Mandalorian

מאדרפ*קר

האם מייס ווינדו יחזור בעונה 3 של המנדלוריאן?

כל מעריץ של סדרת "מלחמת הכוכבים" יודע שסמואל ל. ג'קסון (Samuel L. Jackson), אשר גילם את הג'דיי מייס ווינדו (Mace Windu), רק מחכה להזדמנות לחזור לגלימה ולחרב האור הסגולה ולגלם את הדמות פעם נוספת על המסך הגדול, הקטן או כל מסך שיתנו לו. הדמות אמנם הופיעה מאז במגוון קומיקסים, משחקים ואפילו קיבלה ספר באורך מלא, אך הדמות לא נראתה בשום סדרה או סרט כלשהו מאז The Clone Wars. כעת, נראה שהדיבור על מייס ווינדו מתחמם בימים האחרונים, עם אישור של ג'קסון שהוא שוחח על הנושא עם גורמים די בכירים ומשמעותיים.

בראיון לתוכנית Happy Sad Confused, ג'קסון נשאל אם למעריצים כדאי להישאר אופטימיים לאפשרות של חזרתו של ווינדו. ג'קסון ענה: "בוודאות, יש למלחמת הכוכבים היסטוריה ענקית של אנשים שחוזרים עם יד אחת...האדם היחידי שדיברתי איתו על זה היא ברייס דאלאס האוורד (Bryce Dallas Howard), כי הרגע עשיתי איתה סרט, והיא מביימת פרקים של The Mandalorian, אז אמרתי לה 'את חושבת שתוכלי לארגן אותי? את מחבבת אותי, נכון?' והיא אמרה 'אני אוהבת אותך, אתה מדהים'". ג'קסון המשיך ואמר שאם הוא יהיה חייב, הוא ילמד להשתמש בחרב-אור ביד השמאלית שלו. כזכור, מייס ווינדו מצא את מותו תחת ידיו של הקיסר פלפטין (Palpatine), זמן קצר לאחר שאיבד את ידו הימנית ע"י אנקין סקייוקר (Anakin Skywalker).

ואכן, זמן קצר לאחר מכן, פנתה לטוויטר ברייס דאלאס האוורד, אשר הייתה אחראית על הבימוי של כמה מפרקי The Mandalorian ופרק אחד של The Book of Boba Fett, עם תגובה מאוד...מעניינת. בתגובה לציוץ עם הראיון של ג'קסון, האוורד העלתה מספר אימוג'ים של עיניים פקוחות לרווחה, שמצד אחד יכולים להגיד "שיט, הוא חשף אותי" ומצד שני יכולים להגיד "למה הוא ממציא את הדברים האלה?". מה נכון? רק הזמן יגיד. מה אתם חושבים על השמועה החדשה? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

גיא דהן - עורך ראשי

גיא דהן - עורך ראשי

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י