הרשמה

המפתחת של League of Legends רוכשת חלק מהסטודיו שיצר את Arcane

סטודיו האנימציה שהביא לנו את Arcane מצטרף למשפחת Riot

Riot מצהירה שההשקעה לא תקנה לה שליטה כלשהי על הסטודיו

זה לא סוד ש-Arcane, סדרת האנימציה של Netflix המבוססת על היקום של League of Legends, היא אחת מהסדרות היותר מוצלחות שיצא לנו לראות בשנים האחרונות. היא זכתה להמון ביקורות משבחות (גם אצלנו) וכמויות של אהבה מקהל המעריצים ואפילו מאנשים שמעולם לא נגעו במשחק ה-MOBA הפופולארי, עם הכרזה על עונה שנייה שהגיעה במהרה. כעת נראה ש-Riot Games, המפתחת והמוח היצירתי מאחורי LoL, אהבה כל כך את העבודה של הסטודיו שיצר את הסדרה, שהיא החליטה לרכוש כמות משמעותית של מניות ממנו.

הסטודיו הנ"ל הוא Fortiche הממוקם בפריז, ולו ול-Riot יש היסטוריה של כמעט 10 שנים. השניים עבדו בשיתוף פעולה לא רק על Arcane, אלא על כמות נכבדת של טריילרים סינמטיים וקליפים מוזיקליים עבור League of Legends, לצד פרויקטים נוספים כמו קליפ ללהקת GORILLAZ וסדרת האנימציה Rocket & Groot עבור Marvel. בהודעה רשמית לעיתונות Riot הכריזה שהמניות שהיא רכשה אמנם היו "נכבדות", אך הבהירה כי לא מדובר בנתח שמקנה להם שליטה כלשהי על הסטודיו עצמו.

"Fortiche הייתה שותפה בלתי נפרדת שלנו זה זמן רב, וההסכם החדש בינינו נועד כדי לוודא שאנחנו ממשיכים לעבוד באופן צמוד לעשרות שנים נוספות." אמר מנכ"ל החברה ניקולו לורנט (Nicolo Laurent). "אנחנו מחזיקים בסטנדרט גבוה כשזה מגיע לשותפים שלנו, ומתעקשים על הבנה מלאה של השחקנים והתמקדות בהם, ומהיום הראשון, Fortiche הייתה דוגמה מצויינת לכך. שיתוף הפעולה איתם מאפשר לנו לדחוף את הגבולות האפשריים ולהעלות את הציפיות לצורה בה משחקים מוצגים במדיה. עד כמה שאנחנו גאים ב-Arcane, אנחנו יודעים שהטוב ביותר עוד לפנינו."

מה אתם חושבים על ההשקעה של Riot Games בסטודיו האנימציה Fortiche? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

 

גיא דהן - עורך תוכן

גיא דהן - עורך תוכן

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י