הרשמה

נתוני מכירות המשחקים בארה"ב לחודש פברואר פורסמו

האטה במכירות משחקים, הצלחה כבירה ל-Elden Ring

למרות הירידה הכללית יש גם כמה הצלחות מרשימות

חודש פברואר ממשיך את מגמת הירידה של מכירות משחקים לפי הדוח שפרסמה חברת המחקר NPD Group. חברת NPD מפרסמת מידיי חודש נתוני מכירות משחקים בקרב צרכנים בארה"ב בלבד. חלקה היחסי של ארה"ב במכירות משחקים הוא הגדול בעולם והוא מהווה כרבע מתעשיית המשחקים, לכן המדד הזה נוח לשמש אותנו על המתרחש בתעשיית המשחקים במערב. על פי הדוח של NPD, סך המכירות לחודש פברואר הסתכמו בכ-4.38 מיליארד דולר, ירידה של כ-6 אחוזים לעומת פברואר 2021. מתחילת השנה, מחזורי המכירות בארה"ב איבדו כ-4% שהם כ-400 מיליון דולר במכירות. הירידה נרשמה בכל הקטגוריות כאשר הירידה הגדולה ביותר הגיעה מתחום החומרה שנפלה במכירות בכ-27%. מכירות תוספים נפלו בכ-7% ומכירות משחקים ירדו בכ-4%. 

המשחק הנמכר ביותר בחודש פברואר הוא לא אחר מאשר Elden Ring, המשחק שזכה לביקורות מצוינות, כולל ציון עשר עגול מאיתנו, הוא ללא ספק כוכב המכירות של חודש פברואר. זה נתון מדהים בעיקר בהתחשב בכך שהמשחק הושק רק בסוף החודש. כמובן שהיו מכירות מוקדמות אך זה ללא ספק נתון מעולה שמשקף את האהבה של השחקנים אליו. Elden Ring שומר על המקום הראשון גם במכירות משחקים מצטברות מתחילת השנה, ובעצם מצליח להיות המשחק הנמכר ביותר לשנת 2022 נכון לעכשיו. הכוכב הגדול השני של חודש פברואר הוא לא אחר מאשר Horizon Forbidden West, משחק ההמשך המספר את סיפורה של Alloy. כידוע המשחק אקסקלוסיבי לקונסולת PlayStation ומרשים מאוד לראות שהוא הצליח לטפס לצמרת טבלת המכירות. אלמלא Elden Ring כנראה שהמשחק היה כובש את טבלת המכירות. זו לא הפעם הראשונה שזה קורה, המשחק הראשון בסדרה Horizon Zero Dawn יצא כמה ימים לפני The Legend of Zelda: Breath of the Wild שגם העפיל עליו במכירות ובהד תקשורתי. זה כמובן לא הפריע למשחק להצליח לאורך זמן ולהפוך לאחד המשחקים הנמכרים של סוני.

במקום השלישי מצליח להפתיע המשחק Pokemon Legends: Arceus, שהוא גם משחק אקסקלוסיבי לנינטנדו, אך מצליח לעקוף במכירות משחקים אחרים כמו Dying Light 2 ואת Call of Duty Vanguard.

למרות הצניחה הגדולה במכירות חומרה עדיין נרשמו מכירות יפות של קונסולות כאשר ה-Nintendo Switch נמכרה הכי הרבה במונחי יחידות ואילו Sony PlayStation 5 מכרה הכי הרבה בדולרים, זאת כיוון שמחירי ה-PS5 גבוהים יותר משל ה-Switch. מכירת ציוד נלווה ממשיכה לרדת כתוצאה מהקושי במכירת חומרה. הסיבה העיקרית היא החזרה לשגרה וההאטה הכלכלית במשק כולו. המגמה הזו ממשיכה מנובמבר שאז התעשייה החלה להראות ירידה במכירות, אך תעשיית המשחקים עדיין צפויה להמשיך לצמוח בטווח הארוך כאשר מכירות החומרה ידביקו את הפער וההאטה הכלכלית תתייצב.

מה דעתכם על הנתונים? האם ראיתם משהו שהפתיע אתכם? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

אביחי חרמון - כתב תוכן

אביחי חרמון - כתב תוכן

משחק על: PC, VR

לא תנצחו אותי על: סימולטורים

המשחק שהגדיר לי את הילדות: וואלה היה מזמן לא זוכר... תן לחשוב על זה.

כשאני לא משחק אני: מציל את העולם מחייזרים ושדים

מסר לעולם: Hello World

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י