הרשמה

כמו בחלום: צפו בטריילר הראשון ל- Obi Wan Kenobi

אני לא יכול שלא לרשום "שלום שם" פה, נכון?

לאחר שנים של שתיקה, הסדרה שהוכרזה עוד ב- 2019 מקבלת טריילר ראשון

בטריילר הראשון לאחת הסדרות המצופות ביותר של השנה - אובי וואן קנובי ("Obi Wan Kenobi"), נאמרת המילה "סבלנות" בהתעלמות מוחלטת מהעובדה שאחרי טריילר כזה אי אפשר לחכות אפילו שניה אחת עד לצאת הסדרה ב-25 במאי. הסדרה, שלפי הטריילר הקצר בדרך להסתמן כסדרת דגל של שירות הסטרימינג של דיסני, דיסני+ (+Disney), לא עשתה שום רעש מאז שהוכרזה אי שם בשנת 2019 ועד היום, בו החליטה לכבוש את העולם בסערה. עם ציוץ אקסטרה ויראלי של הציטוט המפורסם של הג'דיי שעליו הסדרה - אובי וואן, והטריילר המרהיב שקיבלנו, אי אפשר שלא להסכים שהכוח חזק עם האחד הזה. 

עלילת הסדרה מתרחשת כ-10 שנים אחרי סיום הסרט השלישי בסדרה, או השישי - תלוי איך סופרים, "נקמת הסית'"(Revenge of the Sith), ועוקבת אחרי הג'דיי האהוב אובי וואן קנובי אותו משחק יואן מקגרגור (Ewan McGregor). אמנם בטריילר הוא לא מופיע, אך הבחור השני שמצויין באופן נפרד בתקציר הסדרה הוא היידן כריסטנסן (Hayden Christensen) שחוזר לשחק את אחד מנבלי הקולנוע המוכרים בעולם - דארת' ויידר (Darth Vader). מי שכן מופיעה בטריילר, ואני עומד להתעקש שמדובר בדמות המרכזית בטריילר, הוא הרצועה האגדית Duel of the Fates מהפסקול של The Phantom Menace  שמתנגנת לאורך כמעט כל שתי הדקות ומכניס כל מעריץ שיצפה בטריילר להתקף נוסטלגיה בלתי נשלט.

הזיכיון של מלחמת הכוכבים (Star Wars) נמצא בשנים האחרונות במצב מוזר. אחרי טרילוגיית סרטים שלא ממש עמדה בציפיות, הסדרה האגדית שייצר ג'ורג' לוקאס (George Lucas) זכתה לקצת מהאהבה שהייתה מקבלת לפני שהאחרון מכר את הבעלות עליה לדיסני בזכות הסדרה המנדלוריאן (The Mandalorian). אמנם כבר קיבלנו דמויות מהסרטים בסדרות, ואפילו אחת שקיבלה סדרה מאוד בינונית משלה (The Book of Boba Fett), אך דמות אהובה ומדוברת כמו אובי-וואן עוד לא קיבלה אור זרקורים כמו שנראה שהיא תקבל לפי הטריילר שראינו. בתור מעריץ, אני מתרגש מכל אחת מ-297 המילים שכתבתי פה, ובטוח שאראה את הטריילר בערך אותה כמות פעמים עד שהסדרה תצא כאמור בעוד קצת יותר מחודשיים, ב-25 במאי.

 

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

 

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י