הרשמה

שיר פרידה: דרדוויל וסדרות Marvel עוזבות את Netflix

בנג'ג'ו כפי יכולתכם עד סוף פברואר

אקורד סיום או פתיחה מחודשת?

חממו את הפופקורן, תתרווחו בספות ותתחילו בבינג' כי סדרות הנטפליקס של Marvel יעזבו את ענקית הסטרימינג כבר בסוף החודש הקרוב. ההודעה המפתיעה החלה להופיע למשתמשים על כך שב-28 בפברואר סדרות מארבל שהופקו לנטפליקס, ביניהן דרדוויל (Daredevil), המעניש (The Punisher), המגנים (The Defenders), ג'סיקה ג'ונס (Jessica Jone), לוק קייג' (Luke Cage) ואיירון פיסט (Iron Fist), יעזבו את השירות ולא יהיו זמינות לצפייה.

שיתוף הפעולה של מארבל ונטפליקס התחיל באפריל 2015 עם עלייתה של עונתה הראשונה של דרדוויל והסתיימה בביטול הצורם של כל הסדרות ב-2019, לאחר מספר עונות לא מבוטל ובניית יקום פנימי שחלק דמיות, עלילות ונבלים בין הסדרות. על אף שעברו שנים מביטול הסדרות, הקהל האוהב של הסדרות נלחם להחזרתן אך ללא הועיל. עם זאת, חלק מהדמויות זכו לסגירת מעגל, או שמא פתיחתו במקומות מפתיעים במיוחד. סדרות מארבל של נטפליקס הכירו לנו עולם אפל יותר, שפנה לקהל בוגר ולא היה מוגבל לדירוג PG13 שאנחנו מכירים מסרטי היקום הקולנועי של מארבל. ובנוסף, קיבלנו סצנות אייקוניות וצילומי קרבות במסדרונות שלא יביישו אף סרט אקשן בשנים האחרונות ואפילו יתעלו עליהם.

כרגע עדיין לא נמצא בית חדש ליקום הטלוויזיוני של מארבל, וייתכן שבעקבות התפתחתויות חדשות יימצאו את עצמם דווקא אצל המתחרה Disney+ שהיא בעלת הזכויות לדמויות ולסיפורים. גם אם כן, ייתכן שהסדרות יכנסו לענף משני של דיסני+ בשם Star שפונה לקהל מבוגר יותר. מאידך, העלייה המצופה של Moon Knight בסוף מרץ אמורה להכניס את הטון האפל והבוגר לסדרות מארבל שהופקו תחת Disney+ כך שייתכן שסדרות המגנים לא יוגלו לענף סטרימינג נידח.

אם עדיין לא צפיתם בסדרות מארבל בנטפליקס, או לחלופין, השנה האחרונה גרמה לכם לפתח עניין מחודש בהן- אני יותר מממליצה לצפות בהן עד לתאריך היעד הקרב. רובן מצוינות, וגם אלו שלוקות בחסר עדיין מהוות אסקפיזם מהנה שעולה ברובו על התכנים שקיבלנו מ-Disney+ עד כה. גם קאסט השחקנים של היקום הטלוויזיוני הרחב: צ'ארלי קוקס (Charlie Cox), ג'ון ברנטל (Jon Brenthal), וינסנט ד'אונפריו (Vincent Donforio), רוזריו דוסון (Roserio Dawson) ואחרים בהחלט מגלמים את הדמויות האייקוניות ברמה גבוה ולדיסני יהיה קשה למצוא מחליפים ראויים להם. מה אתם חושבים על ההודעה? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

שיר כהן - כתבת תוכן

שיר כהן - כתבת תוכן

משחקת על: PS4

בחיים לא תנצחו אותי ב: Icy Tower

המשחק שהגדיר לי את הילדות: ג'אז הארנב

כשאני לא משחקת אני: סטודנטית עייפה

מסר לעולם: עדיף כישלון מפואר מחלומות במגירה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    00:33 20.02.2022 | ניר ניר (אורח)

    לא כנראה, בטוח. הם יגיעו לדיסני בקיץ הקרוב.

  2. 2

       | פורסם ע"י