הרשמה

"שמחת בית השואב" - מבט אל המשחקים הגדולים של חודש מרץ

קירבי קירבי קירבי, תקלטו את השם - ועוד משחקים שמגיעים אלינו בחודש הקרוב בסיכום החודשי של שמואל!

נינטנדו ממשיכה להפציץ עם קירבי ואסטרטגיה, לוחם הצללים חוזר אלינו לסיבוב שלישי, טוקיו הופכת לקריפית ושחקני הפלייסטיישן מחממים מנועים

טוב תקשיבו, אני בכיף יכול לחרטט אתכם כאן שהייתה לי המון עבודה ולהמציא תירוצים על עומס וביקורות שאני מכין לכם (אני באמת מכין לכם ביקורות) - באמת, שלל תירוצים יש לי. בפועל, הכתבה הזאת מגיעה היום אחרי שעבדתי עליה לילה שלם, נטו כי לא הפסקתי לשחק Elden Ring. עכשיו כשסיימנו עם פרץ הכנות הזה: משחקי מרץ! פברואר היה אחד החודשים הכי טובים בגיימינג בכמה שנים האחרונות כשקיבלנו משחקים מדהימים כמו Sifu, Horizon Forbidden West וכמובן איך אפשר שלא להזכיר את Dynasty Warriors 9: Empires. אם חשבתם שחודש מרץ הולך להיות רגוע יותר, אז אין לי מספיק אוויר כדי לצחוק על הטענה הזאת. בואו נצא לדרך ואראה לכם עד כמה חודש מרץ הולך להיות מפוצץ במשחקים מדהימים.

Shadow Warrior 3 - PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X|S, PC

נתחיל עם משחק שאני מאוד מתרגש ממנו: סדרת משחקי Shadow Warrior המחודשים היא ללא ספק אחד מהיהלומים הנסתרים של עולם משחקי היריות מגוף ראשון, כשהמשחק יושב בצורה יפה בקטגוריית "משחק שאף אחד לא מדבר עליו, אבל מי ששיחק בו לא מפסיק לדבר עליו". המשחק משלב הומור שחור ובועט עם משחקיות מהירה שלא תבייש את Doom Eternal, עיצוב שלבים מעניין וכיפי, נשקים מגניבים ויכולות נהדרות. המשחק השלישי מעלה עוד יותר את הגרפיקה והאלימות ונותן לנו משחק שאם אהבתם את Doom Eternal ואת ה-Boomer Shooters של שנות ה-90, אתם פשוט חייבים לנסות.

המשחק צפוי לצאת ב-1 במרץ.

Babylon's Fall - PS4, PS5, PC

אני אגיד לכם את האמת, כמעט ולא הכנסתי את המשחק הזה לרשימה. המשחק שהתקבל בקול תרועה רמה על ידי המעריצים כשיתוף הפעולה האגדי שרצינו בין Square Enix ל-Platinum Games לא הפסיק להדאיג אותנו מאז הטיזר הראשוני עד שגילינו את האמת המרה: החברות החליטו ש-Babylon's Fall הולך להיות משחק Live Service, צירוף המילים השנוא עליי בגיימינג. המשחק יאפשר לכם לשחק עם חבריכם, לאסוף Loot ולהילחם ביצורים השונים של העולם של המשחק. אני מצטער, אבל ההייפ שלי למשחק הזה כבר לא קיים ואני רק מקווה שאני אטעה בתחושה שלי שהוא הולך להיות לא מוצלח.

המשחק צפוי לצאת ב-3 במרץ.

Gran Turismo 7 - PS4, PS5

סימולטור הנהיגה המאוד יפני של סוני חוזר אלינו עם המשחק השמיני בסדרה המרכזית (אם מחשיבים את Gran Turismo Sports) וה-16 בסך הכל. המשחק החדש צפוי להביא לנו את הטוב שמכל העולמות של משחקי Gran Turismo: בין אם מדובר במצבי ה-Arcade של המשחקים הראשונים בסדרה, שינויים דינאמיים בזמן ובמזג האוויר שהגיעו אלינו ב-GT5 ואפילו את ה-Brand Central שהיה ב-GT Sports. הסדרה אולי טיפה חוסה בצילה של סדרת Forza Horizon, אבל שלא תטעו: מדובר בסדרת משחקים עם היסטוריה עשירה ועדת מעריצים גדולה שרק מחכה לראות ולשמוע איך המשחק החדש בסדרה. ובואו נגיד שאתם לא תצטרכו לחכות עוד הרבה.

המשחק צפוי לצאת ב-4 במרץ.

Triangle Strategy - Nintendo Switch

למקרה שלא קראתם את הביקורות שלי ל-Fire Emblem: Three Houses, XCOM 2 ו-Dark Deity: אני מאוד אוהב משחקי טקטיקה/תפקידים. למקרה שלא קראתם את הביקורת שלי ל-Octopath Traveler, אני גם מאוד אוהב את הסגנון האמנותי של המשחק הזה. עכשיו אני מקבל את הטוב משני העולמות הללו עם Triangle Strategy, משחק התפקידים/טקטיקה החדש של Square Enix שיספר את הסיפור של סראנואה ושלושת הממלכות שרבות על השליטה ביבשת דלת המשאבים של נורזליה. המשחק ישלב אלמנטים חזקים של בניית סיפור ובחירות שונות בסיפור, כשבין הקרבות השונים נצטרך גם לבחור צדדים במלחמה ולשכנע אנשים בדעות שלנו כדי להוביל את הסיפור למקום שנרצה להגיע אליו. הסיפור נראה גרנדיוזי, ה-2D-HD עדיין נראה מהמם והמוזיקה? וואו. בואו נקווה שהמשחק המלא יהיה מרגש באותה המידה.

המשחק צפוי לצאת ב-4 במרץ.

Chocobo GP - Nintendo Switch

פיינל פנטסי קארט! Chocobo GP הוא אולי עוד כפיל של Mario Kart אבל אי אפשר לומר שהוא לא נראה מקסים: הדמויות השונות נראות נהדר, השילוב של הקסמים השונים בזמן המרוץ נראה כיפי ומגניב ודמויות מכל סדרת המשחקים יגיעו להתחרות במרוצים השונים של המשחק. למשחק יהיה גם מצב סיפור ואונליין עם אפשרות ליצירת טורניר אונליין של עד 64 שחקנים. אגב, מבחינת Square Enix מדובר במשחק ההמשך של Chocobo Racing מ-1999 שזה ממש נחמד לראות שיש הכרה למשחק הקארטינג החמוד מה-PS1.

המשחק צפוי לצאת ב-10 במרץ.

WWE 2K22 - PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X|S, PC

אחרי מנוחה של שנה, משחק הספורט הבידורי של 2K ו-WWE חוזר אלינו עם 2K22. זה לא סוד גדול במיוחד ש-2K20 היה כישלון (כישלון מצחיק, אבל כישלון), אז 2K לקחו את הזמן ועבדו על מנוע גרפי ופיזיקלי משופר, שינויים למכניקת הקרב של WWE 2K שתשים דגש על קומבואים ומשחק מהיר ואפילו החזירה את מצב ה-GM: מצב המשחק שישים אתכם בנעליים של מנהלי RAW או Smackdown ויאפשר לכם לנהל יריבויות, לסדר קרבות ולעקוב אחרי הסופרסטארים שלכם במהלך התוכניות השבועיות וה-Premium Live Events כמו Summerslam, Survivor Series וכמובן Wrestlemania. אם קראתם את כל הפסקה הזו ואתם תוהים למה לא השתמשתי במילים "מתאבקים", "היאבקות" או "PPV" (קיצור של Pay Per View). מוזמנים לדבר על זה עם WWE.

המשחק צפוי לצאת ב-11 במרץ.

Grand Theft Auto V - PS5, Xbox Series X|S

ועכשיו למשחק חדש ולא מוכר שעומד לצאת לקונסולות הדור הבא. כמה מרגש! לפי המידע שברשותי, Grand Theft Auto V הוא המשחק החמישי בסדרת משחקי Grand Theft Auto הלא מוכרת ויהיה משחק עולם פתוח שיספר את הסיפור של שלושה פושעים שדרכיהם מצטלבות. משיחות עם האנשים הבודדים שמכירים את המותג, זה נראה שהמשחק ייתן לנו Sandbox של ממש בו נוכל לעשות מה שנרצה: בין אם לירות בשוטרים או בפושעים אחרים, לבצע משימות כדי להתקדם בסיפור, לנהוג בשלל כלי רכב, שיט וטיס ואפילו להשתתף במירוצים שונים. המשחק אפילו מגיע עם מוד אונליין שנקרא "GTA Online". כיאה למשחק שמפותח לדור הבא, אנחנו נקבל יכולות גרפיות חדשות, מוד 60 פריימים לשנייה, אפשרויות Ray Tracing ועוד. כמה מרגש זה לקבל משחקים שלא שמעתי עליהם מעולם - איזה כיף!

המשחק צפוי לצאת ב-15 במרץ.

Tunic - Xbox One, Xbox Series X|S, PC

וממשחק לא מוכר בכלל למשחק שדווקא שמענו עליו פעם: Tunic הוא משחק הרפתקאות בסגנון של משחקי זלדה הישנים, בו נשחק שועל חמוד שחוקר את העולם שהוא נמצא בו. בדומה למשחקי זלדה, גם כאן השועל שלנו יעבור במבוכים שונים, ימצא נשקים חדשים שיעזרו לו להתקדם במשחק ולהגיע למקומות חדשים וכמובן שנוכל למצוא סודות מעניינים שיעזרו לנו להתחזק. הדבר הכי מגניב בעיניי במשחק הזה הוא העובדה שהוא פותח על ידי בן אדם אחד: אנדרו שולדיס (Andrew Shouldice), מפתח ב-Silverback הקנדית שהחליט להתפטר מעבודתו כדי לעבוד על המשחק במשרה מלאה. בואו נקווה שזה ישתלם לו עם משחק שמשחק טוב כמו שהוא נראה בטריילרים.

המשחק צפוי לצאת ב-16 במרץ.

The Settlers - PC

תכינו את היתדות ותתחילו לעבוד את האדמה כי המתיישבים חוזרים לסיבוב נוסף בחסות Ubisoft! כפי שדיווחנו לכם כאן באתר, סדרת משחקי האסטרטגיה שהתחילה בשנת 1993 חוזרת למחשבים שלכם עם גרפיקה מחודשת בעזרת מנוע ה-Snowdrop של Ubisoft ותתן לנו ריבוט של המשחק עם שבטים חדשים שנוכל לשחק איתם, עם שינוי למנגנון המשחק בכדי להפוך אותו לנגיש יותר לשחקנים חדשים לסדרה. אתם שיחקתם ב-The Settlers המקורי? האם Ubisoft תעשה צדק עם המותג? בואו נחכה ונראה.

המשחק צפוי לצאת ב-17 במרץ.

Stranger of Paradise: Final Fantasy Origin - PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X|S, PC

אם אתם מגיעים לסוף החודש הזה וחושבים לעצמכם: "וואו, Elden Ring היה כיף - מעניין איך יהיה לשחק במשחק Souls בעולם של Final Fantasy" - אז אתם לא צריכים לתהות יותר, כי Stranger of Paradise: Final Fantasy Origin מגיע אלינו החודש. משחק האקשן החדש יספר את סיפור המקור של משחק ה-Final Fantasy הראשון בזווית שונה - הן מבחינת הדמויות שנשחק איתן והן מבחינת המשחקיות שעוזבת את עולם ה-JRPG בתורות המוכר של המשחק הראשון לטובת משחקיות אקשן שדומה לזו של משחקי SoulsBorneRing. מהדמו הקצר ששיחקתי בהחלט ניתן לראות שלמשחק יש פוטנציאל להיות משחק אקשן מעניין ולשפוך קצת אור על האירועים והעולם של לפני המשחק שהתחיל את אחת מסדרות המשחקים הכי גדולות בגיימינג. רק שיעשו משהו עם הדיבוב והדיאלוגים הקרינג'יים.

המשחק צפוי לצאת ב-18 במרץ.

Ghostwire: Tokyo - PS5, PC

לפני שאני אתחיל לדבר על המשחק: כן כן, אתם לא טועים - Ghostwire: Tokyo עדיין לא הוכרז על ה-PS4 וכרגע מדובר במשחק Next-Gen בלבד. זה מפתיע, מעציב ומשמח בו-זמנית (אפשר לראות עליי שאני לא יודע איך להרגיש לגבי זה?). בכל מקרה, עד שהוא נדחה ל-2022, Ghostwire: Tokyo היה אחד המשחקים שהכי חיכינו להם ב-2021 ובצדק: מדובר במשחק אקשן/הרפתקה מגוף ראשון כשמיסתורין והעל-טבעי הם המוטיב החזק של המשחק הזה: כמעט כל אזרחי טוקיו נעלמים בבת אחת, כשבמקומן מגיעות רוחות שמסתובבות בעיר וזורעות כאוס שהגיבור שלנו, אקיטו, צריך לסדר יחד עם הרוח שהשתלטה עליו. המשחק נראה מהמם, מטריד ומגניב בו-זמנית, אז יהיה נחמד לראות האם העולם המעניין של Ghostwire מתרגם גם למשחק גוף ראשון כיפי.

המשחק צפוי לצאת ב-25 במרץ.

Tiny Tina's Wonderlands - PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X|S, PC

משיגעון אחד לשיגעון אחר: אחת הכוכבות שאני בטוח שהמפתחים של Borderlands בנו על זה שהיא תהייה כוכבת היא Tiny Tina ועכשיו אנחנו סוף-סוף מקבלים את משחק ההרפתקה/אקשן שהכוכבת המרכזית שלו היא המשוגעת חובבת הפיצוצים האהובה עלינו. המשחק הוא בפועל משחק המשך ל-Tiny Tina's Assault on Dragon Keep, חבילת ה-DLC של Borderlands 2, כשנוכל ליצור דמות משלנו ולהתחיל לשחק במשחק מבוכים ודרקונים משוגע כש-Tiny Tina היא ה-DM שלנו. נוכל לשלב בין סקילים שונים ולמצוא נשקים מיוחדים שיעזרו לנו לשרוד בעולם המשוגע והקטלני של Tiny Tina's Wonderlands. פייר? נראה מעניין וכיף, במיוחד כשאפשר לשחק עם עוד שלושה חברים.

המשחק צפוי לצאת ב-25 במרץ.

Kirby and the Forgotten Land - Nintendo Switch

באמת חשבתם שאני הולך לסיים עם משחק אחר? משחקי קירבי תמיד היו ידועים בשני מאפיינים מרכזיים: מדובר במשחקים קלים ומשחקים כיפיים לאללה. זה לא נראה ש-Kirby and the Forgotten Land הולך לתת לנו חוויה שונה מהרגיל, כשהמשחק החדש נראה פשוט נהדר מהטריילרים האחרונים שיצאו לו. העולם של Kirby and the Forgotten Land נראה צבעוני, כיפי ובעיקר מזמין שזה כל מה שאני רוצה ממשחק וידאו. המשחק החדש בסדרה גם הולך להציג לנו חידושים מעניינים לפורמט כמו היכולת לשדרג את יכולות ההעתקה של קירבי וכמובן את יכולת ה-Mouthful Mode של קירבי שמאפשרת לו לשאוב חפצים ענקיים כמו מכוניות ומכונות פחיות ולעשות בהם שימוש. בתכל'ס, מדובר באחד המשחקים הכי מעניינים שאנחנו צפויים לקבל השנה ואני לא יכול לחכות ולשחק בו בעצמי.

המשחק צפוי לצאת ב-25 במרץ.

כמו תמיד, הנה עוד כמה משחקים שיוצאים החודש שיהיה נחמד להזכיר:

  • המשחק ELEX 2 הגיע אלינו היום, ה-1 במרץ.
  • משחק הלחימה Persona 4 Arena Ultimax מגיע ל-Switch, ה-PS4 וה-PC ב-17 במרץ.
  • המשחק הבא בסדרת סיבירייה, Syberia: The World Before מגיע למחשב האישי ב-18 במרץ.
  • Rune Factory 5 מגיע ל-Switch ב-22 במרץ (עוד סדרה שנהייתה לא רלוונטית אחרי Stardew Valley).
  • Crusader Kings III מגיע לקונסולות הדור הבא ב-29 במרץ.
  • גרסת הבמאי של Death Stranding שיצאה על ה-PS5 מגיעה למחשב האישי ב-30 במרץ.

זהו! את הסיכום החודשי הבא אני מבטיח לעשות בצורה נורמלית ולא בלחץ מאסיבי ב-1 בלילה. מה אתם חשבתם על משחק החודש? פספסתי איזה משחק שמעניין אתכם? אשמח לשמוע אתכם בתגובות כאן למטה! נתראה באפריל!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

שמואל מקונן - עורך ראשי

שמואל מקונן - עורך ראשי

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י