הרשמה

כל מה שידוע לנו כרגע על משחקי הפוקימון החדשים, Pokemon Scarlet ו-Pokemon Violet!

מה עוד ידוע לנו לגבי המשחקים החדשים של חברת הפוקימונים ו-Game Freak?

״הסדרה הולכת לקחת את הצעד האבולוציוני הבא, כשהיא תאפשר לשחקנים לחקור בחופשיות עולם פתוח עשיר ומגוון״

מאז ההכרזה על משחקי הפוקימון החדשים, Pokemon Scarlet ו-Pokemon Violet, קיבלנו עוד כל מיני תמונות ופיסות מידע לגבי המשחקים דרך האתר הרשמי של חברת הפוקימונים שנפתח למשחקי דור 9. נתחיל מהפרטים על המשחקיות: המשחקים החדשים הולכים להיות משחקי עולם פתוח כשחברת הפוקימונים כתבה באתר כי הסדרה הולכת לקחת את ״הצעד האבולוציוני הבא, כשהיא תאפשר לשחקנים לחקור בחופשיות עולם פתוח עשיר ומגוון״.

העולם הפתוח שכבר ראינו בטריילר שיצא למשחק הוצג בתמונות השונות שעלו לאתר ולפי הכיתוב בו גם הערים הולכות להשתלב בעולם הפתוח: ״הערים השונות ישתלבו עם הטבע הפראי באופן טבעי וללא גבולות״. לא יודע בתכל׳ס מה זה אומר, כי גם במשחקי הפוקימון האחרונים כמעט כל הערים השונות היו מחוברות ל-Routes עם פוקימונים. אני מקווה שזה אומר שלא נצטרך לעבור במקומות מסוימים כדי להגיע לערים מסוימות ונוכל להגיע לכל עיר איך שנרצה ומתי שנרצה.

האתר גם רמז לנו על הדרכים בהם נוכל לעבור בעולם כשהאתר מציין את ״היערות, הרחובות, הימים והשמיים״ כאפשרויות לראות פוקימונים שונים. יכול להיות שזה פשוט עניין של המקומות בהם תוכלו למצוא פוקימונים, אבל אם המשחק ייקח כמה אלמנטים מ-Legends Arceus, אנחנו צפויים לקבל אפשרויות תזוזה מגוונות גם ב-Pokemon Scarlet ו-Pokemon Violet. כמובן, בסוף הטריילר קיבלנו הצצה למראה של הפוקימונים ההתחלתיים החדשים ועכשיו אנחנו יודעים את השמות שלהם.

ספריגאטיטו (Sprigatito) חתול העשב, פואקוקו (Fuecoco) תנין האש וקוואקסלי (Quaxly) ברווז המים הם הפוקימונים ההתחלתיים החדשים שלנו ומהשמות לבד אתם יכולים להבין שהמחוז החדש כנראה ייקח השראה מספרד. כרגיל, הפוקימונים ההתחלתיים הם מסוג אחד (עשב, אש ומים בהתאמה) והיכולות שלהם הן Overgrow, Blaze ו-Torrent בהתאמה. נצטרך לחכות ולראות האם הם ישאירו את ספריגאטיטו חתול או שיחליטו להיות Game Freak ולהעמיד אותו על שניים מאיזושהי סיבה לא ברורה. אני עדיין הולך על הברווז, כן? בנוסף, שחקנים שיבחרו במשחקים השונים יתחילו עם ביגוד בצבע שונה, בהתאם למשחק שהם בחרו (סגול עבור Violet, אדום עבור Scarlet).

אלה הפרטים המרכזיים שידועים לנו על המשחק, אם אתם רוצים לקרוא על ההכרזה עצמה, אתם מוזמנים ללכת לכתבה הקודמת שלנו בנושא כאן בקישור.

מה אתם חושבים על המשחק? מתרגשים לקראת המשחק הבא של פוקימון? שתפו אותנו!

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    23:11 27.02.2022 | מסע נוסטלגי ביוטיוב מסע נוסטלגי ביוטיוב (אורח)

    בסוף נגלה שארכיוס היה סוג של ספין אוף מוקדם ליכולות של המשחק של הדור התשיעי
    ואם כן אני אמרתי ראשון ! תחשבו על עולם פתוח של ארכיוס איכות של סורד ושיילד שתשתפר עם השנים=אחלה משחק
    ואגב מה עבר להם בראש כשההתחלתי מים הוא ברווז כשכבר יש פוקימון כזה שהוא אחלה וקוראים לו Ducklett ?

  2. 2

       | פורסם ע"י