הרשמה

אל המצולות: נטפליקס עובדת על סרט ביקום של Bioschock

אחרי שנים של שקט, העתיד שוב נראה ורוד עבור מעריצי Bioshock

Would You Kindly?

אחרי שנים של ספוקלציות בנושא, סוף סוף זה קורה! נטפליקס אישרה אתמול כי היא עובדת על אדפטציה קולנועית ליקום של משחקי Bioshock. לפי הדיווחים הסרט יחזיר אותנו אל Rapture, הדיסטופיה התת ימית בה התרחשה עלילת שני המשחקים הראשונים בסדרה. נטפליקס הודיעה היום על שיתוף הפעולה עם 2K ו-Take Two, בעלות הזכויות על הזיכיון דרך חשבון הטוויטר Netflix Geeked ובחרה לעשות זאת עם אחד הציטוטים המפורסמים של אנדרו ריאן (Andrew Ryan), אחת הדמויות המרכזיות מהמשחק הראשון וזה שלמעשה בנה את Rapture.

לפי דיווחים של ה-Hollywood Reporter כרגע עדיין לא הועסקו תסריטאים או בימאים לצוות ההפקה, למרות שהרעיון קיים אצל נטפליקס בערך שנה. לפחות ברגע זה, טרם קיבלנו מידע נוסף על הפרויקט המסקרן הזה, אך אם לשפוט לפי הציטוטים והתמונה של דמות ה-Big Daddy שלקוחה ישירות מעטיפת המשחק הראשון בסדרה נראה שאנחנו צפויים כאמור לחזור לעיר התת ימית. למרות זאת, חשוב להגיד שהכל בגדר ספקולציות כרגע ולא מן הנמנע שנקבל קישור מסוים גם ל-Columbia, העיר שמרחפת לה בשמיים מהמשחק השלישי בסדרה, Bioshock Infinite. במילים אחרות, יש לנטפליקס מספיק חומר לעבוד איתו. מה שבטוח, אפשר לצפות לאדם, מגדלור ועיר. בכל זאת, קבועים ומשתנים...

Bioshock היא אחת מסדרות המשחקים המוערכות ביותר של דור הקונסולות השביעי (השם המקובל לתקופת ה-Xbox 360 וה-Playstation 3). כל אחד משלושת משחקי הסדרה גרף שבחים מקיר לקיר. אחרי דממה ארוכה קיומו של משחק רביעי בסדרה נחשפה לא מזמן ולשמחתנו הרבה 2K ו-Take Two לא ויתרו על המותג הנפלא הזה. כרגע לפחות נראה כי יש לנו להרבה מה לצפות ביקום של Bioshock.

מה איתכם? מתרגשים בעקבות ההכרזה? האם שיחקתם ב-Bioshock? אם התשובה היא לא ואתם מסוג הגיימרים שאוהבים קמפיין איכותי לשחקן יחיד עם משחקיות מעולה, אווירה קריפית ועלילה ברמה של סרט קולנוע או סדרת טלוויזיה נפלאה אני ממליץ לכם לשים מיד את הידיים שלכם על הטרילוגיה המקורית , שאפילו קיים לה Remaster!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    18:17 17.02.2022 | גיא גיא (אורח)

    מחכה לזה!

  2. 2

       | פורסם ע"י