הרשמה

האם Mortal Kombat 12 נחשף בטעות בידי מפיק ב-NetherRealm?

עדיין לא ברור האם מדובר בטעות תמימה או בכוונה תחילה

האנזו הסאשי לא היה סולח על רשלנות כזו

אם נסתכל על רשימת הדברים שכל אישיות בתעשיית הגיימינג צריכה לדעת, במקום גבוה יחסית בצמרת נמצאת העובדה שפשוט אי אפשר לסמוך על המזל ולהשאיר לגיימרים רמזים שאתה לא רוצה שימצאו. ייתכן שג'ונתן אנדרסן (Jonathan Andersen), אחד המפיקים ב-NetherRealm Studios, המפתחת של משחקי Mortal Kombat, למד זאת על בשרו בימים האחרונים. או אולי בכלל עשה זאת במכוון? אנדרסן בסך הכל פרסם תמונה של שולחן העבודה שלו עם פריטי אספנות שקשורים לסדרה הוותיקה בחשבון הטוויטר שלו אך שכח לסגור קובץ מאד ספציפי שהופיע על מסך המחשב. גיימרים חדי עין הצליחו לראות ששם הקובץ החלקי הוא "MK12_Mast" אזכור ברור למשחק הבא בסדרה וה-12 במספר בה. אם לא די בכך, על המסך השני נראו תכתובות מייל עם המשפט "המעריצים שלנו סורקים את האינטרנט בעקביות". רמז נוסף שמצביע על כך שאולי לא מדובר בטעות תמימה אחרי הכל.

אד בון (Ed Boon), האישיות הכי בכירה ב-NetherRealm והמוח מאחורי סדרת המכות האגדית ידוע בחיבה שלו להתגרות במעריצים עם רמזים מוסתרים לגבי הכרזות חדשות על משחקים בסדרה. אומנם בעבר בון עשה את זה באופן קצת ברור יותר משם קובץ מפוקסל בתמונה אבל בהתחשב במקרי עבר אנחנו לא נופתע אם כל פרט בתמונה הזו הוא מחושב. למקרה שתהיתם, כמובן שהתמונה הוסרה לאחר מספר שעות מחשבון הטוויטר של אנדרסן. אם תגדילו את המסך ותסתכלו ממש ממש טוב על מה שמודגש באדום, אולי תצליחו להבין על מה מדובר.

במישור הפיננסי, אין ספק שהדבר ההגיוני ביותר כרגע עבור NetherRealm הוא לעבוד על Mortal Kombat 12. המשחק הקודם שיצא ב-2018 מכר עד כה כ-12 מיליון עותקים ונחשב לאחד מהמשחקים הטובים בסדרה, נתונים מרשימים מאוד למשחק מכות שמיועד למבוגרים בלבד (או לילדים שאמא שלהם ממש לא יודעת מה סאב זירו וג'וני קייג' יכולים לעשות). בנוסף, לפני כמה ימים אושר שסרט ההמשך לריבוט של סדרת הסרטים שיצא בשנה שעברה קיבל אור ירוק ונמצא בפיתוח. נראה שהמעריצים כבר מוכנים למשחק הבא בסדרה ול-Fatalities היצירתיים שיביא איתו. בקשר לשאלה איך מתעלים על אילו של ג'וני קייג' מהמשחק הקודם? נותר רק לקוות.

אם עדיין לא יצא לכם לשחק ב-Mortal Kombat 11 אפשר לעשות את זה די בקלות אם יש לכם מנוי לשירות ה-PlayStation Now או ה-Xbox Game Pass. אוהבים את Mortal Kombat? מחכים כמונו לראות לאילו כיוונים ייקח אותנו המשחק הבא בסדרה? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י