הרשמה

זאת לא בדיחה: Bruno Mars ו-Anderson .Paak בדרך ל-Fortnite

ברונו מארס בדרכו לתפוס - Grenade, הפעם בפורטנייט

רצף הסלבריטאים שמשתתפים במשחק ממשיך

ברונו מארס (Bruno Mars) התחיל את הקריירה שלו בכך ששיתף את העולם ברצון שלו להיות מיליארדר, 12 שנה אחרי הוא מגיע לפורטנייט (Fortnite).כן כן, גם אם הייתי חושב על כתבת בדיחה לאחד באפריל כנראה שלא הייתי מצליח לחשוב על דבר הזוי שכזה, גם אחרי שאריאנה גראנדה (Ariana Grande) וטראוויס סקוט (Travis Scott) כבר הופיעו במשחק הפופולארי. ברונו מארס לא יגיע לבד, ויצטרף אליו בן זוגו להופעות ולשירים בשנים האחרונות - אנדרסון .פק (Anderson .Paak).

את חבילת הסקינים של הצמד המוכשר יהיה ניתן לקנות בחנות החל מה-10 בפברואר, או להרוויח אותם בטורניר על שמם של הצמד- Silk Sonic, שיתחיל כבר ב-7 לחודש. כל דמות תגיע עם שלושה סקינים מיוחדים ונשק בהתאם. מארס יקבל מיקרופון עם מעמד מוזהב בשם "Sound Scepter Pickaxe" ופק יקבל תופים שישמשו כפטיש בשם "Boom Bap Pickaxe". אגב, אחד הסקינים של ברונו מארס מושפע מאוד מאחד הקליפים היותר מוכרים שלו לשיר "Treasure". לצערי, את מסכות הקוף האייקוניות מהקליפ של "The Lazy Song" לא יהיה ניתן למצוא בחבילה. כנראה מישהו שם באמת היה עצלן מידי.

הפופולאריות של פורטנייט לא דועכת, וכך גם מוניטין הבחירות שלהם לדמויות להוסיף למשחק. אני לא יכול לחשוב כמה אמנים ודמויות הכירו ילדים מסביב לעולם בפעם הראשונה כי הופיעו בפורטנייט, ולמען האמת אני גם לא רוצה לחשוב. מה שכן אני רוצה, זה לדעת מי לדעתכם הבאים בתור להצטרף למשחק? ומה אני צריך לעשות כדי שגם צביקה פיק יופיע שם? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י