הרשמה

נבדקת האפשרות ש-Battlefield 2042 יעבור למודל חינמי

הלחץ על המפתחת גובר מיום ליום

צעד הגיוני או מעשה נואש?

אי אפשר להתעלם מהעובדה ש-Battlefield 2042 הוא אחת מההשקות המאכזבות ביותר של השנים האחרונות. אפשר לדבר ולחשוב רבות על מה הן הסיבות שגרמו לכך והאם ההשקה הנוראית והמצב הטכני הגרוע שהמשחק נמצא בו הם תוצאה של פיתוח בתקופת קורונה או לחץ ודחיפה מצד EA להשיק את המשחק. ככה או ככה, המצב של המשחק לא כל כך טוב בלשון המעטה ומספרי השחקנים שלו מדלדלים מיום ליום. סימנים ראשונים לירידה בכמות השחקנים ראינו כבר לפני חודש לצד התגובה של EA שנתנה הנחה של 33% לרכישת המשחק. למרות זאת מספרי השחקנים ממשיכים לרדת באופן קבוע ועכשיו אנחנו שומעים על אופציה לשינוי של המודל העיסקי עבור המשחק.

על פי דיווחים חדשים שמגיעים מטום הנדררסון (Tom Henderson), המפיצה מתעניינת באופציה של שינוי המודל העיסקי ממשחק בתשלום מלא של 60$ למשחק שיהיה Free-to-Play. נכון לעכשיו לא ידוע הרבה על השיקולים של תאגיד המשחקים אך אחת מהאופציות היא שרק חלק מהמשחק יהיה חינמי בעוד שאר החלקים ידרשו תשלום. על פי מודל זה EA מקווה ששחקנים ינסו את החלק החינמי, יאהבו את מכאניקות המשחק ויסכימו לשלם את המחיר עבור גישה לשאר החלקים. הנדרסון מציין שבראשון לפברואר תתקיים שיחה של EA עם המשקיעים ובעלי השליטה וסביר להניח שכחלק מהשיחה היא תדבר על הביצועים הכלכליים של Battlefield 2042 והאם מתוכנן לו מודל עיסקי חדש. הרעיון של Free-to-Play אינו תלוש מהמציאות שכן ל-Battlefield 2042 אין מנוי Premium כמו משחקי עבר והמפתחת מקווה להכניס ממנו כסף בעתיד באמצעות פרטים קוסמטיים ו-Season Pass, מודל עיסקי שכבר עובד נהדר עם משחקי Free-to-Play רבים אחרים.

לצד הדיווחים האלה, DICE ממשיכים לעבוד על עידכונים למשחק כשבשבוע שעבר שוחרר עידכון עם תיקוני באגים ובמהלך פברואר יגיע עידכון גדול עם שינויים ותיקונים רבים למשחק.
מה דעתכם בנושא? האם צריך מודל עיסקי חדש ל-Battlefield 2042? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC, PS5, Xbox Series S

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י