הרשמה

צפו בטריילר הראשון ל-Moon Knight, הסדרה הבאה של מארוול

ב-30 במרץ בואו להכיר את הגיבור החדש שלכם

אמ;לק: הפרעות אישיות, אלים מצריים ואוסקר אייזק אחד.

תראו, אני לא הולכת לנסות להיות אובייקטיבית כאן: זאת כנראה התוכנית הכי מצופה שלי לשנת 2022 (ויש לה הרבה מתחרות מצוינות). אחרי טיזר קטן ביום Disney+, וטיזר לטריילר לפני מספר ימים, אתמול (18.1.22) קיבלנו סוף סוף את הטריילר הנכסף שחושף את מון נייט, אחד הגיבורים המעניינים ביותר שמגיעים ליקום הקולנועי של מארוול. הטריילר שודר הלילה בסיבוב הפלייאוף של הסופרבול (הראמס ניצחו למעוניינים) וללא ספק השאיר אותנו עם הרבה סימני שאלה.

מון נייט (Moon Knight) היא דמות של אנטי גיבור בקומיקס מארול, כאשר האלטר אגו שלו מארק ספקטר (Mark Spector) סובל מהפרעת זהות דיסוטציאטיבית ואת גופו חולקות שתי אישיויות נוספות: סטיבן גרנט (Steven Grant), וג'ייק לוקלי (Jake Lockley). אבל הפרעות נפשיות הן לא הדבר היחיד שרודף את ספקטר, וכפי שניתן לראות מהטריילר הוא חווה חיזיונות שגורמות לנו (ולחלק מדמויות מארוול) לתהות האם זה הכל בראש שלו או שמא זאת המציאות.

בנוסף לטריילר קיבלנו גם פוסטר ראשון רשמי שחושף את תאריך ההשקה של הסדרה ברשת הסטרימינג דיסני+ : ה-30 במרץ 2022, וייתכן שהיינו מקבלים את הסדרה מוקדם יותר אילולא הדחייה של כל סרטי מארוול שצפויים לצאת השנה. לסדרה צפויים שישה פרקים בני 40-50 דק' כל אחד, כך שהסדרה תסתיים בסמוך לעליית ד"ר סטריינג' בממדי הטירוף (Dr. Strange in the Multiverse of Madness). מי יודע, אולי מון נייט יצוץ גם שם. את מארק ספקטר יגלם אוסקר אייזק (Oscar Isaac), אליו יצטרף אית'ן הוק (Ethan Hawke) בתפקיד מסתורי, ג'ספר אולייל (Gaspard Ulliel) ומיי קלמווי (May Calamawy).

מעניין יהיה לראות איך דיסני תתמודד עם חומר מקור שקרוב יותר לדירוג 16+ (R Rated) שאפיין את סדרות נטפליקס בתוך רשת סטרימינג שנועדה בעיקר לילדים ונוער צעיר. אישית אני מקווה שהתוכנית תשמור על חלק מהכיוון האלים של הדמות ותצליח להעביר תוכן בוגר בלי חשש. מגיעה לנו סדרה בועטת ומדממת, ואין (כמעט) דמות טובה יותר להציג את הצד הבוגר של דיסני מאשר מון נייט.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

שיר כהן - כתבת תוכן

שיר כהן - כתבת תוכן

משחקת על: PS4

בחיים לא תנצחו אותי ב: Icy Tower

המשחק שהגדיר לי את הילדות: ג'אז הארנב

כשאני לא משחקת אני: סטודנטית עייפה

מסר לעולם: עדיף כישלון מפואר מחלומות במגירה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י