הרשמה

הריבוט של Saints Row נדחה לאוגוסט 2022

אכזבה, אבל אנחנו מאמינים שלא נראה פה מקרה Cyberpunk 2077 נוסף

הריבוט של Saints Row יגיע מאוחר מהצפוי

ג'ים בון (Jim Boone), מנהל הקריאטיב של סטודיו Volition, הכריז היום שההשקה של הריבוט לסדרת Saints Row, עליו שמענו לראשונה רק לפני חודשיים, נדחה להמשך שנת 2022 בגלל דאגות לגבי איכות המוצר הסופי. Saints Row, אשר לפי הטריילר שנחשף, יקח את עצמו טיפה יותר ברצינות מהמשחקים הקודמים בסדרה, היה אמור לצאת בחודש פברואר 2022, אך כעת התאריך הזה נדחה ל-23 באוגוסט, דחייה של חצי שנה.

ההכרזה הגיעה מהאתר הרשמי של המשחק, שם בון רשם את הדברים הבאים: "המטרה שלנו היא ליצור את כותר ה-Saints Row הטוב ביותר אי פעם, ואם היינו משיקים אותו בתאריך המקורי, הוא לא היה עומד בסטנדרטים שהצבנו לעצמנו, ושאתם מצפים מאיתנו".

"הצוות צריך עוד זמן כדי לעשות צדק עם החזון שלנו,אנחנו מלטשים את המשחק באיכות הכוללת שלו ולא יבוצעו שינויים כלשהם למשחקיות עצמה. בכנות, לא היינו מוכנים למשקל שיהיה לקורונה על לוח הזמנים שלנו, למרות שכולם הסתגלו מהר מאוד לעבודה מבית ולשינויים הארגוניים, והמשיכו להיות פרודקטיבים". בון המשיך ואמר שלא יהיו שינויים כלשהן לעלילה, לדמויות או ל"שום דבר שבנינו בשנים האחרונות", מה שמעיד על כך ש-6 החודשים הנוספים של הפיתוח יהיו למטרת שיפורים בביצועים, תיקוני באגים וכו'.

כאמור, Saints Row צפוי לצאת לקונסולות ה-Xbox, Playstation, למחשב האישי ב-23 באוגוסט 2022. מה אתם חושבים על הדחייה? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

גיא דהן - עורך ראשי

גיא דהן - עורך ראשי

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י