הרשמה

זה רשמי: The Elder Scrolls VI יהיה אקסקלוסיבי לפלטפורמות של Xbox

שחקני סוני יצטרכו להשיג מחשב חדש או Xbox בשביל המשחק החדש

פיל ספנסר אישר את הנאמר בראיון לאתר GQ

כל פעם שאנשים דיברו על כמה ש-״סוני לוקחת את הדור הבא״ ושהאקסקלוסיבים שלה הולכים לגמור את התחרות עוד לפני שהיא החלה, אני ביקשתי מאנשים לחכות ולראות מה Xbox ומיקרוסופט הולכים לעשות, כשההשערה המרכזית שלי סבבה סביב המשחק הבא בסדרת משחקי The Elder Scrolls. אתמול בערב ההשערה הזו קיבלה משנה תוקף: פיל ספנסר אישר כי The Elder Scrolls VI עומד להיות אקסקלוסיבי לפלטפורמות של Xbox - כלומר יגיע לקונסולות ה-Xbox ול-PC (עוד לא ידוע אם אקסקלוסיבי גם לחנות של ווינדוס).

את ההכרזה הזו פיל ספנסר ביצע במסגרת ראיון באתר GQ: ״לא מדובר כאן בהענשה של פלטפורמות אחרות, אני באמת מאמין שכל הפלטפורמות השונות יכולות להמשיך ולגדול. אבל כדי להיות על Xbox, אני רוצה להיות מסוגל להביא לשחקנים שלנו את כל מה שאנחנו יכולים להביא לו - את החבילה המלאה של הדברים שיש לנו. המשפט הזה גם נכון כשאני חושב על The Elder Scrolls VI, והוא יהיה נכון לגבי כל מותג אחר שיש ברשותינו״.

בראיון פיל ספנסר לא התייחס ספציפית לאפשרות שהמשחק יגיע לחנויות כמו Steam, אבל אנחנו יודעים בוודאות שהמשחק לא יגיע לקונסולה של PlayStation. בהתחשב בהייפ שמאחורי המשחק ובעובדה שמדובר באחד המותגים הכי גדולים בגיימינג (Skyrim חגג עשור ממש לא מזמן), מדובר במכה של ממש לסוני. איך היא תגיב? נחכה ונראה. אתם מוזמנים בינתיים לקרוא את סיכום חגיגות ה-20 של Xbox כאן בקישור. את הראיון המלא של ספנסר תוכלו לקרוא כאן.

מה אתם חושבים על האקסקלוסיביות הזו? שתפו אותנו!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י