הרשמה

"זה הזמן לדו-קרב" - מבט אל המשחקים הגדולים של חודש נובמבר

כמו בכל חודש, שמואל מביא לנו את המשחקים שאתם צריכים לשים עליהם עין! בואו לקרוא על המשחקים הגדולים של נובמבר!

שמואל מודה לאלוקים על חודש טיפה יותר רגוע מבחינת כמות המשחקים שיוצאים החודש, אבל זה לא אומר שלא מדובר בחודש מרגש לגיימינג!

רגע - אתם רוצים לומר לי שהחודש אני צריך לדבר על פחות מעשרה משחקים? זהו? זה נגמר? תודה לאל.

כן, חודש נובמבר הרבה יותר רגוע מבחינת כמות המשחקים הגדולים שמגיעים בו, אבל זה לא אומר שמדובר בחודש קליל - לא ולא: בנוסף למשחקי מירוצים, אקשן ואפילו MMO, אנחנו מקבלים החודש שני משחקים מאותו הז'אנר שמגיעים באותו החודש ויילחמו על הלב והכיס שלכם. כל אחד מהם מציע חוויה דומה אבל שונה, עם דגש על סיפור שונה, שינויים למכניקות וטון הפוך לחלוטין. אה, וגם COD ו-Battlefield יוצאים החודש, אז גם זה קרב מעניין, אני מניח.

בואו נראה אילו משחקים גדולים עומדים לצאת בחודש הקרוב!

Call of Duty: Vanguard - PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X|S, PC

חודש נובמבר הגיע ויחד איתו, משחק Call of Duty חדש. המשחק החדש לוקח אותנו למלחמת העולם השנייה (בפעם השנייה ב-5 השנים האחרונות), כשהמשחק שם דגש דווקא על הסיפור של המשחק כמה שיעזור להם למכור את המשחק ולהגיע אל ליבם של השחקנים. המשחק עצמו יעקוב אחרי היצירה של יחידת הכוחות המיוחדים, כשהם מטפלים בכל מיני אירועים מיוחדים לקראת סוף מלחמת העולם השנייה. אבל עם כל הכבוד למצב הסיפור ולעובדה שנוכל לטפס על קירות הבניינים בסטלינגרד, מה עם המולטיפלייר?

כאן הבשורה הגדולה ביותר היא Champions Hill, מוד קבוצתי בו 10 קבוצות של שני שחקנים יילחמו במצב של סבבים, כשבסופו רק זוג אחד יישאר בחיים. אם המוד הזה לא בשבילכם, אז תוכלו לשחק באחד מהמודים הרגילים של המשחק, אבל עם טוויסט: תוכלו לבחור באיזו רמת אינטנסיביות אתם רוצים שהמשחק ישוחק (6 על 6, 12 על 12 או 24 על 24) ובכך להתאים את חווית המולטיפלייר אליכם. האם Vanguard יהיה מה שיעזור ל-Activision בתקופה הקשה שהם עוברים? האם הוא יצליח לצאת מהצל של Warzone? נצטרך לחכות ולראות.

המשחק צפוי לצאת ב-5 בנובמבר.

Jurassic World Evolution 2 - PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X|S, PC

אם מישהו כאן חושב שאני שם את המשחק הזה פה שלא בגלל אמיר מערוץ היוטיוב "לבלים", אז אתם משלים את עצמכם קשות. בניגוד למה שאתם אולי חושבים בנוגע למשחק שעושק בפארק היורה, מדובר במשחק עסקי בו אתם צריכים להקים את עולם היורה המושלם. זה כולל פיתוח של מבנים ואזורי מחייה ראויים לזוחלים האדירים, דאגה לרווחתם ולשלומם על ידי האכלתם באוכל המתאים ובאופן כללי לדאוג שהפארק יתפקד כמו שצריך ולא ליצור מצב בו טי-רקס מתחיל לרדוף אחרי משפחה באמצע הפארק. למרות שזה נשמע כמו אחלה רעיון לסרט.

המשחק צפוי לצאת ב-9 בנובמבר.

Forza Horizon 5 - Xbox One, Xbox Series X|S. PC

אחד המועמדים המרכזיים לתואר המשחק היפה ביותר של 2021 מגיע אלינו החודש, ואין מה לעשות חברים: Forza תמיד נראה יפה ותמיד נראה כיף. Forza Horizon 5 לא שונה משאר המשחקים בסדרה במובן הזה כשמדובר במשחק פשוט מהמם. המפתחים ב-Playground Games סוחטים את כל המיץ מקונסולת ה-Xbox Series X כדי לתת חוויה כמה שיותר יפה וכמה שיותר מרהיבה. זה גם עוזר שהמשחק עצמו נראה כיף לאללה, כשוייב המרכזי של Forza - שילוב בין ארקיידיות לבין נהיגה מציאותית - היה נוכח בכל הטריילרים שהמשחק קיבל. מיותר לציין שאנחנו כבר עובדים על ביקורת למשחק ואנחנו מתים לספר לכם עוד עליו - תיאזרו בסבלנות!

המשחק צפוי לצאת ב-9 בנובמבר.

GTA: The Trilogy - The Definitive Edition - PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X|S, PC, Nintendo Switch

אולי מדובר במשחקים ישנים, אבל שמישהו פה יעז לומר לי שמדובר במשחק עם הכי פחות הייפ שיוצא השנה. קיבלנו שמועות על פיתוח של רימאסטרים למשחקי התלת-ממד הישנים של GTA כבר חודשים והנה היא מגיעה אלינו החודש. הטרילוגיה תכלול את שלושת המשחקים המרכזיים: GTA 3, GTA Vice City וכמובן, GTA San Andreas האגדי - כולם עם גרפיקה חדשה ומודרנית, מודלים חדשים ויפים יותר, שליטה שדומה יותר לשליטה ב-GTA V ועוד. בעוד שלא קיבלנו תמחור לכל משחק בנפרד, חשוב לי לציין כי מי שרוצה לשחק רק ב-GTA: SA יכול לעשות זאת דרך ה-Xbox Game Pass ומי שרוצה לשחק רק ב-GTA 3 יכול לעשות זאת דרך ה-PS Now. אלא אם אתם שחקני Switch ואז פשוט... תקנו את המשחק.

המשחק צפוי לצאת ב-11 בנובמבר.

Shin Megami Tensei V - Nintendo Switch

אני אגיד לכם את האמת, בין הטרילוגיה המחודשת של GTA, לפוקימון שאני אגיע אליו בהמשך, למשחק הזה - אני פשוט לא יודע לאילו מהם אני הכי מחכה. חובבי פרסונה הולכים להיכנס לעולם שכולו רע, כש-Shin Megami Tensei V ינחת על קונסולת ה-Nintendo Switch החודש ויראה לכל מעריצי ז'אנר ה-JRPG כמה אפל הוא יכול להיות. סדרת המשחקים הזו תמיד הייתה ידועה בטונים האפלים והכבדים שלה, כשנראה שגם SMTV הולך לכיוון הזה, כשהגיבורים של המשחק נאלצים להתמודד עם עולם מקביל בו טוקיו נמצאת במרכזה של מלחמה בין שדים למלאכים.

המשחק לוקח המון אלמנטים מהמשחקים הקודמים בסדרה וגם ממשחקי פרסונה, כשנוכל לנהל משא ומתן עם שדים כדי לצרף אותם לקבוצה שלנו, להשתמש ביכולות שלהם כדי להילחם בשדים נוראיים ובוסים אכזריים ולהשתמש ביכולות המיזוג של השדים כדי להשיג בעלי ברית חזקים אף יותר. אם כל זה נשמע לכם כמו פוקימון, אז רק אציין שהמשחק הראשון בסדרה יצא כ-9 שנים לפני פוקימון. משחקי SMT ידועים בסיפור האפל שלהם, במשחקיות הממכרת ובמוזיקה הנהדרת שלהם, אז לומר שאני מתרגש לקראת יציאת המשחק יהיה דיי מדויק. בכל זאת - אני מחכה לו מאז אירוע ההכרזה על ה-Switch מ-2016.

המשחק צפוי לצאת ב-11 בנובמבר.

Battlefield 2042 - PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X|S, PC

טירוף. זה מה שיש לי לומר על המשחק החדש של EA. שיחקתי קצת בבטא והיה דיי כיף, אני לא אשקר, אבל ממה שאני מבין זה טיפה בים לעומת הבלגן שהמשחק המלא עומד לתת לנו. Battlefield 2042 מוותר על מצב העלילה והשחקן היחיד על מנת לתת לנו חווית מולטיפלייר מהמעלה הראשונה. וזה לא איזה בולשיט כמו Titanfall הראשון בו מצבי המולטיפלייר סיפרו את הסיפור - לא לא. המפתחים ב-DICE החליטו שהמשחק הבא בסדרת משחקי היריות האייקונית הולך להיות 100 אחוז אנדרנלין, 100 אחוז מהזמן. ומספיק מבט אחד בטריילרים כדי להבין את זה.

בין אם מדובר במצבי משחק מוכרים כמו Conquest, או הבלגן הטוטאלי שנקרא Hazard Zone, זה נראה שמחכה לנו חווית מולטיפלייר לא מהעולם הזה. אם כבר הזכרנו מולטי: שחקני הדור הבא יוכלו ליהנות ממוד של 128 שחקנים (שחקני הדור הקודם יצטרכו להסתדר "רק" עם 64 שחקנים), ולראשונה בסדרה, Battlefield 2042 יכלול Cross-platform מלא בין הקונסולות השונות! זה אומר ששחקני PC יוכלו לקרוע את כולנו עד שנגיע למצב בו נצטרך לבטל את ה-Crossplay!

המשחק צפוי לצאת ב-19 בנובמבר.

Pokemon Brilliant Diamond and Shining Pearl - Nintendo Switch

שנים של בדיחות Sinnoh Confirmed הכינו אותי לרגע הזה. אפילו כאן באתר הייתה לנו כתבה בשנה שעברה שמדברת על רימייקים למשחקים הללו, והם סוף סוף כאן. הרימייקים של משחקי דור 4 של סדרת משחקי Pokemon מגיעים אלינו החודש והם יכילו את כל האלמנטים האהובים עליינו ממשחקי Pearl and Diamond משנת 2006, יחד עם שיפורים מסוימים לעולם ולמכניקות השונות: פוקימונים יוכלו להסתובב מחוץ לפוכדור שלהם ולעקוב אחריכם בעולם של המשחק, ה-HMs חוזרים אבל בצורה שלא תכריח את השחקן להחזיק פוקימון שכל תפקידו הוא לדעת את המתקפות הללו ואפילו תוכלו להלביש את המאמן שלככם בתלבושות שיהיה אפשר לקנות במשחק.

עכשיו, האם אני רגוע לחלוטין לגבי המשחק הזה? לא באמת - המשחק הכי אהוב עליי מהדור הזה הוא ללא ספק פלאטינום (מי שעקב אחריי קצת בפודקאסטים וביוטיוב יודע כמה זמן אני חיפשתי עותק מקורי של המשחק). המשחק הזה מכיל כמה שינויים נהדרים למכונים, תוספות לסיפור ו-Endgame הרבה יותר טוב. אני באמת מקווה שהתוספות מפלאטינום יגיעו למשחקים החדשים. ואני נשבע, אם הם הורסים את המוזיקה אני אישית דואג של-ILCA לא תהייה עבודה יותר, אני נשבע לכם אני שורף את החברה הזאת בתעשי-

המשחק צפוי לצאת ב-19 בנובמבר.

Final Fantasy XIV: Endwalker - PS4, PS5, PC

ונסיים עם המשחק שאנחנו מדברים עליו המון לאחרונה, אבל דיי בצדק. Final Fantasy XIV הוא ללא צל של ספק, אחד מסיפורי הגאולה הגדולים ביותר של עולם הגיימינג. מ-MMORPG כושל עם כמות באגים מטורפת, כמות שחקנים שהייתה מביישת סגל של קבוצת כדורגל בליגה למקומות עבודה ו-UI מזעזע, המשחק הפך לאחד ממשחקי ה-MMORPG הגדולים ביותר בעשור האחרון, אם לא בהיסטוריה. החודש מגיעה אלינו ההרחבה החדשה שלו, Endwalker שתוסיף שני קלאסים חדשים (Sage ו-Reaper), אזורים חדשים שהשחקנים יוכלו לחקור, עלילה חדשה ועוד. שחקנים חדשים שקנו את ה-Complete Edition ישמחו לדעת שההרחבה כלולה כבר בחבילה הזו והם יכולים פשוט להוריד אותה ברגע שהיא תצא.

המשחק צפוי לצאת ב-23 בנובמבר.

הנה עוד משחקים מעניינים שצפוים לצאת בחודש הקרוב:

  • המשחק A Boy and His Blob שיצא במקור ל-Wii, מגיע ל-Switch החודש. זה יקרה ב-4 בנובמבר.
  • אם לא בא לכם לצאת לרקוד, תוכלו לרקוד בבית עם Just Dance 2022 שיגיע לכל הקונסולות ב-4 בנובמבר.
  • המשחק הסופר מוזר Kid A Mnesia Exhibition מגיע החודש למחשב ול-PS5. זה יקרה ב-5 בנובמבר.
  • גרסה חדשה ונוספת יש לציין של Skyrim מגיעה אלינו החודש בדמות The Elder Scrolls V: Skyrim Anniversary Edition ב-11 בנובמבר (חגיגות העשור!)
  • גרסת ה-Switch של Star Wars: Knights of the Old Republic מגיעה אלינו ב-11 בנובמבר.
  • המשחק המסקרן, Death's Door מגיע ל-PS4, PS5 וה-Switch ב-23 בנובמבר.

איזה משחק הכי מעניין אתכם החודש? יש משחק שפספסתי? אשמח לשמוע אתכם בתגובות כאן או ברשתות החברתיות! אגב, רק מזכיר שאנחנו עושים פעילות של חלוקת עותקים של Far Cry 6! אל תשכחו להשתתף, זה נגמר עוד יומיים! נתראה בדצמבר!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    19:05 01.11.2021 | דור קציר - כתב תוכן דור קציר - כתב תוכן

    אישית אני ממש מתרגש לDemon turf שיוצא ב4 לנובמבר. אמנם קיבלנו כבר המון פלטפורמרים מעולים השנה, אבל אף פעם אין יותר מידי

  2. 2

       | פורסם ע"י