הרשמה

גיימפליי מתוך Battlefield 2042 מודלף לרשת

אבל זה לא מגיע ללא ענישה

אנחנו תמיד שמחים לקבל עוד קצת גיימפליי

לא עברו שבועיים מאז שסיפרנו לכם בפעם האחרונה על Battlefield 2042. אז סיפרנו לכם שקבוצה מצומצת של שחקנים קיבלה גישה למשחקי ניסוי ראשונייים ש-EA עורכת עבור Battlefield 2042. על אף ההתרגשות הגדולה ציינו גם שאל תצפו לראות שום גיימפליי מתוך משחקי הניסוי שכן כל המשתתפים חתומים על חוזי סודיות. אז אמרנו וטעינו כשבשעות האחרונות הסכרים נפרצו ועשרות סירטוני גיימפליי מתוך המשחקים המדוברים מופצים ביוטיוב. כמו תמיד כשדבר כזה קורה, החברה (במקרה הזה EA) מתחילה לפנות ליוטיוב על מנת להוריד את הסירטונים כמה שיותר מהר אבל הנזק כבר נעשה והסירטונים מופצים כמו אש בשדה קוצים.

כל הסירטונים שפורסמו עד כה לקוחים מתוך מפת Orbital שהוצגה לנו בטריילרים השונים והם מאפשרים לנו לקבל הצצה עמוקה ומשמעותית אליה ואל המשחק. בגיימפליי אפשר לראות את ה-UI של המשחק, נשקים, רכבים, ומכאניקות שונות שעדיין לא נחשפו על ידי המפתחת באופן רישמי. מלבד המרדף אחרי הסירטונים, EA מצידה טוענת באמצעות אחד ממנהלי הקהילות שלה ששחקנים אשר הפרו את ה-NDA נחסמו מהאלפה הקיימת, הם יחסמו ממשחקי בדיקה נוספים בעתיד ואולי גם יחסמו מהמשחק המלא כשהוא יושק.

לצד כל הסערה סביב הגיימפליי המודלף של Battlefield 2042 התפרסם לפני מספר ימים גם סירטון באורך 9 דקות בערוץ היוטיוב של Battlefield אשר נותן לנו עוד מידע על סיפור הרקע של המשחק וגם חושף בפנינו עוד לוחם (Operator) שיהיה זמין. הלוחם החדש שמצטרף לארבעה שכבר נחשפו הוא Irish שזכור לנו ממצב לשחקן יחיד של Battlefield 4. היכולות המיוחדות של Irish יהיו להציב קיר מגן (שניראה בתמונה) וגאדג'ט אשר יהרוס נשקים נפיצים כמו רימונים וטילים, בנוסף לאלו יהיה לו גם מעט שיריו שיוכל להתמלא אם יהרס.

הספירה לאחור לעבר Battlefield 2042 ממשיכה, מה דעתכם על הפרטים החדשים שנחשפו?

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC ו-Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י