הרשמה

חברת Take-Two עובדת על 3 משחקי עבר לשחרור מחדש ב-2022

2022 מסתמנת כשנת הגיימינג

Ah shit, Here we go again

חברת Take-Two, אשר מחזיקה בחלק מחברות הגיימינג המוצלחות ביותר ביניהן Rockstar ו-2K, הודיעה במצגת משקיעים על כך שהיא עובדת על שלושה כותרים לא מוכרזים של משחקי עבר שישוחררו בשנת 2022. שלושת הכותרים הללו יצטרפו לשלושה נוספים שכבר הוכרזו שיועבדו ל-Remake, Remaster או עדכונים שאמורים להשתחרר בשנת 2022.

מוקדם יותר השנה, החלו לצוץ שמועות על רימייק של GTA 3, כמו גם לספין-אופים Vice City ו-San Andreas. השמועות הללו מעולם לא אושרו, אך זה נראה כאילו בחירה בכותרים אלו לרימייק מתיישבת עם האסטרטגיה של Take-Two לשחרר ריימייקים למשחקים ישנים ועדכונים למשחקים שיצאו לאחרונה, כדוגמאת משחקי Mafia, כשמשחק מאפיה הראשון קיבל רימייק ונבנה לחלוטין מחדש, והמשחק השני קיבל רימאסטר מושקע. תיאוריית GTA 3 מתחזקת עם פעולות משפטיות שננקטו לאחרונה על ידי Take-Two כנגד מודים פופולריים שהפכו ללא זמינים.

Rockstar עתידים לשחרר גרסא מורחבת ל-GTA V שתתאים לדור החדש של הקונסולות (כי אי אפשר לשבור מסורת), בנוסף לגרסאת סטנד-אלון של גרסאת האונליין של המשחק Grand Theft Auto Online ב-11 בנובמבר 2021. Take-Two הכריזו כי הם עתידים לשחרר 62 משחקים עד שנת 2024, תוכנית עבודה שאפתנית למדיי. הם עתידים להכריז על פרנצ'ייז חדש "בקרוב", כאשר יש שמועות הטוענות כי מדובר במשחק Marvel X-com שהודלף.

עם כל אהבתי לעולם GTA והרצון לראות משחקים ישנים מקבלים גרסא חדשה ומהודקת יותר, יש משחק אחד שאני מקווה לראות מקבל גרסאת Remake והוא כמובן Red Dead Redemption הראשון, שמעולם לא קיבל גרסא ל-PS4 או ל-Xbox One (אך בזכות התמיכה לאחור היה ניתן לשחק בו על הדור הקודם). האם נקבל את באנדל החלומות שיכלול רימייק למשחק הראשון ורימאסטר למשחק השני על קונסולות הדור הבא?

איזה משחק עבר אתם רוצים לראות מקבל גרסא חדשה? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

שיר כהן - כתבת תוכן

שיר כהן - כתבת תוכן

משחקת על: PS4

בחיים לא תנצחו אותי ב: Icy Tower

המשחק שהגדיר לי את הילדות: ג'אז הארנב

כשאני לא משחקת אני: סטודנטית עייפה

מסר לעולם: עדיף כישלון מפואר מחלומות במגירה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י