הרשמה

שני טריילרים חדשים יצאו ל-Age Of Empires 4

אז למה המעריצים כל כך מאוכזבים?

מבנים, גמלים וקרבות ימיים

אחד מהמשחקים המצופים ביותר השנה הוא כמובן Age Of Empires 4, משחק האסטרטגיה בזמן אמת שלקח על עצמו את הזכות והחובה להמשיך את סדרת המופת Age Of Empires, שלא ראתה כותר המשך מאז 2005. לקראת ההשקה המתקרבת ב -28 באוקטובר, שחררו המפתחים שני טריילרים קצרים המציגים הצצה למשחקיות בתור שושלת עבא'סיד, המבוססת על חליפות עבא'סיד והממלוכים, ואת הקרבות הימיים.

בשושלת עבא'סיד זכינו לראות מעט מרוכבי הגמלים של השושלת, אשר ישמשו כמעין סוג של חיל פרשים, והצצה ל"בית החוכמה" שיעזור לנו לקדם את האימפריה.

הקרבות הימיים מציגים לנו כמה מסוגי הספינות שנוכל לגייס לשורותינו וכיצד קרב ימי מתנהל, ולמרות שציפינו לראות מעט מידע נוסף על ההבדלים ביניהן מבחינת משחקיות ויכולות, נראה שגם את המידע הזה מעדיפה המפתחת Relic Entertaintmentלשמור לעצמה בשלב זה.

אך עם כל הכבוד למשחקיות, רבים ממעריצי הסדרה מודאגים מבעיה שונה לגמרי. נראה שהרוכשים הפוטנציאליים, שהתרגלו בשנים האחרונות לגרפיקה משובחת, קרבות אדירים בין צבאות ענק, ומלחמה ימית מפורטת ומגוונת, פחות התרשמו מהטריילרים, ובעיקר מהאיכות הגרפית של המוצג בהם. תגובות דוגמת "גרפיקה מדהימה – ביחס ל-2010" ו"ל–AOE 3 הייתה לוחמה ימית שנראתה טוב יותר, והוא יצא ב-2005", הפכו לחזון נפרץ בסרטוני הטריילרים, והדבר עלול להשתקף גם בביקורות על המשחק ובמכירותיו כשזה יצא.

לא ברור מדוע היוצרים בחרו להשתמש בסגנון גרפי כזה, שמצד אחד שואב השראה אומנותית מהמשחקים הקודמים אך מצד שני לא מחדש הרבה ברמת הפירוט ומחוויר ליד משחקי RTS מודרניים יותר, וייתכן שעל אף הציפייה המטורפת להמשך הסדרה, והעבודה הקשה של מפתחי המשחק על המשחקיות והאיזון בין השושלות, דווקא הבחירה הזו תהיה מה שיבוא בעוכריהם.

Age of Empires 4 developer interview: Celebrating history and creating the  true successor to Age of Empires 2 | Windows Central

המשחק יצא לסטים ול-Xbox Game Pass ב-28 לאוקטובר ויכיל בעת ההשקה 8 אומות שונות - שושלת עבא'סיד, הסינים, האנגלים, הצרפתים, המונגולים, הרוסים, הסולטנות בדלהי והאימפריה הרומית הקדושה, ו-4 קמפיינים היסטוריים שהם עלייתה של מוסקבה, האימפריה המונגולית, מלחמת מאה השנים והקמפיין הנורמני.

מה אתם חושבים על הטריילרים? האם אתם מוטרדים מהרמה הגרפית של המשחק, או מאושרים לחזור למשחקיות האהובה והמוכרת? ספרו לנו מה אתם חושבים בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

אור ארז - כתב תוכן

אור ארז - כתב תוכן

משחק על: PC, PS5

בחיים לא תנצחו אותי ב: Dark Souls 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Rayman 2 - The Great Escape

כשאני לא משחק אני: עובד, קורא ספרים, או לומד עובדות מעניינות ולא חשובות

מסר לעולם: אין דבר כזה מבוגר מדי למשחקים, לכיף אין גיל :)

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    10:53 03.08.2021 | thehitman47 thehitman47

    אז יהיה שם את הוויקינגים?

  2. 2

    14:46 03.08.2021 | nakiii nakiii

    המעריצים הקולניים הורסים כל חלקה טובה תנו לרוב השקט להנות ממשחק איכותי גם אם הגרפיקה לא תהיה מציאות רבודה או gameplay מהפכני.. רק שיצא אפוי ושלם מבחינת תוכן.. שחררו אותנו מכל ציוץ של חסר חיים

  3. 3

    22:58 03.08.2021 | אור ארז - כתב תוכן אור ארז - כתב תוכן

    היי thehitman47,
    למען האמת, זו שאלה ממש טובה: הנורמנים הוא הרי כינוי לסקנדינבים ומשמעותו "אנשי הצפון", האנשים שאנחנו אוהבים לכנות היום בשם "ויקינגים". אותם נורמנים הם לא אחת מהציווילזציות שניתן לשחק בזמן ההשקה אז איך יש קמפיין בשם הקמפיין הנורמני?
    ,
    התשובה היא דווקא די פשוטה בעצם, הקמפיין מתרכז בדוכס וויליאם מנורמנדי, ולכן קמפיין נורמני. נורמנדי היא בעצם מובלעת סקינדנבית בצרפת ומכאן שמה (נורמן - די), ו - וויליאם עצמו הוא צאצא של סקנדינבי מפורסם אחר - רולו, שהיה גם אחת הדמויות המרכזיות בסדרה "ויקינגים". נורמנדי היא בעצם חלק מצרפת ו- וויליאם עצמו נהנה מתמיכתו של מלך צרפת, ולכן הצבאות אותם נשחק יהיו צרפתים ולא ויקינגים, אבל כן נוכל להילחם בפלישות של הוויקנגים במהלך הקמפיין.

    מקווה שהצלחתי לענות לך על השאלה. אם יש לך שאלות נוספות, אתה תמיד מוזמן לשאול :)

  4. 4

       | פורסם ע"י