הרשמה

גיימפליי ופרטים חדשים על Age of Empires IV נחשפו

כולל חלון השקה מתוכנן!

בוקר טוב סמוראי, יש לנו אימפריה לשרוף

אחד מסדרות המשחקים האהובות עליי ביותר אי פעם היא ללא ספק סדרת משחקי Age of Empires. הסדרה הותיקה הגיחה לחיינו בסוף שנות ה-90 והייתה אחד ממנועי ההצלחה הגדולים ביותר של ז'אנר ה-RTS שדחפו אותו אז למיינסטריים של עולם הגיימיג. שני המשחקים הראשונים בסדרה (וכותר הספינאוף שלה- Age of Mythology) היו מעולים ופרוצי דרך בזמנם אך המשחק השלישי שהגיע באמצע שנות ה-2000 כבר היה פחות מחדש ויותר באנלי אך הוא לא היה רע כשהוא היה נאמן למקורות שלו כשהוא הציע את אותו הגיימפליי הטוב המוכר והידוע. בערך בתקופה זאת הסדרה התחילה להיעלם אבל בשנים האחורונות היא תופסת שוב תאוצה כשמיקרוספט שיחררה למשחקים הותקים גירסאות HD ועידכונים והיא אף הכריזה לפני מספר שנים על משחק חדש ורביעי בסדרה.

עד לאתמול בערב לא היה לנו המון פרטים על Age of Empires IV מלבד כמה סירטונים קצרים ודיווחים על כך שהמשחק כבר נמצא בשלבי משחק ובדיקות, דבר שהעיד קצת על רמת המוכנות המתקמדמת שלו. אתמול בערב מיקרוסופט ערכה אירוע אונליין לכבוד המשחק החדש והמצופה מאוד שבו היא חשפה עליו המון מידע חדש. נתחיל מהדבר החשוב ביותר- Age of Empires IV יושק כבר השנה מתישהו בחודשי הסתיו וכמו כל המשחקים של מיקרוסופט הוא יגיע ל-Game Pass כבר ביום ההשקה. מלבד זאת הצוות שעומד מאחורי המשחק החדש רוצה שהשחקנים ילמדו גם על ההסיטוריה בזמן שהם משחקים אז המשחק יכיל קטעים דוקומנטריים על התקופה ואפילו האומות השונות דובבו בשפה שמתאימה לתקופה. לצד מצב המשחק הידוע של בניית אימפריות ומלחמה כוללת, המשחק יכיל גם 4 מצבי קמפיין שעוקבים אחרי אירועים היסטוריים ואף תיהיה תמיכה בלחימה ימית (פיצ'ר מבוקש מאוד על ידי קהילת השחקנים).

האירוע היה מלא בקטעי גיימפליי שצולמו ישר מהמשחק ודרכם קיבלנו מבט מעמיק לחלק מהאומות החדשות שיגיעו עם המשחק החדש, כאשר בהשקה צפויות להיות כ-8 אומות שזמינות למשחק ועוד יצטרפו בהמשך הדרך בהרחבות. מלבד הגרפיקה של המשחק שניראת לא פחות ממדהימה גם חלק ממכניקות המשחק קיבלו קצת אהבה ושודרגו לזמננו ואף נוספו כמה חדשות כמו למשל היכולת של לוחמים להתחבא ביערות ולהקים שם מארבים. 

באופן אישי, כמעריץ נלהב של סדרת AoE אני מאוד מחכה להשקה המתקרבת של Age of Empires IV בסתיו הקרוב והוא כבר נכנס לראש ה-Wishlist שלי.

מה אתם חשבתם על המשחק החדש? האם הוא עומד בצפיות שלכם? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC, PS5, Xbox Series S

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י