הרשמה

המשחק Stray מקבל דמו חדש ונדחה לתחילת 2022

אבל תראו איזה חמוד!!

Sony משתפת סרטון הדגמה חדש של המשחק Stray

בשנה וחצי האחרונות יחד עם תקופת הקורונה, גיליתי כל מיני משחקים שונים, השלמתי סדרות שנחשבו חובה ודברים שמוכרים קצת פחות. יום אחד, חברה טובה שלחה לי הודעה בנוגע למשחק פאזל שהיא קנתה שנקרא Gorogoa, לא שמעתי עליו לפני כן, אבל אחרי ששיחקתי בו מספר שעות ונהניתי מהפאזלים בו, גיליתי מפיצה בשם Annapurna Interactive, המפיצה הוציאה לא מעט משחקים ממש מוצלחים כמו Florence, What Remains of Edith Finch, Gone Home ועוד שאני רק יכול להמליץ לכם לפחות לבדוק. לפני קצת יותר משנה, במהלך אירוע Future of Gaming שבו Sony הציגה את המשחקים שעתידים להגיע ל-Playstation 5, קיבלנו הכרזה על משחק שאז היה נראה מעניין, אך עם מעט מאוד מידע העונה לשם Stray, משחק חדש מבית Annapurna Interactive, דבר שתפס אותי כמובן והשאיר אותי חסר סבלנות לפרטים נוספים, עד היום!

הנה מה שאנחנו יודעים מההצגה של המשחק ומהבלוג של פלייסטיישן, Stray הוא משחק הרפתקאות שבו אנחנו משחקים חתול (כמובן, הוא הכוכב של ההצגה פה!) שהגיע לעיר לא ברורה שבה יאלץ לשרוד הרחק מהמשפחה והחברים. עצם המשחק בתור חתול פתחה אפשרויות למפתחים מבחינת עיצובי השלבים, ושימוש במוטיבים שאנחנו מכירים ממשחקים שונים בצורה מרעננת וחדשה, "רשת חוסמת את הדרך לבני אדם? לא לחתולים! צינור גשם נחמד שמקיף בניין? חלק פלטפורמה מושלם לחתולים!"

במהלך המסע של החתול ברחבי העיר, אנחנו נחבור לרחפן קטן העונה לשם B12, לרחפן יש מספר תפקידים במשחק, בין היתר לתרגם לחתול שלנו את השפה שהמכונות אשר מאכלסות את העיר דוברות, או לאחסן את החפצים שאנחנו מוצאים בעיר ויחד איתו ללמוד את הסודות של העיר. מעבר לפאזלים והסיור בעיר, המשחק הוא גם משחק אקשן, חלק מהאזורים של העיר מלאים בסכנות שונות שעורבות לחתול שלנו בדמות יצורים שמזכירים מעט Head Crubs מ-Half Life העונים לשם Zurks (הפוסט בבלוג של פלייסטיישן גם מדגיש כי אלו לא האויבים היחידים שנראה לאורך המשחק). בזמן שהזריזות של החתול תעמוד למבחן, גם יכולות ההתגנבות חשובות באותה מידה. ההצגה גם מראה לנו יכולות נוספות של הרחפן שככל הנראה מסוגל גם להרוג את ה-Zurks, אבל בבלוג של פלייסטיישן הם לא כל כך הוזכרו, נותר לחכות ולראות איך המערכת הזאת עובדת.

זה המעט יחסית שראינו מהמשחק, המשחק עתיד לצאת לקונסולות של סוני, ה-Playstation 4 ו-5 ולמחשב האישי (המשחק נמצא ב-Steam) בתחילת 2022 (כן, המשחק נדחה מאוקטובר לשנה הבאה). מחכים גם כן למשחק? סתם ממש אוהבים חתולים והמשחק משך אתכם? מוזמנים לשתף אותנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

אור יהודה סגל - כתב תוכן

אור יהודה סגל - כתב תוכן

משחק על: PC, Nintendo Switch, Ps4, PsVita (ושאר שאריות של דורות קודמים)

בחיים לא תנצחו אותי ב: PVE, אין מצב שתנצחו אותי!

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Star Wars: Shadows Of The Empire

כשאני לא משחק אני: סטודנט להנדסה, צילום

מסר לעולם: UP, UP, DOWN, DOWN, LEFT, RIGHT, LEFT, RIGHT, B, A, START

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י