הרשמה

נישנושי גיימינג: 2.7.21

גם השבוע לא פיספסנו את החדשות הקטנות

עוד שבוע, עוד חדשות משחקים

סוף השבוע הוא זמן מעולה לשבת ולהירגע מהשבוע הארוך עם הרבה משחקים ונישנושים. אם אתם רק רוצים להתרווח בכיסא ולהתעדכן קצת בחדשות גיימינג מהשבוע החולף, אספנו עבורכם את כל הידיעות הקטנות שקרו במהלך השבוע אך לא הצליחו להתגבש לכדי כתבה. ברוכים הבאים לפרק השמיני של "נישנושי גיימינג" - אוסף של ידיעות מהזמן האחרון שאולי לא שמתם לב אליהם ועברו לכם תחת הרדאר.

יוצאים לשופינג

החודשים האחרונים בעולם הגיימינג מרגישים קצת כמו מירוץ התחמשות בין שתי חברות הענק- סוני ומיקרוסופט. מצד אחד מיקרוסופט ביצעה רכישת ענק של Zenimax ו-Bethesda ומנגד סוני ענתה לה במספר רכישות קטנות יותר של סטודיואים שונים כשרק השבוע Housemarque- מפתחי Returnal הצטרפו לשורותיה. היום אנחנו מקבלים את הדיווח שסוני רוכשת גם את Nixxes Software אשר מתמחה ביצירת פורטים למחשב. רכישה זאת לא מגיעה כהפתעה שכן אנו יודעים כבר זמן מה שסוני רוצה להביא עוד משחקים אקסלוסיביים שלה למחשב וזה הוא צעד מובהק לעבר מטרה זאת.

רואים ברור

עבר הרבה זמן מאז ששמענו עליו בפעם האחרונה אבל ההשקה של Sniper Elite VR נמצאת כבר מעבר לפינה. לכבוד ההשקה שתגיע בשבוע הבא, אתר UploadVR קיבל הזדמנות לנסות את Sniper Elite VR ולפרסם כ-12 דקות של גיימפליי מתוך המשחק המעניין. הגיימפליי לקוח מהדקות הראשונות של המשחק כאשר אנו יכולים כיצד הנשקים השונים במשחק יעבדו כולל ה-Panzerfaust שיעמוד לשירותכם. בנוסף לכך אנו רואים את הפיצ'ר הכי מזוהה עם סדרת משחקי Sniper Elite ואלו יריות ה-X-Ray במלוא תפארתם. Sniper Elite VR יושק ב-Steam ב-8.7.

הכל תחת שליטה

השבוע Remedy Entertainment המפתחת של משחק המופת Control חשפה שני משחקים חדשים באותו יקום. המשחק הראשון מוכר כרגע בשם Project Condor וצפוי להיות משחק מולטיפלייר ספין-אוף ל-Control. שם הקוד של המשחק השני טרם נחשף ועליו ידועים אפילו פחות פרטים אך על פי Remedy הוא צפוי להיות "משחק Control בעל תקציב גדול יותר". Control הוא ללא ספק אחד המשחקים המעניינים ביותר שקיבלנו בשנים האחרונות ואנו מחכים בקוצר רוח לראות כיצד Remedy תוכל להמשיך ולפתח את היקום של משחק זה עם שני המשחקים החדשים ועם תקציבים ויכולות רבות יותר מבעבר.

חזרתו של זקן השבט?

השבוע נחשף כי חברת id Software רשמה באוסטרליה משהו בשם Project 2021B שזה הוא שם קוד למשחק שנמצא כרגע בשלבי פיתוח. 2021B קיבל את הדירוג M עובר היותו בעל אלימות ושימוש במרכיבי אונליין, עוד נחשף שזה יהיה משחק משחק Multiplatform שכאמור יפותח על ידי id ויופץ על ידי ZeniMax. בחודשים האחרונים יש הרבה שמועות ברשת על ריבוט ל-Quake כמו שנעשה ל-DOOM ב-2016 אך הדירוג M ככל הניראה מצביע על כך שזה לא משחק חדש לסדרה הוותיקה. למרות זאת הרשת גועשת בעקבות 2021B והרבה אנשים נושאים את עיניהם ליום הולדת 25 של Quake בשנה הבאה וחושבים ש-2021B הוא הכנה לאירוע.

דע את האויב

אחרי מספר שנים שעתידו היה ניראה לוט בערפל, ההשקה של Dying Light 2 ניראת קרובה וממשית יותר מאי פעם. אחרי שקט ארוך קיבלנו לפני חודש וחצי המון פרטים חדשים על המשחק, סירטון גיימפליי מעמיק ואת תאריך ההשקה שלו ל-7.12. אתמול Techland שיחררה 5 דקות נוספות של גיימפליי חדש מתוך המשחק שסיפקו לנו עוד הצצה קצרה לעולם המשחק אך מרכז הטריילר היה ללא ספק הצגה של הזמובים והמפלצות אשר נפגוש ונצטרך להילחם בהם. כמו שאפשר לראות Dying Light 2 יכיל את כל המנעד מזומבים אשר אוכלים גופות ובגודל של אדם ועד מפלצות עצומות בגובה של כמה מטרים בודדים.

יצא לכם לראות דברים מעניינים יותר השבוע? האם פיספסנו משהו? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC, PS5, Xbox Series S

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י