הרשמה

שמועה: ריבוט ל-Dead Space נמצא בפיתוח

למה לא ביקשתי מיליון דולר...

האם המפתחת של Star Wars: Squadrons, Motive Studios מפתחת חידוש לסדרת האימה הפופולרית של EA?

אני לא יודע אם אתם זוכרים את זה, אבל מי שעוקב אחר האתר בוודאי קרא את הכתבה שבה הצוות כתב על סדרות המשחקים שאנחנו רוצים לראות מקבלים משחקים חדשים. הבחירה שלי היתה Dead Space, הוא היה משחק שעבורי היה מאוד קל לבחור. מדובר בסדרת משחקי אקשן-אימה שפשוט עשתה את העבודה נכון - האווירה היתה מלחיצה, העלילה הייתה מעניינת והאקשן היה רצוף כמעט לאורך כל הדרך. הסדרה קיבלה את המשחק האחרון שלה ב-2013 ולאחר מכן באוקטובר 2017, הסטודיו Visceral Games פשוט נסגר בלי שום הסבר שמצליח לגרום למישהו מאיתנו להבין למה זה קרה.

חברים, היום, אולי, משאלת ליבי עלולה להתרחש, מאחר ולא אחד, לא שניים, אלא שלושה אתרי חדשות גדולים יחסית, Gematsu, Eurogamer וגם Venture Beat שבין אנשיו ניתן למצוא את ג'ף גראב (Jeff Grubb), עיתונאי עם מידע פנימי לרוב, מספר לנו במילים האלו: "ריבוט של הסדרה עם רימייק מין המניין נמצאים בדרך". על פי הדיווח ב-Venture Beat, ג'ף יכול לאשר שהמשחק החדש נמצא בפיתוח כבר עכשיו ב-Motive Studios (המפתחים של Star Wars Squadrons משנה שעברה), והוא גם טוען כי הסטודיו לוקח השראה מהרימייקים האחרונים של Resident Evil.

המשחק המקורי בסדרה יצא אי שם בשלהי שנת 2008, והציג אווירת אימה מבעיתה וברוטאלית שעד היום משמשת השראה למשחקים רבים, ובכללי אפשר להגדיר את הסדרה כאחת מהמצליחות ביותר בז'אנר האימה. רימייק למשחק הראשון שהתחיל את הכל בהחלט מתבקש ונשמע מרגש מאוד, בעיקר אם נאמין למה שג'ף אמר לגבי השראה מהרימייקים של סדרת RE, שהוכיחו את עצמם בפיתוח חוויות שמרגישות נוסטלגיות ורעננות בו זמנית. רק הזמן יגיד אם כל מה שכתוב פה אכן יתממש, והסיכוי הכי גדול שלנו לשמוע על הרימייק כנראה נמצא ב-EA Play Live שיתקיים ב-22 ביולי.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

אור יהודה סגל - כתב תוכן

אור יהודה סגל - כתב תוכן

משחק על: PC, Nintendo Switch, Ps4, PsVita (ושאר שאריות של דורות קודמים)

בחיים לא תנצחו אותי ב: PVE, אין מצב שתנצחו אותי!

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Star Wars: Shadows Of The Empire

כשאני לא משחק אני: סטודנט להנדסה, צילום

מסר לעולם: UP, UP, DOWN, DOWN, LEFT, RIGHT, LEFT, RIGHT, B, A, START

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י